Auttakkee..
Sain loistoidean lähteä äkkilähdöllä karkuun kaamosta, kylmyyttä ja piemyttä aurinkorannalle joskus loka-marrakuun taitteessa. Loistoideani kuitenkin polttelee ja olen tsekkaillut jo jtn kohteita...mutta mutta. Missä on aurinko ja lämpötakuu ko. ajankohtana? espanjassa on kylmä, kanarialla lämmin, eikö? Turkki on omista kokemuksista mieleinen kohde ja varteen otettava jos matkan saa halvalla? kokemuksia? mitä hintatasoa Turkki on äkkilähtöinä? 2-3 henkilöä? Egypti pois vaihtoehdoista, jäi huonot vibat viime reissusta, vaikka siellä voisi hyvät kelit tuolloin ollakkin...?
Vinkkejä siis hyvistä ja aurinkoisista lomakohteista loka-marraskuussa :)
kertokaa kokemuksianne :)
Kiitos ^_^
Hyvä lomakohde marraskuussa?
4
786
Vastaukset
- "##"
Mene Pieksämäelle!
- 2345
Hei! Kannattaa ehkä lähteä siitä, mitä on silloin tarjolla äkkilähdölle.
Turkissa ilmat jo aika epävakaisia. Kanaria on varma valinta ilmojen puolesta. - ^matkaajat...
nii myöskin egypti ;). Itse olemme kahtena edellisenä vuotena lähteneet lokakuun tienoilla egyptiin, jossa takuuvarma aurinko :D ja asteita kolmenkymmenen luokkaa^^
- Omatoimiloma
No yhden epäonnisen Egyptin reissun takia ei kannata hylätä koko maata! Välttäkää seuraavalla kerralla pahimmat turistirysät Punaisen meren rannalla. Esimerkiksi Luxor on ihan luottokohde kaikin puolin. Omat suosikihotellini ovat Agatha Christien dekkarista tunnettu Winter Palace ( http://www.sofitel.com/gb/hotel-1661-sofitel-winter-palace-luxor/index.shtml ) ja Niilin saarella oleva ylellinen Jolie Ville ( http://www.jolieville-hotels.com/HotelSection.aspx?ItemID=120&ModuleID=2&HID=1 ).
Hyvät kelit lienee myös Kanarialla, Marokossa, Tunisiassa ja Ghanassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297