http://www.wix.com/syaniidikissa/underworld
"Pidä aseestasi kiinni, sillä se on ainoa turvasi näinä synkkinä aikoina. Älä luota kehenkään, älä edes omaan varjoosi sillä se saattaa olla pahin vihollisesi. Oletko ihmisiä teloittava sydämetön palkkamurhaaja, koko kaupunkia pyörittävä mafian pääkiho, oikeutta epätoivoisesti ajava poliisi, työhönsä pakotettu katkeroitunut prostituoitu vai kenties katujen tavallinen tallaaja? Olet joka tapauksessa astunut jalallasi erittäin synkkään maailmaan, toivottavasti selviät hengissä.
Underworld on vuonna 2012 perustettu roolipeli joka seuraa vahvasti elokuvien Sin City ja The Spirit sekä Max Payne pelin jalanjäljissä. Suurin ero muihin roolipeleihin on se, että Underworldissa pelataan yksikön kolmannessa persoonassa (minä -muodossa) mahdollistaen laajan kuvaelman hahmojen päänsisäisestä maailmasta tunteiden ja ajatusten kautta."
Foorumiroolipeli Underworld
underworldrpg
1
198
Vastaukset
- kiinnostunutt
http://syaniidikissa.wix.com/underworldrpg#!Etusivu/mainPage
Onko toi uusi nykynen osote? Tekis mieli liittyä :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724