En saa avattua .pdf läppärilläni (Win7 ja uusin Chrome). Saan avattua fileet IE:llä ja töissä tietyllä koneella, jossa myös Win 7 ja Chrome. Muilla työkoneilla, joissa samat asetukset, tiedostot eivät aukea. Alareunaan tulee ilmoitus javascipt:void(0).
Olen poistanut Adoben, päivittänyt, tarkistanut asetukset ja pluginsit. Löysin Chromen Adobe-apusivun ja kokeilin kaikkit kikat, eikä siltikään auttanut. En haluaisi vaihtaa selainta, koska Chrome miellyttää eniten.
Chrome ei avaa PDF:iä kaikilla koneilla
4
816
Vastaukset
Mene Ghromella tänne: chrome://plugins/ ( Toi on selaimen sisäinen komento, jolla pääsee hallitsemaan laajennuksia).
Ja sieltä etsit Chrome PDF Viewer ja paina "salli".
Näin Ghromen oma PDF lukija tulee käyttöön.- ksjnhalkifff
Olen kokeillu joka ikisen plugins sivulla olevan 'salli'-vaihtarin jo ennen kuin lähdin täältä kysymään. Siksi tämä onkin niin mystinen ongelma :)
Entä oletko kokeillut poistaa Google Chromen ja kaikki sen jättämät tiedostot Windows resurssihallinnan hakua käyttäen?
Mutta ennen kuin teet sitä, niin täällä on joitakin ohjeita kyseiseen virhekoodiin liittyen:
http://forums.techguy.org/web-email/985557-javascript-void-0-google-chrome.htmlMinulla aivan sama ongelma, ja käytössä iMac, eli windowsin vika se ei ole. Ongelmahan ei tule joka päivä, vaan ehkä joka toinen. Safarilla saan pdf:ät auki, mutta haluaisin käyttää Chromea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604