Tehokkaimmat ilma-aseet

velivirolainen

Anteeksi tämä viesti ei kuulu oikeastaan tälle palstalle, mutta muutakaan en Suomi24:stä löytänyt.
Olen hankkimassa ulkomailta maatilaa kesämökiksi. Siis Virosta.
Potentiaalinen käyttötilanne on, että siellä metsän keskellä saattaa tulla kettu kanavarkaisiin.
Erittäin mielelläni en kettuja kohti ampuisi, mutta jos edes sinne päin räiskin, niin on hyvä että 4,5 mm ei jää koteloitumaan ketun ihoon.

Ehkä se llainen haulipanoskin olisi hyvä. MInä en tiedä noiden aseiden lallisuudesta täällä, mutta saisin ehkä helpostikin ruutiaseenkin luvat, Ne eivät kiinnosta vaikka innttipätevyys onkin aseseppä, Jouskareissa sama juttu, en tykkää siivota jälkiä, lähinnä siis pelottelu tarkoitukseen hankkisin mahdollisimman voimakkaan tai ainaki riittävän voimakkaan ilma-aseen.
Oikeastaan kun mietin niin minullehan sopisi värikuula ase kaikkein parhaiten.

Mutta hieman vinkkejä tehokkaista ilma-aseista ja niiden hyvistä ja huonoista puolista.

13

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65260+

      siis yli 200 ms impulla ei tietenkään saa ees säikytellä mut jos joku sellane 160ms 200ms imppu ois hyvä niit saa jollain 50€ iskän kaa ammutaan kanadan hanhia niillä (säikytetään siis). kärkkäiseltä luulis saavan oikeestaan saa koska me ostettiin just sieltä mut siel myydään 50€ sellane en tiiä kuinka tehokas imppu varmaan säikyttelyyn hyvä. p.s mee tonkimaan eko roskeja ja sellasii sielt luulis löytävän imppuja :D iskä löysi yhen.

    • Siis etsit ketun pelotteluun airsoft asetta?

    • grathyjulioiythgfrd

      Suosittelisin starttipistoolia kuulostaa 9mm pistoolilta, ja niihin ei tarvi lupia!

    • Jos nyt ilmakiväärejä meinaat niin parhaimpia ovat daystaten korkeapaine vehkeet tehot on jtn 1200fps ja Gamo on myös toinen hyvä. Daystaten ilmakot on pirun tarkkoja. et jos jtn ilmakkoo meinaat niin rekisteröidy tänne ja ota yhteyt viestil tääl

    • trol

      joo osta gamon ne on parhait mul on big cat gamo 1250fps

    • TYHMÄ

      pALJON 7500 FPS ON M/S?

      • hikke

        N. 2286 m/s :)


    • :-D

      Emmuuist

    • r4nd0m
    • CAMO:)

      OSTA TOI CAMON BIG GAT 1200 LÄHÖT NOIN 320m/s

    • sdpo

      Osta airsoft ase se tuntuu ketuissa mutta ei tapa niit (ainakin luulen)

    • jyea

      Eläinten kidutusta. Ei näin.

      • Anonyymi

        *skull emoji* dumbass *cry laughing emoji* *cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji**cry laughing emoji*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe