Kirjoittanut Neil Hutchison, suomeksi. Hyväkuntoisena. Tarjoa allaolevaan spostiosoitteeseen.
Yhteystiedot: [email protected]
M: Ostetaan "Rahasta lähimmäistäsi" kirja
4
342
Vastaukset
- pirliva
Hei! Olen lukenut sen ja ostanut "jatkokertomuksen" "PÖLJÄN PARATIISI", joka on saman kirjailijan tekstiä "Pattayan miehisestä paratiisista"!
Katsoin eilen Tositarinan: Ihanat miehet rannalla; Se oli Balilta. Nauroin, miten voikaan naapurimaissa olla niin "ihania" samanlaisia miesten/naisten (turistien) silmäänpissijöitä ja kaikki ukot ja "puumat" lankeavat heihin.
Olen itse viettänyt Thaimaassa useamman talven ja tiedän mistä puhun.
Joten hyväkuntoinen Pöljän paratiisi olisi myynnissä! Tarjoa, jos kiinnostaa!- hopl67
Omistan tuon kirjan kanssa mutta valitettavasti onnistuin hukkaamaan (lainasin) tuon kirjan ja haluaisin sen takaisin. Vaikka väliaikaisesti että ehtisi kopioimaan/skannaamaan. Hulluja (liian hyväuskoisia matkustamaan) tässä maailmassa riittää.
- Alex V
Ostan. Onko kellään Rahasta Lähimmäistäsi tai Pöljän Paratiisia? Ota yhteyttä !
- janne.fin
Minä kanssa haluan ostaa kirjat Rahasta lähimmäistäsi ja Pöljän paratiisi.
Tarjoa kyseisiä kirjoja osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 36613
- 47603
- 30591
- 35587
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483