Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin.
Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitteesta!
Onko nyt aika lopettaa kaikki, vai miksi mies on niin jäykkä?
Apua pyydän
33
1086
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Apua pyydän?
Pakoon juoksen?
Itkuun pillahdan.
Käänteisen sanajärjestyksen harrastaja jälleen asialla?
Lähettelittekö te niitä viestejä täällä?
Ymmärsitköhän nyt varmasti:
"Viestejä lähettelittekö täällä?"- Anonyymi00017UUSI
Emmää kyl sun stand up- esitykseen iha näillä näytöillä vielä lippua ostais, palstasedälle tulkuttava clout hunger. T naiselta
- Anonyymi00029UUSI
Tekeekö kirjoitukseni pahaa?
Hyvä! Niin on tarkoituskin!
Terveisin yliopistotasoisesti muualla kirjoittava ap
- Anonyymi00002UUSI
Ehkä siksi kun sinä haluat vain viestitellä, et kommunikoida oikeassa elämässä.
- Anonyymi00010UUSI
Tunnetko itsesi sitä naista älykkäämmäksi ihmiseksi jota kuvittelet fanaattisesti tämän palstaäijän tekstien kirjoittajaksi? Tässä on nyt joku paradoksi sulla. T naiselta tämäkin
- Anonyymi00028UUSI
Oletko itse kommunikoinut oikeassa elämässä ?
- Anonyymi00031UUSI
Emme näe missään! Hieman vaikeaa kommunikoida.
- Anonyymi00003UUSI
Käänteisen sanajärjestyksen harrastaja:
Täällä olen.
Ulos menen.
Uskoa tahdon.
Luonasi olen.
Apua pyydän.- Anonyymi00004UUSI
Kielessä voi käyttää myös luovuutta niin kuin missä tahansa muussa asiassa.
- Anonyymi00011UUSI
No niin, te palstasedän teksteihin uskovat palstafundamentalistit voitte tukeutua tähän alentuvaan kuvaanne, että olette parempia kuin tämä naista esittävä mies tai joku pakkomielteen kohteelle sieltä ns oikeasta elämästä, se ylemmyys ei nimittäin sinne oikeaan elämään heijastu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No niin, te palstasedän teksteihin uskovat palstafundamentalistit voitte tukeutua tähän alentuvaan kuvaanne, että olette parempia kuin tämä naista esittävä mies tai joku pakkomielteen kohteelle sieltä ns oikeasta elämästä, se ylemmyys ei nimittäin sinne oikeaan elämään heijastu
Vai mitä tebboylikyybelsson tuumaat tähän miksi muuten kuljet völjyssä onko tämä nyt sitä teeveeaata? Enemmän totalitaristinen märkä uni taitaa olla kyseessä kun tsiigaa mistä innostut hihat käärimään aika horisontaalista on
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai mitä tebboylikyybelsson tuumaat tähän miksi muuten kuljet völjyssä onko tämä nyt sitä teeveeaata? Enemmän totalitaristinen märkä uni taitaa olla kyseessä kun tsiigaa mistä innostut hihat käärimään aika horisontaalista on
Eipä voi sitäkään yksikköä enää kovin valtavasti ottaa
- Anonyymi00005UUSI
Tahdon minäkin.
Ikuisuus siitä.
Miehesi jäykkänä.
Odotus palkitaanko? - Anonyymi00006UUSI
Jos et ole kunnon aloitetta tehnyt, että toinen uskoo sun tykkäävän.
- Anonyymi00007UUSI
Tänäänkö törmäilimme?
Ulkona tapasimme?
Uloke tanassa?
Lepattivat lahkeesi?
Aivan jäykkänä?- Anonyymi00018UUSI
Hienotunteinen olen
Toiseen suuntaan katselen
Put the mouse back in the house
Lapsiakin ulkona on.
Yhtä haufkaa näinpäin? - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hienotunteinen olen
Toiseen suuntaan katselen
Put the mouse back in the house
Lapsiakin ulkona on.
Yhtä haufkaa näinpäin?Ja lopuksi- pitäiskö teidän eräiden riipaista kännit tai vetää rännit, mitä nyt tykkäättekin tehdä sitä en tuamitse tämän kaikin voimin uimisen sijaan?
- Anonyymi00008UUSI
"a-lehdiltä apua, ja Yhtyneiltä Seuraa". ;)
-sivusta- Anonyymi00014UUSI
Taas tätä sinimustan palleron pamflettia irtonumerona. Hymähdys. -ÄiTee
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tältäkö se tebbo on saanut tämän aivan kuningasidean, vaikka ei ole edes niitä ratinkääntäjän pätevyyspapereita?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siipi Mutterina sitte vaa kirjat kainalossa ja Pallopäänä kirkon penkkkiin. Körö körö. ;)
-sivusta - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siipi Mutterina sitte vaa kirjat kainalossa ja Pallopäänä kirkon penkkkiin. Körö körö. ;)
-sivustaNi niin kolme Korostettua ”kirjainta” sai ilmeisesti verbaalista tykitystä tai jotain en edes yritä ymmärtää tätä ”rakkaa”
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ni niin kolme Korostettua ”kirjainta” sai ilmeisesti verbaalista tykitystä tai jotain en edes yritä ymmärtää tätä ”rakkaa”
Nyt tajusin ainakin tämän kirkkoon menon funktion -sehän perustui taas nääs palstaäijän erääseen huuhaa-aloitukseen, joten fanaattinen kakara luetteli näköjään kolme kandidaattia. Ja tämä karavaanari on kaikkien kaveri, niinkö? Jos näin kerran koetaan
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt tajusin ainakin tämän kirkkoon menon funktion -sehän perustui taas nääs palstaäijän erääseen huuhaa-aloitukseen, joten fanaattinen kakara luetteli näköjään kolme kandidaattia. Ja tämä karavaanari on kaikkien kaveri, niinkö? Jos näin kerran koetaan
Tekisi mieli luonnehtia lisää mutta voisi sitä jotain päätelmiä tehdä joskus ihan itsekin
- Anonyymi00009UUSI
Tämän tiesin.
Ihanainen arvasin.
Miestäsi entistä kaipaat.
Olutta otan. - Anonyymi00016UUSI
Tyhmä et ole.
Ilahduin kovasti.
Miehesi entinen olen.
Odotan autokyytiäsi. - Anonyymi00022UUSI
Et ole tyhmä
- Anonyymi00032UUSI
Sinä kyllä olet jos ensinnäkään kuvittelet tätä naisille kollektiivisesti katkeraa äijää naiseksi
- Anonyymi00025UUSI
Jos se mies lukeekin viestin.
- Anonyymi00026UUSI
Onko sillä väliä lopulta?? Ei kai kukaan tunteilleen miten voi eikä se ole mikään vihan syy.
Eri - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko sillä väliä lopulta?? Ei kai kukaan tunteilleen miten voi eikä se ole mikään vihan syy.
EriVäliä on vain mitä vastaanottaja ajattelee! Sivu
- Anonyymi00033UUSI
Lukee viestin ja vastaa, jos on vastattavaa. En saa häneltä viestejä. Olen varattu, johtuuko tästä? Tietää tunteeni.
- Anonyymi00030UUSI
Sillä on muitakin, tietysti. Olet vararengas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot233397Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282494
- 421907
- 511739
- 131616
- 421525
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 531393
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621145