halpaa ja hyvää ei o

halpaa ja hyvää ei o

nissan maxima tyhjäkäynti venttiili ja moot.ohjain. 2600 yht. kone kestää , muu sen ympärillä ei. muutenkin kalliit osat noin käyttöautoksi. enempi alkaa olla harrasteautoja.

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eessessedds s e33

      ECU hinnat alkaen 50 EBay.

    • seppovain

      no harrasteautopa hyvinkin, kuka sitä nyt 3 litraista kauppakassia muuten...harrastukset maksaa...osta koota!

    • tvet buynuim86moi87

      Joo ei ne maksimat alunperinkään mitä ihme vehkeitä olleet. Harrasteautoiksi niitä nyt riittää, kun kilometrejä tulee vähän papoilla, jotka niitä pitää. Paikat niissä hajoa äkkiä, kun ruvetaan ajamaan.

    • nisumörkö

      On kyllä niin sysipaska auto, ettei harrastukseenkaan tuollaista. Ostin tuollaisen 3-litrasen, kun paikallisesta autoliikkeestä sain parilla tonnilla. Suomi-autossa mittarissa alle 200 000 km ja vuosimalli 2003. Jo ekalla viikolla sain käydä pajalla ja siellä sainkin tuttavallisen kohtelun. Pajan mies oikein ilahtui, että ai taas tämä maksima on liikenteessä. tarjosi oikein kahvit ja sinunkaupat, kun kuulemma viikottain aletaan tapaamaan.

      Kehui, että hyvän olet ostanut, kun kone onjo vaihdettu pariin kertaan ja vaihdelaatikko, mutta jotain pientähän näissä aina on. Nyt selvittiin alle tonnilla, kun vaihtoon meni vain tuulettimen moottori, laturi ja perä. Korjaamolla niitäoli nurkissa kasoissa, oli maksimaan erikoistunut paja.

      Korjaaja arveli, että kesäkuun aikana vaihdettasiiin ainakin kardaani ja pöyränlaakereita pari sekä hitsattaisiin helmakoteloita.

      Ajoin maksiman kuusankoskelle paaliin ja ostin tilalle Punton, joka sentään toimii.

      • sannapoika

        Ai niitä oli oikein nelivetoisiakin? Uusi tieto minulle....:-)


    • rutiköyhä suomi

      Maxima oli suomalaisittain edustusluokan auto aikanaan ja jenkeissä normi käyttöauto. Johtoportaassa ja jenkeissä taviksillakin on varaa vaihtaa auto muutaman vuoden välein joten ehkäpä autoa ei ole tarkoitettukaan kestämään 20 vuotta ja miljoonaa kilometriä...

    • nisumörkö

      Auto ei ole mikään kertakäyttömuki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe