Nyt on mistä valita

mennyt maailma

996 myynnissä nettimotossa. Loppuiko kiinnostus? Eihän noin monelle löydy ostajaa.Ostajan markkinat.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harley Parkinson

Ylihinnoiteltua pashaa! Oikeasti pitäisi hinnat olla alle japsipyörien.

• Portsari.

Oho? onpas vähän ns oikeita pyöriä tarjolla? Ja sitten on tietysti näitä muoviohjuksia esim

Honda 3882 kpl
      Kawasaki 1442
      Sukisuki 1857
      Yamaha 2480

Mutta kuka näistä nyt viitsisi oikein mitään maksaa. Kyllä pyörän pitää olla arvostettu Harley Davidson sillä se on näistä ainoa joka oikeasti säilyttää parhaiten arvonsa.

• HD:n vaihtaja

Ostajan markkinat ? Jos vain 1000 HD:tä kaupan nettimotossa niin ei ole helpottunut Harrikan osto vielä suomessa. Toisaalta euroopasta saa aika edullisesti lisää valikoimaa ja valinnan vapautta löytääkseen Harrikan joka vastaa lähemmäksi kunkin omia tarpeita.

Täällä suomessa valitettavasti markkinatilanne on myyjän kannalta parempi kuin ostajan.

Japsi merkeillä on erillaisia malleja niin paljon vähemmän tarjolla kun Harrikalla eli samanlaisia pyöriä on aina kymmenittäin tarjolla, eli japsi pyörien suhteen on ostajan markkinat !!

Harrikalla on paljon enemmän perusmalleja ja niiden "alaversioita" että samanlaisia harrikoita ei ole kuin muutamia mistä valita ja ihan omaan makuun täydellistä Harrikkaa on tosi vaikea löytää Suomen markkinoilta.

• Vai nimimerkki?

Hd:n ikähaitari on myös paljon japanialaisia laajempi...

• kone laatikossa TAAS

Suomen markkinoilta on vaikea löytää TOIMIVAA harlikkaa.

• Konkarikin

Sanoo "mies" joka ei ole koskaan edes koskenutkaan harrikkaan saatikka sillä ajanut.....elämä on lipunut ohitsesi

• 12

sanoo mopopoika

• Huuli pyöreänä

Ostin hiukan yli kuukausi sitten Hd conversion 883/1200 Wisecon männillä ja Andrewsin nokilla varustettuna, Heti alkuun ihmettelin " hemmetin " kovia koneääniä, ja vein sen myyjäliikkeeseen tarkistettavaksi. Siellä pyörä tutkittiin, ja kerrottiin että äänet ovat ihan normaalit conversio äänet. Kone on suhteellisen hiljainen kylmänä, mutta kuumana kuullostaa siltä kuin vanha T-72 tankki kävisi. Mistäpäin voisi tuota ongelmaa hakemaan, kun kone pitää sellaista kalkatusta ettei sitä pysty ruuvarin päästä kuuntelemalla paikallistamaan. Mopolla tuupattu nyt 16000 km.

• Vanha gona

Pistä sinne koneeseen peräöljyt. Meikäläinen laitto vanhaan pannupäähän ja kyllä käy hyvin..

• HD...

Todennäköisesti osa aikoo säästää rahaa uuteen harrikkaan, 2012 malleissa oleva twincam 103(1688cc) on sen verran mukava moottori että en yhtään ihmettele.

Minä kuitenkin tyydyn nykyiseen twincam 96:seen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe