kesällä menossa sideen. jos oikein olen ymmärtänyt, kohtalaisen pienestä paikasta on kyse. Siksi tarkoitus onkin vierailla myös Manavgatissa.
osaisko joku kertoa paikasta enemmän, etenkin nähtävyydet ja ostosmahdollisuudet siellä kiinnostavat (onko esm. ostoskeskusta, markkinoita ym.?)
miten sidestä sinne pääsee helposti?
olen myös kuullut että siellä olisi jokin vesiputous? käymisen arvoinen? muutenkin kaikki info tästä ja miksi ei sidestäkin kelpaa =)
Manavgat?
4
3762
Vastaukset
- 14+9
=) juu, pienestä paikasta tosiaan on kysymys. Ja Manavgat on pieni paikka myös...
Sidestä löytyy ainakin amfiteatteri ja Apollon temppelin rauniot. Jos yhtään kiinnostaa, niin kannattaa käydä katsomassa.
Manavgatissa on "vesiputous"; ei mikään Niagaraan verrattava tosin. Joen yläjuoksulla, lähellä markkinapaikkaa on se "putous". Ihan kaunis paikka, vaikka se putous on tosi matala. Joen alajuoksulla, "särkällä", voi pulata vuorotellen kylmässä jokivedessä ja lämpimämmässä merivedessä. Veneretkellä pääsee sinne.
Markkinoita on Turkissa joka päivä jossakin, niitä varmasti löydätte Sidestä ja Manavgatistakin. Parhaiten päässee pikkubussilla, eikä ole kallista. Samalla näkee seutua, kun bussit kiertelee siellä sun täällä. Eikä siitä Sidestä ole mahdoton matka piipahtaa Alanyassakaan. Sinnekin pääsee bussilla.
Itse tylsistyisin Sidessä kuoliaaksi mutta jos kaipaa pienempää kohdetta niin varmasti hyvä valinta =)
Hyvää matkaa! - m
Manavgatin viikottaiset markkinat on tosi isot! Ei jaksettu edes kaikkea kiertää. Ja Manavgat on myös kiva siitä, että siellä näät ihan paikallistakin elämänmenoa ja ihmisiä.
- nuoretaikuiset
Minä päivänä nuo manavgatin markkinat ovat?
- janelk
huomenna menossa/ ne on maanantaisin ja torstaisin aamu 8 eteenpain/ ainakin asken respassa sanottiin/ taalat pegasos worldista maksaa euron bussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204