Lopettakaa jo hanttiinpisto, suomenpystykorvien omistajat

aikuisten oikeasti

Eivätkö kateellisen suomenpystysten omistajat voi jo myöntää, että pohjis on parempi metsästys-, harrastus- ja seurakoira metsästysviettisyytensä ja sosiaalisuutensa ansiosta.

Että turha rotu pohjis vai?
http://www.youtube.com/watch?v=-emTf6_84Uw&feature=related

Suomenpystykorvako sosiaalinen?
http://www.youtube.com/watch?v=REFtslQEWF8&feature=related

6

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtä aikuisen oikees

ti: En aio luopua suomenpystykorvista ikinä jonkun iänikuisen typerän lapsellisen kitisijän(aloittaja) vuoksi. Syynä tähän että suomenpystykorva vain yksinkertaisesti on suomen paras pystykorvainen metsästys- ja seurakoira. Harrastelijat pitäkööt välineensä.

• voi helkkari taas

Kyllä pohjanpystykorvaihmiset ovat lapsellisia.

• Kyllä jämpti on näin

"Kyllä pohjanpystykorvaihmiset ovat lapsellisia"

Aivan samanlainen aloitus nähtiin sieltä teidän suomipysttäreidenkin takaa. Itse lopetin linnun metsäsätyksen kokonaan tuollaisten lapsellisuuksien takia.
        Pohjikseni joutui eläinrääkkäyksen kohteeksi. Tämä mukava harrastus loppui siihen ja koiraltani loppui "terve" elämän ilo tapauksen jälkeen.

Kaikki on lapsellisia jotka yleistää.

• hahah

Kaikista roduista löytyy huonosti käyttäytyviä yksilöitä. Ja entä sitten, vaikka pohjis olisikin sosiaalisempi? Itse et ainakaan taida olla kovin sosiaalinen...

• Kyllä, hahah.

Alottaja: NOLOOOOOOOOO. NOLOOOOOOOO. NOLO. Tämmösten tekstien perusteella maailmassa pitäis olla yks koirarotu, kun joku niistä on olevinaan 'paras'. Hienoa, et tykkäät koirastas, anna muitten tykätä omistaan! Ei kaikkilla oo pakko olla samaa rotua siks että joku toinen kapeakatseisesti tykkää vaan yhdestä :D
      Ja 'voi helkkari taas': ei tarvi leimata lapsellisiks kaikkia pohjanpystykorvan omistajia. -

• pystärit

Nauti siitä pohjiksestasi samoin tekevät suomenpystäri väki. Vapaa maa vielä toistaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe