maksulliset miehet

arvuuttaja

Heitetään vettä myllyyn ja kysytään voisitteko kuvitella maksavanne seksistä tai eroottisesta hieronnasta tms. miehelle? Näitä palveluja tarjoavat miehet ovat usein 20- 30 vuotiaita.

Kysymyshän on siitä että maksaa jostakin johon ei ehkä muuten olisi mahdollisuutta. Maksullinenhan on paikalla tuottaakseen juuri sinulle mielihyvää, ei itselleen. Maksullisen kanssa kaikki tapahtuu luottamuksellisesti ja salassa, mikä on ilmeisen tärkeää, olitpa varattu tai et.

Pitkäaikaisessa suhteessa elävän naisen kumppani on ehkä uraputkessaan kiinni niin ettei yhteistä aikaa löydy, ja usein ei halujakaan. Onko tällöin parempi elää ahdistuneena vai alkaa katselemaan kaikkia miehiä, vaiko ehkä turvautua maksulliseen seuraan kerran parissa kuukaudessa esimerkiksi?

10

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma

      ei suinkaan merkitse sitä että "vain" pannaan, koska samalla on tilaisuus tutustua TÄYDELLISELLÄ luottamuksella asiakkaan luonteeseen, arkipaiväisiinkin ongelmiin ja parhaimmillaan jopa pitää hauskaa, ja kuunnella ja puhua - vaikkakin tietysti ulkopuolisena kaikesta - ja usein terveellinen vaikutus on siinä että voi kertoa vastakkaiselle sukupuolelle asioistaan ja saada perspektiiviä/etäisyyttä omiin asioihinsa. Olen tehnyt tätä 8 vuotta ja olen vankka avioliiton puolustaja. En tule koskaan eroamaan vaimostani, mutta tiedän että tuskin kukaan vaimo voisi hyväksyä tai edes ymmärtää kaksoiselämääni, mutta jatkan silti. Mutta korostan että kyseessä ovat "vakipanot", eivät irtosuhteet. Ainoastaan ne joilla on vankka itsetunto ja hyvät välit puolisoonsa pystyvät tähän, ulkopuolisia "luusereita" ei kaivata. Herään taas tutun "vieraan" naisen vierestä, minulla saattaa olla jopa hivenen ikävä häntä seuraavina päivinä, mutta ei auta, uudet ihmiset ja koti kutsuvat.

      • Elämää

        Sinulle tarkoitin tuon viestin tuossa hieman alempana, viitsitkö lukea ja vastata. Kiitos!


      • Kyssäri

        Vankan itsetunnon ja hyvät välit vaimoosi omaavana ihmisenä sallit tietysti vaimollesi saman vakipanovapauden, eikö? Ja tietenkin on itsestään selvää, että vaimosi tietää ja hyväksyy toimintasi. Vai vallitseeko suurikirjaimisen täydellinen luottamus vain sinun ja asiakkaan, ei sinun ja vaimosi välillä?


    • Elämää

      ...voisi olla tuollaiseenkin palveluun. Minkä hintaista se on? Mitä veloitat kerralta ja oletko naisen luona koko yön? Mitä vaimosi siitä ajattelee? Entä jos kiinnyt liikaa? Mieluummin itse tapaisin saman miehen kerran viikossa, kuin summa mutikassa ottaisin tuntemattoman esim. ravintolasta. Paljonko se maksaisi kuukaudessa?

      • Dawson

        ...vaikkei minulle kysymystä esitettykään. On halpaa ja on hyvää, mutta ei ole hyvää ja halpaa.

        Itse pystyn järjestämään jotain mukavaa ja kokemisen arvoista lähes kaikille. Hinta riippuu siitä mitä ja kuinka kauan. Aina jotain kivaa elämää piristämään keksitään :) Olisi hyvä että palkkio on sellainen summa joka ei naisen tuloissa ole liian suuri kolaus, siksi on fiksua sopia jostakin lompakolle sopivasta.


    • Elämää

      ...meni tuo edellinen kirjeeni. Oli tarkoitettu Jormalle. Haluan vielä sanoa, etten pitäisi ollenkaan huonona ideana tavata samaa maksullista kumppania säännöllisesti, tietäisi ainakin mitä saisi. Tuntemattomien kanssa on hankalampaa.

    • Jorma

      Ei, vaimoni ei todellakaan tiedä tästä,sen jo kerroin. Kyllä, rakastan vaimoani sydämeni pohjasta. Ei, en sekaannu satunnaisiin tuttavuuksiin, koska itsenikin on pidettävä naisesta enkä halua ns. roikkujia jotka ryhtyvät soittelemaan perään, kyse on AIKUISTEN ihmisten suhteista, LÄMPIMISTÄ suhteista, ei likaisista. Joku gigolo ehti jo mainostaa tässä itseään, mut "oriit" on asia erikseen. Joku kysyi soisinko vaimolleni saman oikeuden - tai vapauden - ja sekin oli väärin ymmärretty. TOTTAKAI soisin,mutta jos en pystyisi pitämään huolta vaimostani, lopettaisin heti. Keskittyisin vain ja ainoastaan vaimooni. Sen verran vielä lisää, etten oikeesti ajattele naisiani "asiakkaina", se on enempikin vitsi meidän kesken: muistan nimi- ja syntymäpäivät, ja vaikka varsinaiset lahjat ei usein tule kysymykseenkään, muistaminen kyllä. SIIS: ei irtosuhteita, vaan vaki...

      • "Taina"

        Haluisin vaan jutella, kaikesta, olen Itä-Suomesta, tai ent. Mikkelin läänistä.


    • pari03heinola

      Haluisin järjestää vaimolleni maksullista sex seuraa kun olemme asiasta haaveilleet jo jonkun aikaa

    • muutakin

      Ei liian kallista kannata !? muuhunkin täytyy jäädä rahaa ...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe