kokemuksia

kkkka

hei!
tämä ei nyt välttämätttä kuulu tälle palstalle, mutta en löytänyt tähän hätään sopivampaakaan..
Kävin männäviikolla yksityisellä lääkäriasemalla gynellä, kun ollaan miehen kanssa puolivuotta koitettu raskautua.... noh, se ei oo se pointti... kerroin kuinka mulla on ollut alavatsakipuja ja kirvelyä alapäässä. Ulkoisesti kuulemma näyttää ihan normaalilta ja ultrassa munasarjat ja kohtu ok. Mutta sitten asiaan, päätettiin ottaa se papa kuitenkin..... useamman kerran se ollaan jo minulta otettu (olen 27v). Aina se tuntuu inhottavalta mutta kyllähän sen kestää....koskaan ei ole niin paljon sattunut kuin nyt :/ oikeasti sattui ja ekaa kertaa tarvein suojaa pikkuhousuihin. se oli oikeesti todella kovakouraista ronkkimista :/ Mulle jäi oikeesti kammo!!!! enkä mielestäni ole kovin kipuherkkä.(on tatuointeja ja lävistyksiä)
eilen sain puhelun, että se lasi, jolle näyte on laitettu, on hajonnut, ja pyysivät minua uuteen. Nyt mä en enää uskalla mennä!!!
Kysyisinkin teiltä, sattuuko papan ottaminen yleensä noin paljon?
Pakko kuitenkin josain vaiheessa mennä tulehduksien poissulkemiseksi :/ kuitenkin edelleennyritetään raskautua......
tosi sekava teksti, mutta auttaisi jos saisin kokemuksia papasta.ikina en ole sitä ennen jännittänyt, mutta nyt suorastaan pelkään!

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokem.on

Katso netistä uusi lääkäri sen perusteella, kuka on saanut myönteisiä arvioita nettiin.

Papan ottaminen ei kyllä yleensä satu! Jos on tulehdusta ollut niin vähän on tuntunut, mutta ei ole kylläkään sattunut. Kuulostaa aikamoiselta sählääjältä, kun ovat lasinkin saaneet rikki..pyydä korvaus klinikalta kuluista, mutta vaihda lääkäriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      646
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      593
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      551
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      34
      519
    6. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      479
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      475
    8. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      471
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      465
    10. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      460
    Aihe