oletteko muut huomanneet saman,että mustelmia lasketaan lääkärin vastaanotolla.
Minua äitinä ahdistaa tämä,koska joudumme runsaan lasten sairastelun takia käymään usein lastenpkl:lla.Lapsilla sellainen lääkitys ,että tulee herkästi leikeissä.
Ei siis meidän käden kautta,sen aion tehdä selväksi ,että tämä ahdistus loppuu.
lapset vielä harrastavat erittäin paljon.
lääkärit eivät niinkään utele,mutta nämä fysioterapeutit ym.
kysyähän saa mistä on tullut mikäkin mustelma,mutta eihän lapsi voi muistaa mikä kohta on kolahtanut mihinkin.
Miustan tilanteen kun olimme nielurisaleikkauksessa,pojallani oli kaksi mustelmaa käsivarressa ja hän oli kiukkuinen kun ampiainen ja uhmakas.koska hänellä oli niveltulehduhdukset päällä.niin hoitajat mulkoilivat ja oikein 4 hoitajaa tuli lääkärin huoneeseen jos tarvii pitää lasta kiinni.Meitä ei laskettu kotiin ennen kuin lapseni vastasi mistä mustelmat on tulleet.
mustemat
solumyrkkyjä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913