Työ Viking Linella ja Tallink Siljalla?

Laivalle???

Hei,

laittakaas tietoa laivatyöstä. Miten pääsitte töihin laivayhtiöön? Mitä työtä teette maissa / laivalla? Kuinka monta päivää töitä laivalla / vapaapäiviä kotona? Palkkaus? Miten laivalla asutaan? Mitä etuja laivayhtiöt tarjoavat? Kannattaako hakea esim. kesätöihin?

8

8250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hki kuittaa

      Olin itse viikkarilla keittiössä ja toistamiseen en mene.
      Se miten pitkään olin laivalla vaihteli 2-11pv..
      Palkkaus olikin vain se miksi tein joitakin keikkoja mutta hampaat irvessä. Viikon mittaiselta jaksolta jäi verojen jälkeen miltein 2tonnia..huomioi että verotus on erillainen merenkulkualalla..
      Itse työ oli kivaa mutta vakkarihenkilökunta jotain aivan kaameeta. Ikävä kyllä.
      Selkään puukottajia. Suoranaista pilkkaamista. Jopa muutama nyt jo EX ystävä paljastu haukujaksi.
      Jos kestät paineen ja teet työsi hyvin. Mene. Kokeilemalla se selviää. Hanki merimieslääkäri todistus terveydestäsi.
      Peukkuja ja onnea työnsaantiin!

    • Laivalle???

      Moikka,

      ja kiitos vastauksesta.

      "Viikon mittaiselta jaksolta jäi verojen jälkeen miltein 2tonnia.." Aika hyvä palkka! Kuinka paljon ja mihin laivatyöstä maksetaan veroa?

      Onko itse työ laivalla mukavaa? Vakkarihenkilökunnan ikävä asenne siis mättää? Voisin ajatella lyhyitä kesäkeikkoja laivalla tulevina vuosina. Ikävä kyllä, työpaikkajuoruilijoita ja työpaikan ilmapiirin pilaajia löytyy myös koti-Suomesta. Töihin tullaan naama norsun******* ja sijaiset ja kesälomatuuraajat haukutaan työvuoron alkuun.

      Paljonko mahtaa olla palkka laivan TaxFreessa?

    • sinulle

      Se riippuu pitkälti pääsetkö edes laivalle töihin. Joihinkin työjuttuihin erittäin vaikea päästä, ja yleensä ottavat pitemmälle aikajaksolle ainakin viikkarilla kuin vain silloin tällöin. Kaks tonnia tulee yleensä siitä kahden vkon työstä mitä teet kuukaudessa kun olet kiinni laivassa, eli kieltämättä hyvä palkka. Mä en ole itse törmännyt ainakaan viking linellä turun päässä tällaiseen norsun vittu naamoihin, tai siihen että ihmiset ois perseestä. Tietty aina löytyy joku ketä on se ns. paskamaisin. Mut enpä usko että sun tarvii kauheasti sitä murehtia, meet omana ittenäs niin se on paras. Luulisin että tax freessä vähemmän koska tehtyjä työtunteja vähemmän kuin esim. baarimikoilla tms.
      Onnea yritykselle !

    • Carlsberg

      Eipä tuonne laivalle(viikkari) kannata mennä töihin jos et ole todella hyvä kaveri siellä jo töissä olevan esimiehen kanssa! Eipä siellä ollut ammattitaidolla justiinsa mitään merkitystä siinä vaiheessa kun vikeerajaana/extra työntekijänä odotit että miten jatkossa työt jatkuisi! Kaverit juopotteli ja sai varoituksia mutta työyt jatkui ns.normaalisti saivat pitkiä sopimuksia !! Vaikka itse hoidin työt hyvin 3vuoden aikana,en kertaakaan vetänyt vuoroja pystyyn/puhaltanut lukemia,niin aina sai odotella jatkuuko työt vai ei!! Ja kaiken lisäksi viikkarilla keittiöpäälikkö/purseri puhvat seläntakana työntekijöistä paskaa!

    • Esimies

      Mites tuo oma sitoutuminen ja tiimihenki? Uuteen porukkaan ja työhön kun menee pitää olla erittäin sitoutunut ja motivoitunut. Jollet ole ja jarrutat tiimin työtä olet auttamasti out. Katse peiliin siis ensin.

    • EiViikkaria

      Viikkarilla vakituiset naismyyjät osa työpaikkakiusaajia. Saavat tehdä sitä esimiehen myötämielisyydellä. Ainakin pari yli viisikymppistä naista Cracella ja Amorellalla pahimmat kiusaajat.
      Niille täytyy laittaa luut kurkkuun, ei ne muuten lopeta ja juoksevat kertomassa myymäläpäällikölle, mitä kulloinenkin myyjä tekee.

      Viikkaria en suosittele, siellä saa pitkiä työsopimuksia joko perseennuolennalla tai reittä pitkin.

    • Anonyymi

      Mites tuo lähtöselvityksessä työskentely? Millaista on ja entä palkka?

      Hain heille juuri asiakaspalveluun töihin.

    • Anonyymi

      Ala yksityisyrittäjäksi, laivahorolle on aina kysyntää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe