Nazar Lucky star 5 tähteä Antalya-Alanya onko kokemuksia?

Jape3

Meinasimme ottaa pikana lucky 5 starin ,lento antalyaan.Onko kokemuksia hotellia mitä saitte?Laskeskelin todennäköisyyttä että majapaikka löytyy joko Laran rannalta,kemeristä tai Sidestä,Alanyaan asti tuskin menee, muttei sen väliäkään koska siellä tullut käytyä kymmenkunta kertaa.

5

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdghmtdjdtjktd

jos tilla on majoittavat pääsääntöisesti Pegasos royal/resortiin tai pegasos worldiin.Koska pegasos ketju on nazarin omia hotelleja.
      Ja tähän aikaan aika varmastikin noihin

• Upea kokemus

viime juhannuksena kaikki Lucky Starin ottaneet pääsivät Belekiin eikä meillä ainakaan ollut valittamista. Meillä oli Lucky Star 3 ja 176 neliön villan saimme käyttöömme, iso olohuone/keittiö yhdistelmä, 4 makuuhuonetta, 2 vessaa ja 4 parveketta. Siinä sai rahalle vastinetta, maksoi 299 ekee per henkilö

• ei enään

juuri saapuneena voin kertoa että ainakin meidän lähdöllä kaikki sijoitettiin Pegasos clubiin, joka on Insecumissa edellä mainittujen royal ja resortin yhteydessä - mutta se ehdottomasti vaatimattomin ja venäläis-hyökätyin luukku. Ihan ok, sillä altaita ja rantaahan sai käyttää kaikilla kolmella hotellilla.
      mielestäni ei hintansa väärti, mutta kivaa toki silti oli ja buffetissa riitti ruokaa. Parit ongelmat ja matkanjärjestäjän leimaaminen meidät kaikki toisen luokan matkustajiksi paistoi pahasti läpi asioissa :( Tylyä Nazarilta.

• tietävä

Tässä viimeisessä tapauksessa on selvästi huijattu..matkanhan piti olla 5 tähden..Pegasos Club on neljän tähden hotelli..royal ja resort niitä 5 tähden!

• Pettynyt Nazariin!!

Älkää missään nimessä ottako Nazarin Lucky 5 staria. Lukekaa tarkasti esim.
      usein kysytyt, sieltä selviää että erittäin harvoin on Nazarin hotelli. Useimmiten halvimmasta päästä hotellit. Itse matka ei tosiaankaan ollut edullinen. Nazarin sivuilla lukee myös että nämä tuskin kattavat lentomatkat, se ei pidä paikkaansa. Itse JOUDUIMME Sideen Lake and River Sideen.
      Yöllä jaettiin bussissa Nazarin hotelliesitteet, joista ihmiset etsi kyseistä hotellia,jota ei tietenkään sieltä löytynyt. Hotelli sijaitsi likaisen joen vieressä, ranta 750 metrin päässä. Iso hotelli, joka TÄYNNÄ venäläisiä, jotka etuilivat ruokajonossa, tyhensivät ruoka-astiat omiin pöytiinsä. Meitä oli n. 10 henkilöä tervetulotilaisuudessa, joista yksikään ei ollut tyytyväinen. Hotelli ei tosiaankaan ollut 5 tähden, ehkä kolmen. Huone pieni, kylpyhuone haisi tunkkaiselta. Allasalue liian pieni hotellin kokoon nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe