Olen 15v tyttö ja asuin äitini kanssa pitkään kahdestaan kunnes äiti löysi uuden miesystävän. Äidin kumppani on ihan ok ja onneksi hänellä ei ole omia lapsia. Minusta tuli puolitoista vuotta sitte isosisko ja se ei ollut iloinen asia. En olisi halunnut sisaruksia, koska olen tottunut olemaan ainut lapsi. Mutta tänään sain kuulla, että äitini odottaa kaksosia! En kestä, että tulen uudestaan isosiskoksi ja vielä tuplana. Kotona kaikki vaan hössöttää Linnean perään. Kukaan ei ole minun kanssani. Mutta onhan Linnea ihana ja varmasti tulevat sisaruksenikin. Tähän pitää vain totutella. Onhan meillä ollut ihaniakin hetkiä Linnean kanssa ja rakastan häntä kovasti. En vain jotenkin jaksaisi hoidella kahta vauvaa äidin ja "isän" apuna.
En enää jaksa...
2
302
Vastaukset
- Fakta
Täysin normaalia jos perheeseen syntyy lisää lapsia. Sun täytyy vaan tyttö hyvä koittaa elää sen asian kanssa. Ja se mies ei ollu sun valintas vaan sun äidin, mietippä jos sun äiti sais tietää että tänne tuut kirjottamaan sun äidistä ja sen lapsista ja uudesta miehestä. Ehkä sun ei enään kannata tänne tulla kirjottelemaan mitään tällasta kun ei varmaan kukaan niin innolla näitä lue ja en kyllä mäkään, aattelin vaan tulla pistämään kommenttia.. :)
- !!!
Ehkä sun ei enään kannata tänne tulla kirjottelemaan mitään tällasta kun ei varmaan kukaan niin innolla näitä lue ja en kyllä mäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195