Kesken esityksen pojan alkoi tehdä mieli ja niinpä hän otti esiin oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peliin estelläkseen ja silloin "tuotos" lensi aition reunan yli erään basistin slimälaseille. Tauolla tämä tarkasti lasinsa. Sehän on spermaa. ei ihmekään, sanoi toinen basisti. Sinähän oilet soittanut koko illan päin vittua.
POIKA VEI TYTÖN KONSERTTIIN
2
418
Vastaukset
- jk
niinkö
No voi vittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 632755
- 422429
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1812187Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?222093- 171176
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601143Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️111075- 19963
Arvostatko kotiäitiyttä
Vaimoni on ollut 12 vuotta kotona pyörittämässä perheen arkea. Siitä olen kantanut huonoa omaatuntoa. Hän ei ole voinut215942Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko74933