Kullannuppu

nainen-62

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kukka kuihtuu, jos sitä ei hoida. Sopivasti kosteutta, rakkautta, kuuntelua ja ravintoa. Auringonvaloa ja tilaa kasvaa. Okei, riippuu kukasta. Muutamat kukat kasvavat ja viihtyvät vähemmälläkin.

Hoidin itseäni kyllä, mutta se ei vaikuttanut poikaystävieni, miesystävieni eikä myöskään aviomiesteni haluihin. En motkota. Annoin miehille vapautta mennä kavereiden kanssa ja aikaa harrastaa liikuntaa yms. Ruoka oli valmiina ja kylmä kalja odottamassa ym. Erotiikkaa olisi ollut puuttumati. Vieras kiinnosti jokaista miestäni. Aivan näin on. Jäivät kiinni ihan tyhmissä paikoissa ja itku tuli, kun lähdin. Takaisin en mennyt, kertaakaan.

Kun ei saa hellyyttä ja rakkautta kotoa, niin ei siihen auta vieraat kädet, kun rakastaa edelleen. Elämänvoima pitää löytää omasta itsestään ja halu elää nauttien pikkuasioista. Esim. pusu töihin lähtiessä. Kun on vuosia ilman hellyyttä, niin ei pidättele mikään, kun "normaali", hyväkuntoinen, hyvännäköinen ja mukava mies ottaa kiinni ja herättää kunnon suudelmalla. Olin uskoton. Olen nainen!! Heräsin...puhkesin uuteen kukkaan ja seurustelen nyt toisen miehen kanssa. Saan elämänvoimaa. Joskus epäilen, että onko tää tottakaan.

Juu, mua ei tartte sitten opettaa, neuvoa eikä mutista jonnin joutavia. Olen herkkä ja tällaisena pysyn. Tunnen miehet paremmin kuin omat taskut. Kukaan ei ole luottamuksen arvoinen, sorry.

2

9692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin

      Totta kirjoitat. Ja tottahan se on tietenkin myös toisin päin. Ei siinä pitkä liitto, rakkaus ja yhteinen koti enää riitä, jos kaikki hiipuu yrityksestä huolimatta.

      Ei se erotiikka, romantiikka ja seksi ole kaikki kaikessa, mutta jos se hiipuu tyystin ja kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi, tuntee olevansa arkinen keittiöjakkara - niin hyödyllinen ja silti niin vähän käytetty - niin siinä alkaa tuntea olevansa elävä kuollut.

      Näin kävi meillekin. Yritti siinä kai puhakin asiasta ennen lopullista, mutta oltiin kai eri aaltopituuksilla. Loppu oli kuulemma täydellinen yllätys. Mutta välit säilyi ihan kohtuullisina, onneksi.

      Toiset syyllistävät tällaisesta niin hirveästi, mutta onko se todellista elämää, jos laupiaana ja uskollisena pidät kiinni liitosta, kuihdut pikku hiljaa pois, kun sisällä vielä viheriöi? Itseään siinä pettää, on minun mielipiteeni.

      Terveisin elävä nainen.

      • just me

        Itsestänikin on tuntunut että kuihdun pois ja passivoidun täysin.. niin se on perus tarina, olin pitkässä suhteessa ja seksi elämä oli niin yksitoikkoista ja tylsää että huhhu!!! sitten tapasin erään ihmisen ja tuntuu kuin hän olisi herättänyt minut talviunilta, nyt taas olen tietoinen itsestäni ja aion jatkaa hymyillen eteenpäin. satutin tietysti miesystävääni, mutta jotkut jutut kuluvat loppuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe