Kosinnan odottaminen. Jännittää!

roslynn

Aaah on niin jännää. Olen poikaystäväni kanssa seurustellut nyt vajaat viisi vuotta ja hän on vähän silloin tällöin kevyesti tunnustellut ajatuksiani kihlautumisesta ja avioliitosta. Olemme molemmat vähän vanhanaikaisia kihlautumisen suhteen. Mielestämme kihlautumisen jälkeen häät järjestetään noin vuoden päästä ja emme halua mitään pitkää kihlautumista. Tähän asti olen opiskellut ja meillä on ollut ajoittain vähän tiukkaa rahan kanssa, joten naimisiinmeno ei ole ollut edes mahdollista, koska haluamme kuitenkin kunnon juhlat.

Nyt olen valmistumisen partaalla ja poikakaveri on vähän vihjaillut yllätyksestä ja menipä hän vähän möläyttämään ohi suunsa jotain hääpuvusta. Nyt olen 90% varma että hän kosii pian ehkä jopa valmistujaisjuhlissani! Jännittää!! itken onnesta jo nyt! Saa nähdä miten vollotan itse tilanteessa! :D Olen odottanut tätä jo vuoden päivät. Poikaystäväni on vähän hitaasti toimiva mies välillä :D Hänen tarvitsee aina suunnitella,pohtia ja harkita asiat kunnolla, joten on vaikea uskoa, että vihdoin hän ehkä kosii.

Toivotaan, että olen nyt oikeassa tässä asiassa, koska muuten petyn kovasti, jos syksyyn mennessä sormessani ei olekaan sormusta! Ei niin, että se mitään muuttaisi, mutta olen nyt vaan niin innoissani tulevasta kosinnasta ja haluaisin kuitenkin, että mies suorittaa sen. Pitäkää peukkuja pystyssä! :)

Hauskaa kesänalkua kaikille ja olkoon säät suotuisia kesähäiden järjestäjille!

11

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha liitto

      kiva et olet täpinöissäsi mut avioliitto ei kannata. Niin moni liitto päättyy eroon pettämisen tai jonkun muun tyhmän riidan takia. Avioliitto muuttaa toisen persoonaa ja kohta olette jo sellases jamas että ette edes tunne toisianne.

      • ^turha kommentti

        Heh heh! :) Voi teitä katkeria ihmisiä, ketkä ette voi iloita kanssaihmisen onnesta! Mene sinä vanhapiika kyttäämään niitä naapureita eläkä tule tänne itkemään! ;DD


    • Erimieltä...

      Itse en haluaisi julkista kosintaa, No paikka voi olla julkinen mutta ei todellakaan suvun edessä, niinkun roslynn molemissa komenteissa mainitsee. Turhaa teatteria. Muutenkin minusta olisi huono veto kosia valmistujaisjuhlissa. Mutta tämä on vain minun mielipide.

      Mutta muuten toivotan sulle onnea kosintaa odotellellessa ja valmistumisesi myötä. Jos tykkäät julkisesta kosinnasta suvun edessä toivon sydämmennipohjasta että saat juuri haluamasi kosinnan.

    • Tellervo35795

      Voi luoja, rauhotu. Lähes puolet liitoista päätyy eroon.

    • Näin se menee

      Nimimerkki "turha liitto" on ihan oikeassa. Avioituminen ei kannata koska todellakin muuttaa jotakin suhteessa. Itselleni kävi ainakin niin että mies oli ihan erilainen heti häiden jälkeisenä päivänä. Ihana mies oli kadonnut ja tilalle tullut mörkki huutaja. Miettikää todellakin vielä..

    • Paskat

      Älä vielä innostu. Mun miesystäväni puhui mulle vuoden, että kosii mua juhannuksena 2010. Eipä sitten tehnytkään sitä. Ollaan kyllä vieläkin yhdessä. Ei sitten vaan halunnutkaan mua vaimokseen. Kun saan kerättyä voimia jätän kyseisen miehen.

      Itse en kyllä olis edes odottanut kosintaa siinä vaiheessa, mutta itsepä tuo siitä aina puhui. Tuli pikkusen arvoton ja nöyryytetty olo.

    • ----26--------

      Pääsitkö roslynn kihloihin. Kerro meille?

    • mie vaan

      Toivottavasti kosinta tulee! Onnea! :)

    • tee jotain

      Auta vähän miestä, joka ei tule kosineeksi, tai ehkä myös jännittää niin että lykkää toimeen ryhtymistä aina vaan eteenpäin. Kerro tai vihjaile sivumennen toiveistasi kosinnan suhteen tai ilmaise muuten halukkuutesi naimisiin niin hänen ei ainakaan tarvitse pelätä että et haluakaan. Järjestä tilanteita, jossa hänen olisi helppo kosia.

    • roslynn

      Kihloissa ollaan! :)

      • onnea

        Paljon onnea! Ihanaa lukea tämmösiä onnellisia viestejä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      611
      16586
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14978
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      389
      9344
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      47
      5582
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4639
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3255
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1925
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1379
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      96
      1315
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe