poikaystävä työns pari kertaa munansa mun sisää ilman kortsuu ja

eli siis jätkä kerkes työntää munansa vaa pari kertaa mun sisää eikä ollu kortsuu nii lopetettii sit heti, mut oks mahollista et tulisin nyt tost raskaaks ? ja ne touhutipat ?
jätkä ite sanoo et on 100 % varma ettei siit tullu mitää mun sisälle, mut voiks se tuntee sen ? nii siis tosiaa onko mahollista et oon raskaana ja kannataisko je-pilleri hommaa ?

20

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaaa

      • Ei homo

        " Suomi24 / Yhteisö / Perustiedot
        vajakkix Mies, 19, Uusimaa"

        Siis mitä? Sinähän olet homo.

        Kuule, mies _ei tule paksuksi_, lihavaksi kylläkin.


    • mun vinkki

      Jospa ostaisit sellasen raskaustestin ja tekisit sen testin josta näkee ootko raskaana. Mut jos mies ei laukee naisen sisään niin ei tule raskaaksi. Mut laukesiko se mies ollenkaan; huomasitkos sitä?

    • c4rt4r

      "Mut jos mies ei laukee naisen sisään niin ei tule raskaaksi."
      Hahaha.

      Touhutipassakin on yleensä siittiöitä.

    • Jeps heps

      Mahdollisuus on aina tulla raskaaksi kun työnnellään ilman suojausta. "Touhutipat" saattaa sisältää pieniä määriä siittiöitä joten teoreettisesti raskaaksi tuleminen on mahdollista.

      Joskus on tullut nuorena ja hölmönä tuikittua emäntää "vähän vaan" paljaalla ilman ehkäisyä ja näin jälkeenpäin hirvittää ajatellakkin ^^

    • neuvonantaja

      No on aika todennäköistä ettet ole tullut raskaaksi tuosta kokemuksesta.. Mutta jos mieltä painaa niin hae jälkiehkäisypilleri apteekista, maksaa noin 20 euroa.

      • minä vaan

        Sehän onkin kätevää murhata alkanut elämällä nauttimalla vähän kemiaa.

        Touhutipassa on todellakin siittiöitä ja riski raskauteen on aina olemassa, kun paljaalla höyläilee.

        Tämä tiedoksi 1992 syntyneelle miehelle.


      • 1+11
        minä vaan kirjoitti:

        Sehän onkin kätevää murhata alkanut elämällä nauttimalla vähän kemiaa.

        Touhutipassa on todellakin siittiöitä ja riski raskauteen on aina olemassa, kun paljaalla höyläilee.

        Tämä tiedoksi 1992 syntyneelle miehelle.

        Sinä et varmaan murhaa parisoluista tsygoottia paljon pitemmälle kehittyneitä eläinyksilölitä lihansyönnillä?


    • mie vaan

      Harrastelin vuoden ajan yhden miehen kanssa keskeytettyä yhdyntää ja kertaakaan en pelännyt, että olisin tullut raskaaksi. En tullut, koska miehellä oli poisvetämisen kanssa ajoitus kohdallaan.

      Jälkiehkäisypilleri pitää ottaa viimeistään 10. tunnin kohdalla, jotta pilleri tehoaa.

      • minä vaan

        Venäläisessä ruletissakin voi onnistua viisi kertaa peräjälkeen.

        Poisvetäminen on todella huono ehkäisykeino. Touhutipan siittiöt voivat jäädä sitään ja mahdollinen raskaus on valmis. Lisäksi keskeytetty yhdyntä ei varmaan ole seksikokemuksista pidemmän päälle kaikkein parhaimpia.

        Murhaa en kannata edelleenkään. Lapsi on syntyessään 9 kuukautta vanha, ei nolla päivää.


    • Souvari

      Hei vajakkix ,
      onkx sulla viivapillu?
      Jos on nii poika teki ihan oikein.
      Katos kun viivapillut on niin tehokkaita jotta ne tulee heti raskaaksi jos pieni hitunenkin piimää menee sinne,
      Mun kävi sillai.
      En ollu keriinny muita kokeileenkaan kun jo pian hääkellot soi ja aviossa ollaan.

    • Olipa kerran

      Naisella kolme poikaa:

      Pilleri-Ville, Kortonki-Kalle ja Keskenvetäisty-Eemeli.

      • jöhn

        this is so cool !!:D


    • soininvaara.O

      Sillä on aika herkkä jos pari kertaa käy sisässä ja laukeaa

    • Törkee stondis...

      pakko saada työntää sisään ja laueta sinne, ei pysty pidättelemään enää.

    • juuuuuuuuusds

      http://j.gs/vLw

    • hmmmmm.....

      Vajakkix: koska olet 19 -vuotias mies, EI OLE PELKOA, että tulisit raskaaksi, vaikka poikaystäväsi päästäisi koko lastin sisääsi, vaikka joka kerta...

    • 4565462

      Eikös tästä ollut uutinen joskus äskettäin, ettei touhutipoista tule raskaaksi, eivät yleensä sisällä spermaa.

      • Tsingsis kaani

        Yleensä ei "teurasjätepillut" tuu kovin heleposti raskaaksi, ei ainakaan touhutipoista,kirnupiimätkin niistä hölähtää pois saman tien,heti kun kalu on ne sinne jubinut, touhutipat ei pysy sisällä yhtään.

        Mutta jos sulla Vajakkix on tiukka viivapillu, niin kyllä siinä sellainen 5% mahdollisuus on alakaa odottamaan vähäisestäkin piimästä. On ne viivapillut niin makeita naitavia, on todella vaikeeta miehen pidätellä tai vetää pois.......
        Kokemusta on!


    • ei muuta .kuin kullia vaan kiimapilluun niin että kutinat lähtee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      83
      685
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe