eli meidän kouluun tuli ekaluokalla uusi uusi tyttö, siis mun luokalle. en tehnyt tuttavuutta mutta seurasin häntä vierestä. hän ystävystyi yhden luokkalaiseni kanssa. mutta seuraavana vuonna hänen ystävänsä muutti pois ja vaihtoi koulua. samana vuonna tuli taas uusi tyttö meidän luokalle, hän oli aluksi yksin, mutta ystävystyi tähän tyttöön, joka tuli ekaluokalla. he olivat ystäviä varmaankin pari vuotta, mutta sitten se tyttö joka tuli myöhemmin, jätti sen tytön yksin ja alkoi olemaan minun kaverin kanssa. huomasin että se tyttö jäi ihan yksin ja tiesin että muut pilkkasivat häntä selän takana. minä päätin alkaa olemaan hänen kanssaan koska en voinut vaan katsoa sivusta. olimme jonkin aikaa parhaita ystäviä, kunnes tajusin että hän on tosi ärsyttävä, koska minun seurassa hän luuli olevansa viisaampi ja parempi kaikessa ja hän antoi itsestään ylimielisen vaikutelman. esimerkiksi sellainen tilanne, jossa puhuimme vaikka laulukokeesta, hän sanoi näin: " mä sainkin ysin siitä, mä olen tosi hyvä laulamaan, mä olisin ansainnut paremman numeron." eli hän oli todellakin rasittava, jotenka en jaksanut enää olla hänen kanssaan. jätin hänet yksin ja aloin olemaan yhden toisen kaverin kanssa, joka ei todellakaan ollut ärsyttävä, vaan tosi mukava. se tyttö jäi yksin, koska kukaan muukaan ei halunnut olla hänen kanssaan. nyt olen ysiluokan loppua käymässä. se tyttö oli koko ylä asteen yksin, koska kukaan ei halunnut olla hänen kanssaan ja minä en olisi pystynyt koska en todellakaan viihtynyt hänen seurassa vaikka yritinkin. ihmettelen todellakin, miksei hän arvostanut sitä että yritin olla ystävä, kun kaikki muut oli hylännyt hänet..
teinkö oikein?
kiittämätön
1
66
Vastaukset
- overkiller
Kyllä toi mun mielestä hyvä ratkaisu on koska jos se ei SUA haittaa nii sittenhä se on ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376