Haen siis ihan jutteluseuraa tytöistä, iällä ei niin väliä kunhan olisi mukavaa ja kypsää seuraa. Olen itse kohta 17v poika, lähdössä vaihtoon syksyllä ja kaikkea muuta mukavaa. Olisi hienoa jakaa elämää puolin kun toisin jonkun mukavan tytön kanssa. Voitte laittaa ihan sähköpostia tai jotain jos kiinnostus heräsi =) Niin ja Turun seudulta olen kotoisin.
[email protected]
Jutteluseuraa pojalle :)
heipsss
1
118
Vastaukset
- :---)
Täällä taas ois 15vee, syyskuus 16 tyttö Satakunnan suunnalta, joka kaipais kirjekamuu (: Ei oo pitkää aikaa kirjotellu kenenkää kaa etanapostii, ja tuli yht äkkii sellane fiilis et haluun taas kirjotel :) Ja jos kerra oot juttuseuraa vailla, niin riittääkö maltti etanapostii? :) Ja ois kauhee kiva kirjotel sillai ku oot siel vaihdossaki, ois kiva kuul sellasest (: Laitan osotteeni su sähköpostii, jos kiinnostaa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1342537
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121473
- 621168
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101062- 51932
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101845- 76835