eli siis jätkä kerkes työntää munansa vaa pari kertaa mun sisää eikä ollu kortsuu nii lopetettii sit heti, mut oks mahollista et tulisin nyt tost raskaaks ? ja ne touhutipat ?
jätkä ite sanoo et on 100 % varma ettei siit tullu mitää mun sisälle, mut voiks se tuntee sen ? nii siis tosiaa onko mahollista et oon raskaana ja kannataisko je-pilleri hommaa ?
poikaystävä työns pari kertaa munansa mun sisää ilman kortsuu ja
20
2973
Vastaukset
apuaaa
- Ei homo
" Suomi24 / Yhteisö / Perustiedot
vajakkix Mies, 19, Uusimaa"
Siis mitä? Sinähän olet homo.
Kuule, mies _ei tule paksuksi_, lihavaksi kylläkin.
- mun vinkki
Jospa ostaisit sellasen raskaustestin ja tekisit sen testin josta näkee ootko raskaana. Mut jos mies ei laukee naisen sisään niin ei tule raskaaksi. Mut laukesiko se mies ollenkaan; huomasitkos sitä?
- c4rt4r
"Mut jos mies ei laukee naisen sisään niin ei tule raskaaksi."
Hahaha.
Touhutipassakin on yleensä siittiöitä. - Jeps heps
Mahdollisuus on aina tulla raskaaksi kun työnnellään ilman suojausta. "Touhutipat" saattaa sisältää pieniä määriä siittiöitä joten teoreettisesti raskaaksi tuleminen on mahdollista.
Joskus on tullut nuorena ja hölmönä tuikittua emäntää "vähän vaan" paljaalla ilman ehkäisyä ja näin jälkeenpäin hirvittää ajatellakkin ^^ - neuvonantaja
No on aika todennäköistä ettet ole tullut raskaaksi tuosta kokemuksesta.. Mutta jos mieltä painaa niin hae jälkiehkäisypilleri apteekista, maksaa noin 20 euroa.
- minä vaan
Sehän onkin kätevää murhata alkanut elämällä nauttimalla vähän kemiaa.
Touhutipassa on todellakin siittiöitä ja riski raskauteen on aina olemassa, kun paljaalla höyläilee.
Tämä tiedoksi 1992 syntyneelle miehelle. - 1+11
minä vaan kirjoitti:
Sehän onkin kätevää murhata alkanut elämällä nauttimalla vähän kemiaa.
Touhutipassa on todellakin siittiöitä ja riski raskauteen on aina olemassa, kun paljaalla höyläilee.
Tämä tiedoksi 1992 syntyneelle miehelle.Sinä et varmaan murhaa parisoluista tsygoottia paljon pitemmälle kehittyneitä eläinyksilölitä lihansyönnillä?
- mie vaan
Harrastelin vuoden ajan yhden miehen kanssa keskeytettyä yhdyntää ja kertaakaan en pelännyt, että olisin tullut raskaaksi. En tullut, koska miehellä oli poisvetämisen kanssa ajoitus kohdallaan.
Jälkiehkäisypilleri pitää ottaa viimeistään 10. tunnin kohdalla, jotta pilleri tehoaa.- minä vaan
Venäläisessä ruletissakin voi onnistua viisi kertaa peräjälkeen.
Poisvetäminen on todella huono ehkäisykeino. Touhutipan siittiöt voivat jäädä sitään ja mahdollinen raskaus on valmis. Lisäksi keskeytetty yhdyntä ei varmaan ole seksikokemuksista pidemmän päälle kaikkein parhaimpia.
Murhaa en kannata edelleenkään. Lapsi on syntyessään 9 kuukautta vanha, ei nolla päivää.
- Souvari
Hei vajakkix ,
onkx sulla viivapillu?
Jos on nii poika teki ihan oikein.
Katos kun viivapillut on niin tehokkaita jotta ne tulee heti raskaaksi jos pieni hitunenkin piimää menee sinne,
Mun kävi sillai.
En ollu keriinny muita kokeileenkaan kun jo pian hääkellot soi ja aviossa ollaan. - Olipa kerran
Naisella kolme poikaa:
Pilleri-Ville, Kortonki-Kalle ja Keskenvetäisty-Eemeli.- jöhn
this is so cool !!:D
- soininvaara.O
Sillä on aika herkkä jos pari kertaa käy sisässä ja laukeaa
- Törkee stondis...
pakko saada työntää sisään ja laueta sinne, ei pysty pidättelemään enää.
- juuuuuuuuusds
http://j.gs/vLw
- hmmmmm.....
Vajakkix: koska olet 19 -vuotias mies, EI OLE PELKOA, että tulisit raskaaksi, vaikka poikaystäväsi päästäisi koko lastin sisääsi, vaikka joka kerta...
- 4565462
Eikös tästä ollut uutinen joskus äskettäin, ettei touhutipoista tule raskaaksi, eivät yleensä sisällä spermaa.
- Tsingsis kaani
Yleensä ei "teurasjätepillut" tuu kovin heleposti raskaaksi, ei ainakaan touhutipoista,kirnupiimätkin niistä hölähtää pois saman tien,heti kun kalu on ne sinne jubinut, touhutipat ei pysy sisällä yhtään.
Mutta jos sulla Vajakkix on tiukka viivapillu, niin kyllä siinä sellainen 5% mahdollisuus on alakaa odottamaan vähäisestäkin piimästä. On ne viivapillut niin makeita naitavia, on todella vaikeeta miehen pidätellä tai vetää pois.......
Kokemusta on!
ei muuta .kuin kullia vaan kiimapilluun niin että kutinat lähtee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035