Kaverin isä

voi ei !

Olin väsyneenä krapulassa makoilemassa kaverini sängyssä. Hortoilin valveen ja unen välimailla pitkään. Ystäväni olivat lähteneet käymään kaupoilla, itse katsoin parhaammaksi jäädä loikoilemaan. Ystäväni isä oli tullut kyläilemään ja istui olohuoneessa katsomassa telkkaria ja juomassa viinaa.

Kuulin kun makuuhuoneen ovi kävi, mutta en jaksanut reagoida asiaan mitenkään. Olimme kaikki, ystäväni ja hänen isänsä, läheisiä, joten oli melko sama kuka viereeni oli tulossa parisänkyyn nukkumaan. Raskaasta hengityksestä tiesin tulijan olevani kaverini isä, Jouni. hän oli jo melko vanha ja lihava mies. Hän rojahti raskaasti hönkien sänkyyn ja laittoi käden ympärilleni, niinkuin hän usein tekee. Olin niin väsynyt etten jaksanut tehdä muuta kun kääntää selkäni hänelle.

Jouni silitteli minua kyljestä ja välillä hänen kätensä osui, vahingossa tai tahallaan rinnalleni. Krapulassa kun olin, tunsin kuinka kostuin. Kun hänen kätensä oli taas rintani kohdalla, painoin itseäni lähemmäksi häntä, muka unissani ja vahingossa. Takapuoleeni osui hänen haaroväliinsä ja tunsin siellä yllätykseksi jotain kovaa ja kiihtouin vielä enemmän, mutta en tehnyt asialle mitään.

Jounilla oli pelkät löysät bokserin jalassa, joten hänen suuri kyrpänsä seisoi melkeempä suoraan eteenpäin ja hän vaivihkaa tuli lähemmäs, jolloin hänen peniksensä meni reisieni väliin, ihan lähelle pelkillä alushousuilla peitettyä, kosteaa pilluani. Minua alkoi panettaa aivan suunnattomasti, mutta esitin nukkuvaa ja odotin mitä seuraavaksi tapahtuu. Tunsin kuinka hänen kätensä siirtyi pakaroilleni ja lepäsi siinä hetken. aivan varovasti ja hiljaa hän siiri pikkuhousujani niin että näki paljaan takapuoleni. Tunsin kun hän levitti pakaroitani ja kosketti kevyesti pilluani. Tunsin hänen kasvavan vielä suuremmaksi reisieni välissä, kun hän huomasi että olen aivan litimärkä. Hän nousi hieman, vain sen verran että sai boksereilla peitetyn kyrpänsä pilluni huulille ja alkoi liikkua hitaasti. Tuntui ihanalta kun hän liikkui märässä vaossani, välillä klitorikseeni osuen. Aloin väkisinkin hengittämään raskaasti, mutta koitin silti esittää nukkuvani. Jouni siirsi boksereitaan, jolloin hänen suuri ja sileä kyrpänsä pääsi paljaana liikkumaan huulieni välissä, kuitenkin menemättä sisälle.

Jouni siirsi kätensä takaisin rinnoilleni ja puristeli niitä hellästi, samalla kun hänen kyrpänsä hinkkasi minut lähes hulluksi. Hän kävi välillä sisälläni, mutta vain noin sentin matkalta. Se tuntui aivan uskomattomalta ja tunsin kuinka laukeaminen on lähellä. Yhtäkkiä hän survaisi itsensä kokonaan sisälleni, raskaasti murahtaen ja alkoi liikkumaan nopeammin, hän ei enää välittänyt olenko hereillä vai en. Samalla hänen kätensä siirtyi klitorikselleni ja alkoi hitaasti paksuilla sormillaan hieromaan minua. En voinut enää pidätellä voihkintaani vaan ynisin jo aivan estoitta. Suuri ja kovaa takova kyrpä pillussani ja paksut ja hieman kömpelöt sormet klitoriksellani tuntuivat taivaalliselta ja tunsin kuinka orgasmi tulee, se tuntui uskomattomalta. Pilluni sykki ja tunsin kuinka Jouni veti kyrpänsä pois pillustani ja antoi lastinsa lentää reisilleni ja huulilleni. Nukahdin.

6

16024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras3

ihanan kiihottava tarina

• minä vaaan...

oihmikä tarina laukesin kahdesti ton luettuani :)

• tyttö16veeee

voi Jouni!

• vcvcvcx

Surkee, tylsä. Ihan kuin, joku pikku lasten ilta satu...

• jouni rules!!!!

kiihottava

• trtsgs

hmm.. noistahan joskus saa syytteen realiellämässä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      38
      1691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1627
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1368
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      236
      1311
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      196
      1199
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe