kesällä menossa sideen. jos oikein olen ymmärtänyt, kohtalaisen pienestä paikasta on kyse. Siksi tarkoitus onkin vierailla myös Manavgatissa.
osaisko joku kertoa paikasta enemmän, etenkin nähtävyydet ja ostosmahdollisuudet siellä kiinnostavat (onko esm. ostoskeskusta, markkinoita ym.?)
miten sidestä sinne pääsee helposti?
olen myös kuullut että siellä olisi jokin vesiputous? käymisen arvoinen? muutenkin kaikki info tästä ja miksi ei sidestäkin kelpaa =)
Manavgat?
4
3797
Vastaukset
- 14+9
=) juu, pienestä paikasta tosiaan on kysymys. Ja Manavgat on pieni paikka myös...
Sidestä löytyy ainakin amfiteatteri ja Apollon temppelin rauniot. Jos yhtään kiinnostaa, niin kannattaa käydä katsomassa.
Manavgatissa on "vesiputous"; ei mikään Niagaraan verrattava tosin. Joen yläjuoksulla, lähellä markkinapaikkaa on se "putous". Ihan kaunis paikka, vaikka se putous on tosi matala. Joen alajuoksulla, "särkällä", voi pulata vuorotellen kylmässä jokivedessä ja lämpimämmässä merivedessä. Veneretkellä pääsee sinne.
Markkinoita on Turkissa joka päivä jossakin, niitä varmasti löydätte Sidestä ja Manavgatistakin. Parhaiten päässee pikkubussilla, eikä ole kallista. Samalla näkee seutua, kun bussit kiertelee siellä sun täällä. Eikä siitä Sidestä ole mahdoton matka piipahtaa Alanyassakaan. Sinnekin pääsee bussilla.
Itse tylsistyisin Sidessä kuoliaaksi mutta jos kaipaa pienempää kohdetta niin varmasti hyvä valinta =)
Hyvää matkaa! - m
Manavgatin viikottaiset markkinat on tosi isot! Ei jaksettu edes kaikkea kiertää. Ja Manavgat on myös kiva siitä, että siellä näät ihan paikallistakin elämänmenoa ja ihmisiä.
- nuoretaikuiset
Minä päivänä nuo manavgatin markkinat ovat?
- janelk
huomenna menossa/ ne on maanantaisin ja torstaisin aamu 8 eteenpain/ ainakin asken respassa sanottiin/ taalat pegasos worldista maksaa euron bussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484