Sain tiedon jotta suomi24.fi sivuston lesbo chatissa eräs mies käy kirjoittelemassa ja kuvat joina hän esiintyy olen minä!!!
Haluan nyt ylläpitoon mahd. pian yhteyttä jotta nämä kuvat saataisiin pois ja koko keksitty profiili!!
Apua! YLLÄPITO?????
6
127
Vastaukset
- Hmm.
Tuollaisessa asiassa paras tapa yhteydenottoon on:
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
Otahan kuvakaappauksia jne, ennen kuin poistatat mitään!
Firefoxilla saa helposti koko selaimen sivun kattavan kaappauksen käyttämällä abduction lisäosaa:
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/abduction/
Itse tiedät ja päätät, haluatko tehdä poliisille rikosilmoituksen. S24 ei sitä voi puolestasi päättää tai tehdä. Tarvittaessa S24 luovuttaa rikoksesta epäillyn tiedot poliisille. - Hmm.
Niin ja kyllä tuo mielestäni on poliisiasia ehdottomasti. Eli kuvakaappaukset talteen ja rikosilmoitus poliisille. Kuvakaappaukset voi luovuttaa poliisille esim muistitikulla.
- Mikä mättää
Minkä takia suom24:sen postissa ei voi lähettää / vastata viesteihin?
Tulee vain sininen palkki jossa lukee kirjoita viesti.
Takaisin saapuneisiin viesteihin pääsee vain klikkaamalla posti kuvaketta.
Tätä on jo jatkunut useamman päivän.- oops.
ajatteletko ylläpidon löytävän kysymyksesi, kun piilotat sen täysin eri asiaan liittyvään avaukseen..
Hei,
Kertoisiko ongelmastasi tarkemmin? Millä selaimella ongelma ilmenee? En saanut ongelmaa toistettua Mozillalla tai IE:llä. Onko sinun mahdollista ottaa ruutukaappaus (Print Screen) ja lähettää myös se ongelman kuvauksen kanssa osoitteeseen [email protected]?
Terveisin,
Elina
Suomi24
Hei,
Onko ongelmasi ratkennut/edennyt? Toisena henkilönä esiintyminen on ehdottomasti säännöissämme kielletty. Tarvitsemme tosiaan myös käyttöömme tämän tunnuksen, joka on näin toiminut. Yksityisyytesi kannalta suosittelen lähettämään palautelomakkeen kautta, niinkuin edellä jo vinkattiin.
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2039003
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914539
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703330Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502732- 432631