Software success stories

sdölkgdföhjpfgihp

http://sss2012.fi/

Mikä homma tää on? Duunipaikan vaihto kiinnostais, ja näyttäs olevan pienempiä firmoja rekryämässä ton systeemin kautta, joten sikäli kuulostaa hyvältä. Mut toi taustalla hääräävä Saranen Insulting vähän epäilyttää.

Tietääks joku tästä jotain?

9

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyöt kätesi paskaan

Taas joku himmee huijaus. Saranen = ÄLÄ KOSKE

• Willemberg

Saranen kerää vaan tukityöllistämisrahat pois ja jättää hakijat pelkkien tyhjien lupauksien varaan. En lähtisi tuota kautta etsimään juurikaan mitään muuta kuin tuhlattua aikaa ja paria hassunhauskaa kokemusta. Jos oikeasti haluaa työllistyä, niin kiertäkää tuo puhallus kaukaa.

• juueii

Itse kävin vuonna 2011 erään saraseenin ohjelman läpi. Kun sitoudut ohjelmaan olet myös siinä kiinni sitten katkeraan loppuun asti, jollet sitten halua karenssia. En tiedä miten muille kurssilaisille lopulta kävi, mutta sen mitä keskustelin jäin siihen käsitykseen ettei kovin moni oikeasti työllistynyt. Kohdaltani ylivoimainen voittaja kuviossa oli juurikin, yllätys yllätys, Saranen Insulting. En voi suositella.

• 123321123123

Olen osallistunut kouutusorganisaation puolella Sarasen kanssa samoihin hankkeisiin. Kokemuksesta sanon - kiertäkää kaukaa. Saranen rahastaa joka suunnasta, tuotteen päämieheltä, hakijoilta, yrityksiltä joissa harjoittelu tapahtuu ja välillisesti myös koulutettavilta.

• S. S. S.

Sucking Software S.Aranen

• :DD

:DD

• BUA HAH HAA....

Siellä on koulutusta erään ohjelman vanhalle versiolle joka ei ole ollut myynnissä pariin vuoteen

• djfldksfjlsd

"Software success stories" - kaveri haki yhteen noista firmoista.
      Ko. "Software success stories":ssa on pikku firmoja joista ei kukaan tiedä juurikaan mitään.

Haastattelut jne. kuulema pelkkää ajanhukkaa. Soitellaan haastatteluihin, mutta mistään ei kuulu mitään jälkeenpäin.

• smoke & mirrors

Onkohan siinä joku sellainen systeemi, että näön vuoksi on haastattelut tehtävä, että näyttäisi jotain tekevän tukiaiseurojen eteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe