Powerparkin Pegasus??

Hurjapää tivoleissa

Onko kokemusta tuleeko powerparkin Pegasuksessa pahaolo, jos on hieman herkkävatsainen pyörivissä laitteissa?

Kiitos jo valmiiksi ♥

9

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs luulet
    • eeeiiii

      pallien murskaaja pegasus en enää mene ei ole pelottava

    • g,mrbhtf

      Mulla ei oo koskaan tullu laitteissa huonoa oloa, mutta yhen ainoan kerran tuli juurikin Pegasuksessa. =) Tosin se oli vaan se yks kerta eikä oo sen jälkee enää oksettanu...

    • ParhaatonkäynyPowerParis

      Miltä teistä Pegasus tuntu? Mä meen seuraavana kesänä Poweparkkiin ja aijon mennä ainakin Boosteriin ja Pegasussiin. Haluisin vain saada tietoa niistä laitteista. Powerparkki on paras!!!!!! Oon käyny kerran siellä. Dragon tower oli loistava!

      • joku?

        mikset menny samalla boosterii ja pegasukseen?


    • huvipuisto fani

      oon11v ja kävin pegasuksessa alkukesästä se tavallaan oksetti mut tavallaan ei en muista paljoo koska siinä ei oikeestaan tajunnu mis maa ja taivas on mut EI TARKOITETTU HEIKKOVATSAISILLE TODELLAKAAN!!!! mut itte voisin kyllä mennä toisenki kerran ku oon kiertäny melkein kaikki laitteet mitä maasta löytyy. ps: en tarkottanu itserakkaasti.

    • JOKU?

      Hmm....... kyllä siinä ehkä vähä menee maha sekasi mutta ei kyllä niin pahasti ettenkö enää menisi mutta en kyllä muista siitä palojoa kun pää meni niin sekaisin mutt kyllä voi kokeilla ,ei se niin hirveältä tuntunut suosittelen kyllä hurjapäille mutta EN! herkkävatsaisille.ps.olen 11v tyttö

    • PaskallaTaas

      Pegasuksessa ei ees oxeta mut se on oma mielipiteeni ;o

    • sejokasääet

      en oo käyny vielä pegasukseen mutta varmaan ens vuonna menen ku kuulostaa ainakin kivalta ja ei tule ikinä huono olo. Tosin mua pelottaa et ne turvakaaret aukee, oon lukenut liikaa näitä traumoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe