Kaverin isä

voi ei !

Olin väsyneenä krapulassa makoilemassa kaverini sängyssä. Hortoilin valveen ja unen välimailla pitkään. Ystäväni olivat lähteneet käymään kaupoilla, itse katsoin parhaammaksi jäädä loikoilemaan. Ystäväni isä oli tullut kyläilemään ja istui olohuoneessa katsomassa telkkaria ja juomassa viinaa.

Kuulin kun makuuhuoneen ovi kävi, mutta en jaksanut reagoida asiaan mitenkään. Olimme kaikki, ystäväni ja hänen isänsä, läheisiä, joten oli melko sama kuka viereeni oli tulossa parisänkyyn nukkumaan. Raskaasta hengityksestä tiesin tulijan olevani kaverini isä, Jouni. hän oli jo melko vanha ja lihava mies. Hän rojahti raskaasti hönkien sänkyyn ja laittoi käden ympärilleni, niinkuin hän usein tekee. Olin niin väsynyt etten jaksanut tehdä muuta kun kääntää selkäni hänelle.

Jouni silitteli minua kyljestä ja välillä hänen kätensä osui, vahingossa tai tahallaan rinnalleni. Krapulassa kun olin, tunsin kuinka kostuin. Kun hänen kätensä oli taas rintani kohdalla, painoin itseäni lähemmäksi häntä, muka unissani ja vahingossa. Takapuoleeni osui hänen haaroväliinsä ja tunsin siellä yllätykseksi jotain kovaa ja kiihtouin vielä enemmän, mutta en tehnyt asialle mitään.

Jounilla oli pelkät löysät bokserin jalassa, joten hänen suuri kyrpänsä seisoi melkeempä suoraan eteenpäin ja hän vaivihkaa tuli lähemmäs, jolloin hänen peniksensä meni reisieni väliin, ihan lähelle pelkillä alushousuilla peitettyä, kosteaa pilluani. Minua alkoi panettaa aivan suunnattomasti, mutta esitin nukkuvaa ja odotin mitä seuraavaksi tapahtuu. Tunsin kuinka hänen kätensä siirtyi pakaroilleni ja lepäsi siinä hetken. aivan varovasti ja hiljaa hän siiri pikkuhousujani niin että näki paljaan takapuoleni. Tunsin kun hän levitti pakaroitani ja kosketti kevyesti pilluani. Tunsin hänen kasvavan vielä suuremmaksi reisieni välissä, kun hän huomasi että olen aivan litimärkä. Hän nousi hieman, vain sen verran että sai boksereilla peitetyn kyrpänsä pilluni huulille ja alkoi liikkua hitaasti. Tuntui ihanalta kun hän liikkui märässä vaossani, välillä klitorikseeni osuen. Aloin väkisinkin hengittämään raskaasti, mutta koitin silti esittää nukkuvani. Jouni siirsi boksereitaan, jolloin hänen suuri ja sileä kyrpänsä pääsi paljaana liikkumaan huulieni välissä, kuitenkin menemättä sisälle.

Jouni siirsi kätensä takaisin rinnoilleni ja puristeli niitä hellästi, samalla kun hänen kyrpänsä hinkkasi minut lähes hulluksi. Hän kävi välillä sisälläni, mutta vain noin sentin matkalta. Se tuntui aivan uskomattomalta ja tunsin kuinka laukeaminen on lähellä. Yhtäkkiä hän survaisi itsensä kokonaan sisälleni, raskaasti murahtaen ja alkoi liikkumaan nopeammin, hän ei enää välittänyt olenko hereillä vai en. Samalla hänen kätensä siirtyi klitorikselleni ja alkoi hitaasti paksuilla sormillaan hieromaan minua. En voinut enää pidätellä voihkintaani vaan ynisin jo aivan estoitta. Suuri ja kovaa takova kyrpä pillussani ja paksut ja hieman kömpelöt sormet klitoriksellani tuntuivat taivaalliselta ja tunsin kuinka orgasmi tulee, se tuntui uskomattomalta. Pilluni sykki ja tunsin kuinka Jouni veti kyrpänsä pois pillustani ja antoi lastinsa lentää reisilleni ja huulilleni. Nukahdin.

6

15189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras3

      ihanan kiihottava tarina

    • minä vaaan...

      oihmikä tarina laukesin kahdesti ton luettuani :)

    • tyttö16veeee

      voi Jouni!

    • vcvcvcx

      Surkee, tylsä. Ihan kuin, joku pikku lasten ilta satu...

    • jouni rules!!!!

      kiihottava

    • trtsgs

      hmm.. noistahan joskus saa syytteen realiellämässä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe