Hoitsun käsittelyssä (tää on läppä)

Jaajo

Aamulla herätessäni huomasin, että oli kauhea kiire kouluun. puin nopeasti päälleni ja lähdin. kouluun oli matkaa kilometrin verran ja tapasin aina mennä matkan jalkaisin. niin nytkin. juoksin minkä kerkesin enkä välittänyt ympäristöstä yhtään mitään. ylittäessäni tietä, en katsonut tuleeko autoa vai ei, ja jäin auton alle...
...heräsin sairaalassa siihen, että kaksi sairaanhoitajaa häsläsi jotain siinä ympärilläni. toinen heistä oli noin kaksikymppinen ja toinen yli 60-vuotias. molemmat jalkani olivat menneet poikki ja jouduin vaan makaamaan.
lueskelin iltapäivälehteä ja huomasin sen vikalla sivulla jonkun puol-alastoman naisen. naisen rinnat olivat somat. niin kuin koko nainen muutenkin. tunsin kuinka mailani rupesi reagoimaan kuvaan. laitoin käteni housuihini ja hieman kokeilin. sitten tajusin, että hoitsut katsoivat minua. heistä vanhempi, nimeltään aune tuli luokseni, repäisi paitansa ja rintaliivinsä pois ja tuli päälleni. huusin kauhusta ja itkin. olihan päälläni alaston mummo. itkin ja kiljuin...
...heräsin. se olikin vain unta. katsoin hoitsuja. he olivat toisen potilaan luona. minun luokseni tuli kolmas hoitsu. hän oli noin 40-vuotias mies, raino. hän teki rutiinitarkastusta ja paineli varpaistani ja sormistani. jonkin näköistä reagointitestausta kai. kun hän painoi vatsasti, rupesi minulla jostain syystä seisomaan. raino huomasi sen ja sanoi: "hyvin tuntuu paikat ragoivan". raino kysyi, että tahdonko hänen koskettelevan minua enemmän. vastaan, että en tod. hän ei kuitenkaan usko ja tarraa mailaani kiinni. huudan muita hoitsuja apuun. aune ja se toinen hoitsu tulevatkin apuun. muttei minun apuun. he pitelevät käsistäni kiinni ja antavat rainon tehdä hommansa. itken ja kiljun... herään...
...se olikin vain unta. olenkin kotona, katson kelloa. se näytti niin paljoa, että taitaa tulla koulusta myöhästyminen. en kuitenkaan juokse kouluun vaan kävelen rauhallisesti. tietä ylittäessä katson, ettei autoja tule. selviän kouluun, enkä joudu sairaalaan.



kaikille tiedoksi, että tämä oli pelkkä läppä. halusin hieman rennonpaa juttuu tänne, ku tää on nii vakava keskustelupaikka.

8

8427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Jorma-

      Tää juttu oli ihan hauska ja kivasti kirjoitettu. =)

      • Jaajo

        danke! toi oli eka, jonka kirjotin ja varmaa vikaki. ei oo must kyl tosissaa tollasii kirjottaa.


    • Santtu

      Muutama vuosi sitten mulle kävi niin, että jouduin makaamaan sairallassa jalat paketissa kuukauden. Yhdes väliss nuori hoitajatyttö kysyi, että pitäiskö sinulta ottaa suihin. Ja ottikin. Olin ollut niin puuttees että en kestänyt kauaa vaan tulin melkein heti kun aloitti imun. Sääli, sitä käsittelyä olisi ollut mukava saada lisää, hän oli tosi taitava, lopuksi nieli kaiken "emmehän halua tänne mitään sotkuja ... namm" :)

    • JLj

      Ihan hyvä oli. heh.. Tee vaan lisää.

      • janina

        Hieman tylsä kyllä juu.. "sitten heräsin, sitten heräsin." Mutta ihan ok! :)


      • Jaajo
        janina kirjoitti:

        Hieman tylsä kyllä juu.. "sitten heräsin, sitten heräsin." Mutta ihan ok! :)

        kiitoksia rehellisestä palautteesta.. "sitten heräsin" juttu oli ihan pakko laittaa. viel pariinki otteeseen, koska se on nii kliseinen lause. mutta tylsähän se oli joo, ku mikä. myönnän.


    • Daniel

      Et kuitenkaan ole Jaajo niin miksi et kirjoita omalla nimelläsi. Tuskin kyseinen henkilö pitää ajatuksesta että liität hänen nimensä keksittyihin tarinoihisi.

      • Jaajo

        säkään et varmaankaan oo daniel, koska dantsuil on vaan fantsuu sanottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe