Saako matkasängyn kuljettaa normaalin matkalaukun tavoin koneessa vai meneekö siitä jokinlainen lisämaksu?
Vastaukset 3
- mira
eiks se nyt muutenkin mene kooltaan yli sallittujen mittojen?
Tässä selvennystä siitä mikä on käsimatkatavaraa:
Turistiluokassa tai lomalennolla matkustajalla saa olla yksi käsimatkatavara, joko yksi laukku (55 x 40 x 20 cm) tai yksi pukupussi, jonka paksuus on kokoontaitettuna 20 cm. Turistiluokassa laukun paino saa olla enintään 8 kg ja lomalennolla 5 kg.
Businessluokan matkustajalla saa olla kaksi käsimatkatavaraa: yllä määriteltyjen laukun tai pukupussin lisäksi yksi salkku tai kannettava tietokone. Kahden laukun tms. yhteispaino ei saa ylittää 10 kg.
Lentoyhtiö voi kuitenkin tilanpuutteen vuoksi rajoittaa näitä mainittuja määriä.
Vapaasti kuljetettava käsimatkatavara tarkoittaa matkustajan pien- tai välttämättömyystarvikkeita kuten esimerkiksi käsilaukkua, päällystakkia, sateenvarjoa, kävelykeppiä tai kameraa, jonka matkustaja vie mukanaan matkustamoon.- :-)
Tarkoitinkin kyllä ihan ruumassa kuljetusta ja olen tässä välissä tiedustellut asiaa Finnairilta ja matkasänky kuljetetaan ilmaiseksi (kysyivät kyllä tarkat mitat) kunhan meidän perheen yhteenlaskettu matkatavaroiden paino ei ylity.
- Simanainen
Kiva jutska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2281046Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "219801- 69696
- 56638
- 64566
- 85553
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499