Joo tämä on ihan väärä aihealue mutta tämä periaatteessa kuuluu tänne -> oikea aihealue on muutenkin niin tynkä että saa odottaa vuoden vastausta.
Diablo 3 vahvistetusti mun koneella vähintää minimillä, mutta kysytään eka että voinko pelata full screeninä 1920 x 1080 Nvidia Geforce gt 330 kortilla?
Ja sitten öö mieluusti joku diablon pelaaja vastaa tähän:
En oo ennen pelannut hack & slash tyylisiä pelejä (tää ois eka) nii onko se peli vaikea, mihin se loppuu, miten se loppuu, miten peli vaikeutuu normaalista nigthmareen ja siitä hardiin ja hardista infernoon..
saa suositella myös jotai hahmoluokkaa aloittelijalle, mikä ois hyvä
mieluiten joku esittely sellaselle henkilölle, kuten minä, joka EI ole pelannut ennen hack & slash tyylisii pelejä.
Kanttiiko ostaa Diablo 3?
5
212
Vastaukset
- joodejoo
En osaa sanoa kuinka hyvin toimii. Diablo3 eio ole kuitenkaan mikään kaikkein raskainta tehoa vaativa peli.
Kyllä se vaikeutuu mutta vaikeustasojen myötä vaikeimpia vihuja ei suinkaan enää ole bossit, vaan elitet jotka saavat satunnaiset kyvyt levelin sallimissa rajoissa. Välillä pitää lopettaa suosiolla, kun mitään jakoja ei sillä kertaa ole jatkaa. Eli sen verran se vaikeutuu ;). Seuraavalla yrityskerralla sama luola on arvottu taas uusiksi ja ehkä silloin ei ole täydellistä showstopperia mukana. Vaikeammilla vaikeustasoilla jatkuva varusteiden parantaminen on elinehto. Huonoilla varusteilla kannattaa jäädä kotiin - pelkällä taidolla tässä pelissä ei voi pärjätä.
Kaikki classit soveltuvat varsin hyvin. Peli on suunniteltu niin että siinä ei ole class rooleja tyyliin WoW, eli kukaan ei tankkaa ja kukaan ei ole varsinainen hiileri. Riippumatta mitä teet sinä tulet ottamaan osumaa ja myöhemmillä leveleillä paljon. Kannattaa siis satsata panssariin jne vaikka velholla pelatessa ja harkita jopa kilven käyttöä ;). - diablooo
Jep jep, Diablo 3 toimii CanYouRunitin mukaan minimitehoilla, http://tinypic.com/r/30lykc6/6 Kai se toivon mukaa toimii full screeninä, tuntuis tyhmältä pelaa pienemmällä..
Kiitos joodejoolle hyvästä vastauksesta [muutkin saa viel vastaa]
Ahaa, muistankin lukeneeni Gameguidesta jotain maailmasta että se on alati muuttuvaa paitsi parist paikoista samaa. Eli joskus kannattaa luovuttaa ihan suosiolla, kuinka kauan luovuttamisen jälkee uudelleen kanttii yrittää uudelleen jos se on arvottu uusiks?
Varusteita varmaan löytää matkan varrelta, mutta mistä niitä sit voi ostaa ja miten voi arvioida onko se hyvä? Sitenkö, että vertaa aina edelliseen?
Vois ehkä harkita ostamista, mutta ongelmana onkin sitten nettikauppa jossa sitä OLISI kun näyttävät alle 45 euron kaupois oleva loppuunmyyty hah. Itse hieman pettynyt koko peliin vaikka diablo2 tuli koluttua aivan läpi kotaisin.
Diablo 3:sta kun puuttuu se kaksintaistelu ja kaikki muukin keskenään kamppailu.
Toki se graafisesti on nätti, mutta itse pidän edelleen enemmän diablo2 systeemistä.
Taidot on osittain kätevät kun on vapaasti muokattavissa. Toisaalta Diablo2 systeemi oli minun mieleeni siinä kun ei voinut myöhemmin vaihtaa skillien paikkaa mihin halusi panostaa vaan täytyi aloittaa uudestaan koko hahmo uudessa diablo3:ssa voi.
Itse menen tällä hetkelle nightmare tasolla ja helppoa on veteraanille. Toisaalta jo normal-nightmaren tason ero oli suuri.- Lorppu
Osta torchlight 2. 19 egee steemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa512179- 482025
- 471768
- 361700
- 301566