Moikka!
Olen jo jonkin aikaa etsinyt netistä tietoa lisäosasta nimeltä Twixtor, teen nimittäin editointia johon tarvitsisin todella hyvät hidastukset. Meillä veljen kanssa on muokkausohjelmana otsikon mukainen Adobe premiere elements 7.0 ja nyt mietimmekin että saako siihen ladattua kyseisen Twixtorin?
Ja jos joku editoinnin ammattilainen sattuu lukemaan tämän niin kysyn samalla että olisiko Sony Vegas hyvä ohjelma hankkia jos aikoo tulevaisuudessa tehdä enemmänkin puoliammattilaista editointia? Olen kuullut ohjelmasta positiivisia kommentteja :)
Kiitoksia jo valmiiksi!
Adobe premiere elements 7.0 ja Twixtor!
kiinankaali1
2
390
Vastaukset
- T.
Mitä tietoa Twixtorista kaipaat? Se on Premierelle tehty lisäosa (plugin), joten lataa ilmainen demo ja kokeile. Eiköhän se sillä selviä:
http://twixtor.softpedia.com/
Aikas kallis tuo on, tuskin hintansa arvoinen.
Eiköhän nuo Premiere, Vegas ja PinnacleStudio (AvidStudio) ole laadultaan keskenään aika vastaavia. Ennemmin kyse on mieltymyksestä että mitä tykkää käyttää. - kiinankaali1
Kiitoksia linkistä! :)
Miten kauan demo kestää, en ole vielä ladannut sitä...
Jos haluaa ostaa twixtor lisä-osan niin saako sen samasta nettisivustosta? On ehkä kuitenkin liian kallis... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094