Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kukka kuihtuu, jos sitä ei hoida. Sopivasti kosteutta, rakkautta, kuuntelua ja ravintoa. Auringonvaloa ja tilaa kasvaa. Okei, riippuu kukasta. Muutamat kukat kasvavat ja viihtyvät vähemmälläkin.
Hoidin itseäni kyllä, mutta se ei vaikuttanut poikaystävieni, miesystävieni eikä myöskään aviomiesteni haluihin. En motkota. Annoin miehille vapautta mennä kavereiden kanssa ja aikaa harrastaa liikuntaa yms. Ruoka oli valmiina ja kylmä kalja odottamassa ym. Erotiikkaa olisi ollut puuttumati. Vieras kiinnosti jokaista miestäni. Aivan näin on. Jäivät kiinni ihan tyhmissä paikoissa ja itku tuli, kun lähdin. Takaisin en mennyt, kertaakaan.
Kun ei saa hellyyttä ja rakkautta kotoa, niin ei siihen auta vieraat kädet, kun rakastaa edelleen. Elämänvoima pitää löytää omasta itsestään ja halu elää nauttien pikkuasioista. Esim. pusu töihin lähtiessä. Kun on vuosia ilman hellyyttä, niin ei pidättele mikään, kun "normaali", hyväkuntoinen, hyvännäköinen ja mukava mies ottaa kiinni ja herättää kunnon suudelmalla. Olin uskoton. Olen nainen!! Heräsin...puhkesin uuteen kukkaan ja seurustelen nyt toisen miehen kanssa. Saan elämänvoimaa. Joskus epäilen, että onko tää tottakaan.
Juu, mua ei tartte sitten opettaa, neuvoa eikä mutista jonnin joutavia. Olen herkkä ja tällaisena pysyn. Tunnen miehet paremmin kuin omat taskut. Kukaan ei ole luottamuksen arvoinen, sorry.
Kullannuppu
2
10149
Vastaukset
- Minäkin
Totta kirjoitat. Ja tottahan se on tietenkin myös toisin päin. Ei siinä pitkä liitto, rakkaus ja yhteinen koti enää riitä, jos kaikki hiipuu yrityksestä huolimatta.
Ei se erotiikka, romantiikka ja seksi ole kaikki kaikessa, mutta jos se hiipuu tyystin ja kerta toisensa jälkeen tulee torjutuksi, tuntee olevansa arkinen keittiöjakkara - niin hyödyllinen ja silti niin vähän käytetty - niin siinä alkaa tuntea olevansa elävä kuollut.
Näin kävi meillekin. Yritti siinä kai puhakin asiasta ennen lopullista, mutta oltiin kai eri aaltopituuksilla. Loppu oli kuulemma täydellinen yllätys. Mutta välit säilyi ihan kohtuullisina, onneksi.
Toiset syyllistävät tällaisesta niin hirveästi, mutta onko se todellista elämää, jos laupiaana ja uskollisena pidät kiinni liitosta, kuihdut pikku hiljaa pois, kun sisällä vielä viheriöi? Itseään siinä pettää, on minun mielipiteeni.
Terveisin elävä nainen.- just me
Itsestänikin on tuntunut että kuihdun pois ja passivoidun täysin.. niin se on perus tarina, olin pitkässä suhteessa ja seksi elämä oli niin yksitoikkoista ja tylsää että huhhu!!! sitten tapasin erään ihmisen ja tuntuu kuin hän olisi herättänyt minut talviunilta, nyt taas olen tietoinen itsestäni ja aion jatkaa hymyillen eteenpäin. satutin tietysti miesystävääni, mutta jotkut jutut kuluvat loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717965Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810257Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2996683Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai423226Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743174"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122885Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892370MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201527Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181366