Heippa!
Onko kellään kokemuksia Konkkaronkka-nimisestä lautapelistä päiväkodeissa? Meidän pikkuneiti tuli innoissaan kotiin ja kertoi pelaneensa kyseistä peliä, jossa oli Pupun ja Oravan syntymäpäivät. Pelissä opeteltiin hänen mukaansa ilmeitä, tunnistettiin kehon-osia ja pelattiin palapeliä.
Löysin pelin nettiosoitteen netistä konkkaronkka.fi, mutta siinä ei kerrota kokemuksia lasten suusta???
Konkkaronkka-lautapeli
4
422
Vastaukset
- päiväkotilainen
Meillä oli se päiväkodin entisellä erityislastentarhanopettajalla, mutta kun hän vaihtoi taloa, vei hän pelin mennessään. Kovasti lapset tykkäsivät siitä pelistä, niin kuin muistakin missä pääsee tekemään itse asioita ja saa vastata kysymyksiin esim, tieto taito temppu -peli on kiva.
Voi harmi....teidän täytyy tilata uusi peli. Kiva, että muutkin lapset ovat tykänneet Konkkaronkasta. Uskon kyllä, että lapsista on mukavia sellaset pelit. :)
- päiväkotilainen
Joo tarkoituksena olisi syksyllä kyseinen peli taas päiväkotiin hankkia.
Meidän päiväkodissa on Konkkaronkka-lautapeli ja lapset mielellään pelaavat sitä. Siinä on kaksi peliä; tunne- ja kehopeli ja pelin aikana kootaan palapeli. Tehtäviä siinä on esim. sano vieruskaverille jotain mukavaa, pitää liikkua kuin suuren suuri jättiläinen, laittaa napa seinään tai kävellä varpailla. Hyvä peli ja lapsilla on hauskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350