älkää vastatko

poikotti

bekkamille,ei siitä muuten pääse !kukaan jaksa tommosta roikkujaa.mitään järkevää antaa tälle palstalle !

32

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

sillä on yks mieskaveri jonka kans se pelaa kerran viikossa tennistä. Mitä luulet roikkuuko se palstalla joka on täysi naisia vaikka ei vastattaiskaa.

• Minulla on ollut kansakoulusta lähtien yksi elämänystävä, jonka kanssa kasvoimme eli 2006-1970 = 36 vuotta. Siis nyt emme ole olleet tekemisissä v. 2006 lähtien. mutta luuletko että hän ei olisi enää Ystäväni? Ja luuletko, että en voisi koska tahansa ottaa häneen yhteyttä ja tavata hänet jos haluaisin?

Voit kutsua minua "sillä", mutta en ole koira. Olisit voinut kirjoittaa "hänellä".

• järkeä peliin

Muutenkin kannattaa miettiä mihin ryhtyy kirjotteleen. Palsta on viime aikoina ollut täynnä tumputtajien aloituksia ja mukakeskusteluja.

• Kuka tumputtaa ja ketä? Monissa suhteissa partneria käytetään eräällä tavalla vain itsensä tyydytykseen.

• Jos tuollaisia käskyjä jakelet täällä vapaille ihmisille, niin voisit kirjoittaa omalla proofiilillasi tai vakio nimimerkillä, etkä huutaa nimettömänä ja kasvottomana.

• Joku vaan

Mmmmm... pkeckman, tämä on palsta lesboille... Näin uutena käyttäjänä lukisin mielummin kanssasisarten kommenteja...

• Olen hetero joo, koska kaikesta huolimatta minut on melkein pakotettu uskomaan miehen ja naisen väliseen rakkauteen. Mutta kerrataanpa eräs ajatuksenjuoksu, johon itseni osalta olen täällä päätynyt. Se meni suurin piirtein näin:

Lesboilla ja minulla on jotain hyvin paljon yhteistä. Pidän nimittäin naisista, kuten lesbotkin.

Ja koska naisella ja miehellä on vain hyvin pienet erot, jota koskevassa sananlaskussa sanotaan: "eläköön se pieni ero!", josta esitin toisaalla mielipiteeni, että fyysisen puolen lisäksi se pieni ero on myös psyykkeessä.

Päädyin lauseeseen: Itseasassa olen melkein lesbo (koska on vain ne pienet erot).

Ja tein johtopäätöksen, että voin hyvin pysyä täällä lesbo areenalla (koska olen melkein lesbo).

• 43ry45
        pkeckman kirjoitti:

Olen hetero joo, koska kaikesta huolimatta minut on melkein pakotettu uskomaan miehen ja naisen väliseen rakkauteen. Mutta kerrataanpa eräs ajatuksenjuoksu, johon itseni osalta olen täällä päätynyt. Se meni suurin piirtein näin:

Lesboilla ja minulla on jotain hyvin paljon yhteistä. Pidän nimittäin naisista, kuten lesbotkin.

Ja koska naisella ja miehellä on vain hyvin pienet erot, jota koskevassa sananlaskussa sanotaan: "eläköön se pieni ero!", josta esitin toisaalla mielipiteeni, että fyysisen puolen lisäksi se pieni ero on myös psyykkeessä.

Päädyin lauseeseen: Itseasassa olen melkein lesbo (koska on vain ne pienet erot).

Ja tein johtopäätöksen, että voin hyvin pysyä täällä lesbo areenalla (koska olen melkein lesbo).

No kuka sut on pakottanut uskomaan miehen ja naisen väliseen rakkauteen? Joo. Kyllä sitä on, mutta ei täällä.

• f4ck
        pkeckman kirjoitti:

Olen hetero joo, koska kaikesta huolimatta minut on melkein pakotettu uskomaan miehen ja naisen väliseen rakkauteen. Mutta kerrataanpa eräs ajatuksenjuoksu, johon itseni osalta olen täällä päätynyt. Se meni suurin piirtein näin:

no ni, siis pieneksi on sanottu sitä eroa millä sut tunnistaa mieheksi. Voi voi, mutta arvaas, se kasvaa kun meet sellaiselle palstalle jossa joku nainen voisi ees leikkii ett on kiinnostunut sun siitä pienestä.
        Se että olet tullut johtopäätökseen että olet melkein lesbo ni melkein velvoittaa tekemään suomi24 treffipalstalle ilmoituksen jossa koitat poistaa tuon kauhean yksinäisyytesi. Muista tehdä se melkein lesbona.Uskon että moni innostunut sonni vastaa sulle. Parta pois ja rahaa likoon. Kiitos ja soitellaan. Tämä tarkoittaa lesboksi että oli kiva kun kävit mutta painu jo helvettiin. Opettele sekin.

• f4ck kirjoitti:

no ni, siis pieneksi on sanottu sitä eroa millä sut tunnistaa mieheksi. Voi voi, mutta arvaas, se kasvaa kun meet sellaiselle palstalle jossa joku nainen voisi ees leikkii ett on kiinnostunut sun siitä pienestä.
        Se että olet tullut johtopäätökseen että olet melkein lesbo ni melkein velvoittaa tekemään suomi24 treffipalstalle ilmoituksen jossa koitat poistaa tuon kauhean yksinäisyytesi. Muista tehdä se melkein lesbona.Uskon että moni innostunut sonni vastaa sulle. Parta pois ja rahaa likoon. Kiitos ja soitellaan. Tämä tarkoittaa lesboksi että oli kiva kun kävit mutta painu jo helvettiin. Opettele sekin.

Se on vanha sananlasku. Eläköön ne pienet erot! Tai mitäpä edes yritän vastata tuohon. En taas paljoa tajua mitä yrität sanoa. Mikä kasvaa? Et kai vain puhu minun siittimeni koosta? En voi tietää, kun en ymmärrä sinua. Minua ei velvoita mihinkään yhtään mikään muu kuin minä itse - kaikista vähiten sinun järjetön järjen juoksu.

Moni laumoissa eläväkin on sisimmiltään hyvin yksin. Hän hakee tukea samankaltaistensa joukosta, mutta saa vääränlaisen turvallisuuden tunteen ja pönkityksen egolleen kuulumalla samankaltaistensa joukkoon, jossa helposti itseasiassa kadottaa itsensä. En ole mitenkään järjettömän yksinäinen. Ihmisiä on yli 6 miljardia. Paha siinä on olla järjettömän yksin. Se on kyllä totta, että parhaimmat ihmisystäväni, sen yhden elämäntoverin lisäksi, ovat ehkä muualla: viisaitten kirjojen kirjoittajissa ja hyvän musiikin tekijöissä, joita en ole koskaan edes tavannut.

• Ei stop seis
        43ry45 kirjoitti:

No kuka sut on pakottanut uskomaan miehen ja naisen väliseen rakkauteen? Joo. Kyllä sitä on, mutta ei täällä.

Älä vastaa sille. Se vaan innostuu.

• BHJ
        f4ck kirjoitti:

MIks te puhutte sille, ja siitä ja sen kanssa, siitähän se vaan yltyy, ja sitä se haluaa. Saa lisää vettä myllyynsä joka kerta kun huomaa, että taas hänestä jauhetaan, ja tuntee itsensä mielenkiintoseks, eikä häivy ikinä.

• Ensimmäisen kuvani asioista sain noin 9 vuotiaana intialaista metafysiikkaa käsittelevästä kirjasta "Rakkauden taidon salaisuudet". Metafysiikka on olevaisen olemusta ja perussyitä tutkiva filosofian haara. Jo kirjan esipuheessa selostettiin mm. paljon syitä miksi rakkaus melkein loistaa poissaolollaan nykymaailmasta, koska se yritti kuvailla koko maailmaa ja kuvailtiin mitä sen pitäisi olla ja mitkä asiat Jingin ja Jangin välisessä taistelussa on pielessä nykykulttuurissa, nitkä ovat johtaneet nykyiseen epätasapainoon jne…

Jos ensimmäisen kuvani asioista sain jo 9 vuotiaana, niin voit hyvin varmaan päätellä, että sen jälkeen olen saanut paljon vahvistusta näkemyksilleni.

Täällä on lesboja, jotka ovat sanoneet että he eivät vihaa miehiä. Eli jonkinlaista rakkaudellisuuttakin he voinevat kaikesta huolimatta tuntea miestäkin kohtaan. Eli vähän liioiteltua sanoa, että täällä ei olisi minkäänlaista miehen ja naisen välistä rakkautta. Jos näin mukamas olisi, kuten väität, että täällä ei ole minkäänlaista miehiin kohdistuvaa rakkautta, niin en yhtään ihmettele, että ihmiset täällä ovat päätyneet lesboiksi. Kun ovat kykenemättömiä rakastamaan miehiä tai miehisyyttä (jotenkin yleisenä käsitteenä). Heikoilla yksilöillä on tapana joskus jotenkin heijastaa toisten alitajuisia tarpeita. Jos alitajuiset tarpeet täällä ovat ja pysyvät mieshalvennuksessa, niin he saavat itsekin kokea sitä miehiltä. Niin metsä joskus vastaa kuin sinne huudetaan. Onhan täällä niitäkin, jotka eivät vihaa eivätkä rakasta, vaan sanovat että, miehet ovat heille täysin yhdentekeviä. Se jos mikä on vihaa, halveksuntaa, ja ihmisten aliarvioimista, eikä herkästi voi saada aikaiseksi muuta kuin vihaa ja halveksuntaa.

• Kirjoitin tänne kai ensimmäisen kerran 24.5.2012 20:55 nimerkillä pkeckman2. Nyt olen ollut täällä siis vasta reilu neljä vuorokautta. Ei ole kovin pitkä aika siihen verrattuna kuinka paljon jotkut muut ovat täällä "tuhlanneet aikaansa". Jos nyt mies vaivautuu täällä vaikka pari viikkoa olemaan niin ei pitäisi kovin suuri ongelma olla. Haluatteko päästä minusta niin nopeasti eroon, koska koette minut uhkaksi minäkuvallenne? Jos koette jonkun ihmisen käsitykset uhkaksi minäkuvallenne, niin ei teidän minäkuvanne ehkä kovin vahva ole sittenkään.

• Arsyttävää

Kuinka vaikeaakaan on uskoa tämä asia. Naiselle on hyvin selvää se, että esimerkiksi miesten porukkaan, vaikka sellaiseen "jossa pelataan pokeria ja puhellaan naisista, vitsaillaan ja äijäillään..." ei parane mennä kertomaan tyttönäkökulmia. Koska ryhmä varsin vahvasti henkii antifeministä ajattelumallia, jos menee rehostelemaan, muka jätkämäisesti omista seksi jutuista, on tilanne lähinnä hämmentävä. Miehillä saa olla jotain omaa sitä kunnioitetaan ja naisilla saa olla jotain omaa sitäkin kunnioitetaan.

Itse pidän tätä palstaa paikkana johon voi mennä hengähtämään kaiken tämän miehuuden keskellä. Voi nauttia kuvitelmasta, joissa naiset keskenään juttelee asioista. Mikähän ongelma miehillä siinäkin on, että pitää tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan? Luovuttaisitte ja toteaisitte "en koskaan tule ymmärtämään naiseutta ja sen ilmenemismuotoja, arvoja, hiljaista sanatonta ymmärrystä, äitiyttä, sekä sitä kokonaisuutta joka nivoaa kaiken yhteen..."

• Arsyttävää kirjoitti:

Kuinka vaikeaakaan on uskoa tämä asia. Naiselle on hyvin selvää se, että esimerkiksi miesten porukkaan, vaikka sellaiseen "jossa pelataan pokeria ja puhellaan naisista, vitsaillaan ja äijäillään..." ei parane mennä kertomaan tyttönäkökulmia. Koska ryhmä varsin vahvasti henkii antifeministä ajattelumallia, jos menee rehostelemaan, muka jätkämäisesti omista seksi jutuista, on tilanne lähinnä hämmentävä. Miehillä saa olla jotain omaa sitä kunnioitetaan ja naisilla saa olla jotain omaa sitäkin kunnioitetaan.

Itse pidän tätä palstaa paikkana johon voi mennä hengähtämään kaiken tämän miehuuden keskellä. Voi nauttia kuvitelmasta, joissa naiset keskenään juttelee asioista. Mikähän ongelma miehillä siinäkin on, että pitää tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan? Luovuttaisitte ja toteaisitte "en koskaan tule ymmärtämään naiseutta ja sen ilmenemismuotoja, arvoja, hiljaista sanatonta ymmärrystä, äitiyttä, sekä sitä kokonaisuutta joka nivoaa kaiken yhteen..."

"en koskaan tule ymmärtämään naiseutta ja sen ilmenemismuotoja, arvoja, hiljaista sanatonta ymmärrystä, äitiyttä, sekä sitä kokonaisuutta joka nivoaa kaiken yhteen..."

En koskaan ole lopullisesti ymmärtäväni kaikkea, en edes itseäni, saatikka kokonaan jotain toista ihmistä hänen sukupuolestaan riippumatta. Minusta siinä on jotain hienoa, että tutkimusmatka on loputon. Kaikki muut ominaisuudet noista ovat mahdollisia myös sellaisille "vanhoille viisaille miehille", paitsi tuo äityis, eikä luettelosi kuvaa vain ja ainoastaan erityisesti naiseutta.

"Mikähän ongelma miehillä siinäkin on, että pitää tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan? "

En osaa sanoa muiden miesten puolesta. Onko täällä useinkin käynyt miehiä tunkemassa ajatuksiaan? Juuri nyt on ilmeisesti vain yksi? Jos kaikilla miehillä olisi tarve tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan, niin olisi tilastollisesti hyvin epätodennäköistä, että juuri nyt täällä on vain yksi.

"Naiselle on hyvin selvää se, että esimerkiksi miesten porukkaan, vaikka sellaiseen "jossa pelataan pokeria ja puhellaan naisista, vitsaillaan ja äijäillään..." ei parane mennä kertomaan tyttönäkökulmia."

Harmi. Arvostan rohkeita naisia, jotka ainakin joskus uskaltavat ilmaista hyvin perustellut ja omaksutut mielipiteensä erilaistenkin laumoissa. Jos se on vieläpä hyvin selvää, että niin ei voi tehdä, niin voi voi. Toivottavasti poikkeuksiakin löytyy.

Aloitit viestisi virkkeellä “Kuinka vaikeaakaan on uskoa tämä asia”. Mikä se tämä asia oli?

• Ei kannata
        Arsyttävää kirjoitti:

ÄLÄ vastaa sille, sitähän se eniten haluaa. Ei tollasille pidä antaa mitä ne eniten haluaa.

• Ärsytt
        pkeckman kirjoitti:

"en koskaan tule ymmärtämään naiseutta ja sen ilmenemismuotoja, arvoja, hiljaista sanatonta ymmärrystä, äitiyttä, sekä sitä kokonaisuutta joka nivoaa kaiken yhteen..."

En koskaan ole lopullisesti ymmärtäväni kaikkea, en edes itseäni, saatikka kokonaan jotain toista ihmistä hänen sukupuolestaan riippumatta. Minusta siinä on jotain hienoa, että tutkimusmatka on loputon. Kaikki muut ominaisuudet noista ovat mahdollisia myös sellaisille "vanhoille viisaille miehille", paitsi tuo äityis, eikä luettelosi kuvaa vain ja ainoastaan erityisesti naiseutta.

"Mikähän ongelma miehillä siinäkin on, että pitää tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan? "

En osaa sanoa muiden miesten puolesta. Onko täällä useinkin käynyt miehiä tunkemassa ajatuksiaan? Juuri nyt on ilmeisesti vain yksi? Jos kaikilla miehillä olisi tarve tunkea ajatuksensa ihan joka paikkaan, niin olisi tilastollisesti hyvin epätodennäköistä, että juuri nyt täällä on vain yksi.

"Naiselle on hyvin selvää se, että esimerkiksi miesten porukkaan, vaikka sellaiseen "jossa pelataan pokeria ja puhellaan naisista, vitsaillaan ja äijäillään..." ei parane mennä kertomaan tyttönäkökulmia."

Harmi. Arvostan rohkeita naisia, jotka ainakin joskus uskaltavat ilmaista hyvin perustellut ja omaksutut mielipiteensä erilaistenkin laumoissa. Jos se on vieläpä hyvin selvää, että niin ei voi tehdä, niin voi voi. Toivottavasti poikkeuksiakin löytyy.

Aloitit viestisi virkkeellä “Kuinka vaikeaakaan on uskoa tämä asia”. Mikä se tämä asia oli?

Voisihan sitä mennä miesporukkaan ajatuksiaan kertomaan, mutta se porukan mieshenki latistuisi. Näin on käynyt useasti ja sitä haluaa suoda miehille sitä omaakin. Koska silloin tällöin he sitä haluavat, useimmiten kommunikoidaan yhdessä, mutta joskus vaan haluaa sitä täydellistä ymmärrystä ilman kyseenalaistamista. Sitä jota oma sukupuoli tarjoaa. Sitä oman sukupuolen ymmärrystä vaan tarvii joskus, ei aina. Ja itse en halua väitellä asioista vaan kertoa ymmärtää ja ymmärtää. Se vain tuntuu siltä, että useimmiten toinen nainen ymmärtää nopeammin. Ei tarvitse pysähdellä välissä selittämään sellaista, jonka joka nainen ymmärtää.

Tajuatko esimerkiksi kuukautisten tuottamaa tuskaa ennen kuukautisten alkamista, tai sitä olotilaa mikä silloin on? Tajuatko hormonaalisia muutoksia kierron aikana, niitä jotka vaikuttaa tunteisiin ja näkemyksiin? Mihin perustuu naisen arvo mielestäsi?

Yksilöitähän tässä ollaan, mutta näin naisena sanoisin, että toisen tunteiden huomioon ottaminen ontuu miehillä pahasti. Jos ottaisin meidän lesbojen tunteet huomioon, et noin innokkaasti toisi itseäsi tykö. Empatian puute on ehkä ärsyttävin puute lähipiirini miehillä. Minua empaattisuus rajoittaa, ehkä liikaakin.

Mutta se miesjoukkoon meneninen, ja se hiljaisuus mikä siitä lankeaa, kun alkaa kertoilemaan joukon parhaita vitsejä ja juttuja. Kyllä se miestä syö. Kun oletuksena on ilmeisesti se, että naisen jutut ja kokemukset eivät saa ylittää tätä miehisen fiksuuden rajaa. Moniko mies arvostaa naista oikeasti? Moniko mies arvostaa naisen älykkyyttä oikeasti?

• Ärsytt kirjoitti:

Voisihan sitä mennä miesporukkaan ajatuksiaan kertomaan, mutta se porukan mieshenki latistuisi. Näin on käynyt useasti ja sitä haluaa suoda miehille sitä omaakin. Koska silloin tällöin he sitä haluavat, useimmiten kommunikoidaan yhdessä, mutta joskus vaan haluaa sitä täydellistä ymmärrystä ilman kyseenalaistamista. Sitä jota oma sukupuoli tarjoaa. Sitä oman sukupuolen ymmärrystä vaan tarvii joskus, ei aina. Ja itse en halua väitellä asioista vaan kertoa ymmärtää ja ymmärtää. Se vain tuntuu siltä, että useimmiten toinen nainen ymmärtää nopeammin. Ei tarvitse pysähdellä välissä selittämään sellaista, jonka joka nainen ymmärtää.

Tajuatko esimerkiksi kuukautisten tuottamaa tuskaa ennen kuukautisten alkamista, tai sitä olotilaa mikä silloin on? Tajuatko hormonaalisia muutoksia kierron aikana, niitä jotka vaikuttaa tunteisiin ja näkemyksiin? Mihin perustuu naisen arvo mielestäsi?

Yksilöitähän tässä ollaan, mutta näin naisena sanoisin, että toisen tunteiden huomioon ottaminen ontuu miehillä pahasti. Jos ottaisin meidän lesbojen tunteet huomioon, et noin innokkaasti toisi itseäsi tykö. Empatian puute on ehkä ärsyttävin puute lähipiirini miehillä. Minua empaattisuus rajoittaa, ehkä liikaakin.

Mutta se miesjoukkoon meneninen, ja se hiljaisuus mikä siitä lankeaa, kun alkaa kertoilemaan joukon parhaita vitsejä ja juttuja. Kyllä se miestä syö. Kun oletuksena on ilmeisesti se, että naisen jutut ja kokemukset eivät saa ylittää tätä miehisen fiksuuden rajaa. Moniko mies arvostaa naista oikeasti? Moniko mies arvostaa naisen älykkyyttä oikeasti?

"Mihin perustuu naisen arvo mielestäsi?"

Mm. ja ehkä ennen kaikkea älykkyyteen ja viisauteen.

"Moniko mies arvostaa naisen älykkyyttä oikeasti?"

Vaikea laskutehtävä..

• Ärsytt kirjoitti:

Tajuatko esimerkiksi kuukautisten tuottamaa tuskaa ennen kuukautisten alkamista, tai sitä olotilaa mikä silloin on?

Ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta asiasta, eli en. Mutta koitan yrittää ymmärtää naista, jolla sellaiset tuskat on. Se kieltämättä on enimmäkseen vain naisten ongelma.

Tajuatko hormonaalisia muutoksia kierron aikana, niitä jotka vaikuttaa tunteisiin ja näkemyksiin?

Ymmärrän hyvin että naisilla niitä on, mutta en voi mitenkään miehenä ja niitä itse kokematta kovin hyvin “tajuta”, tai“ymmärtää”

• Ei kannata kirjoitti:

ÄLÄ vastaa sille, sitähän se eniten haluaa. Ei tollasille pidä antaa mitä ne eniten haluaa.

Minusta jokaisen sivistyneen ihmisen pitäisi eniten haluta käydä keskusteluja muiden ja itsensä kanssa varsinkin näillä keskusteluareenoilla, jakaa mielipitetään etc.... Sitä varten nämä keskusteluareenat ovat olemassa. Et taida olla ihan sivistynyt?

• kyllä

Mun mielestä pkeckmanin juttuja on ihan huvittavaa lukea. Mieluummin mä niitä luen kuin iän ikuisia ketjuja siitä ketä kukin ikävöi. (laita etunimen eka kirjain tms.)
      Vaikka nyt onkin kyseessä lesbopalsta, niin ainakin tämä heteromies saa tavanomaisesta poikkeavaa keskustelua aikaiseksi.
      Periaatteena se, että kaikkien näkemyksiä ja mielipiteitä tulisi kuunnella ja kunnioittaakin sillä tavalla, ettei lähde niitä ainakaan vääriksi väittämään.
      Jokainen näkee asiat omalla tavallaan ja muodostaa omat mielipiteensä - kaikki yhtä "oikeita" ja "vääriä" näkemyksiä.

• Mites?

Mitäs muuten tapahtui "ohi kulkeneelle heteromiehelle," joka kuitenkin parkkeerasi pitemmäksi aikaa tänne? Samalla tavalla sai rautalangasta vääntää hänelle naisasioita, joita yritti loogisesti muka ymmärtää. Kun kaikkea ei voi seltittää ja ymmärtää, vaikka kuinka lukisi kirjoja ja artikkeleita. Ihminen ei ole ihmisen luomus, meissä on jotain todella syvää ja alkukantaista, johon ei ole sanoja. Mielestäni naiset ymmärtävät tämän asian paremmin, kun ei ole niin tarvis kilpailla ja asettaa itseään kaiken edelle jatkuvasti. Voi vain tarkkailla ja tunnustella itseään ja tunteitaan.

Jos ei ole naisena elänyt ei voi naisen elämää ymmärtää.

• Not bi.

Tosiaan täällä oli heitä, joilla riitti rautalankaa, itse en viitsi miesten kanssa alkaa vääntää, koska niiden jutut eivät mua kiinnosta, eikä varmaan suurinta osaa täällä.
        Ovat palstakusiaisia jotka kuvittelevat olevansa älyttömän fiksuja ja hauskoja, ja nauttivat provoilusta, ja saamastaan huomiosta. Miks ihmeessä joidenkin lesbojen pitää sitä niille antaa. Ne on oltava ne Bi-seksuaalit, jotka haluavat kuitenkin miellyttää näitä äijiä täällä, se on niillä verissä, ja ne äijät tietää sen, ja niitä ne tulevät täälät hakemaankin. Hyi.

• kyllä
        Not bi. kirjoitti:

Tosiaan täällä oli heitä, joilla riitti rautalankaa, itse en viitsi miesten kanssa alkaa vääntää, koska niiden jutut eivät mua kiinnosta, eikä varmaan suurinta osaa täällä.
        Ovat palstakusiaisia jotka kuvittelevat olevansa älyttömän fiksuja ja hauskoja, ja nauttivat provoilusta, ja saamastaan huomiosta. Miks ihmeessä joidenkin lesbojen pitää sitä niille antaa. Ne on oltava ne Bi-seksuaalit, jotka haluavat kuitenkin miellyttää näitä äijiä täällä, se on niillä verissä, ja ne äijät tietää sen, ja niitä ne tulevät täälät hakemaankin. Hyi.

Tulin itsekin tässä juuri sellaiseen johtopäätelmään, että suurin osa (ei kaikki) ahdasmielisimmistä tyypeistä täälläkin on nimenomaan lesboja.
        He kun ovat mitä todennäköisimmin juuri niitä hahmoja, jotka olisivat heteroiksi syntyneinä sitä yksinkertaista ja ahdasmielistä sakkia.. kuten iso osa ihan tavallisista ihmisistä onkin; kykenemättömiä pohtimaan asioita laajemmin ja useammasta näkökulmasta. Nyt lesboiksi syntyneinä tosiasiat ovat pakottaneet suhtautumaan suotuisasti ainakin yhteen vähemmistöön: lesboihin. Muita ryhmiä onkin sitten helppo sorsia ja väittää vielä itseään "suvaitsevaiseksi" ..niin kummallinen kuin koko sana onkin.

• Not bi. kirjoitti:

Jos lesbo on naispuolinen ihminen, joka ei osaa, ei pysty eikä pienimmissäkään määrin edes halua rakastaa miehiä, niin kyllä jonkinlaista miesnäkökulmaakin täällä olisi hyvä olla.

• Real lesbian or bi?
        kyllä kirjoitti:

Tulin itsekin tässä juuri sellaiseen johtopäätelmään, että suurin osa (ei kaikki) ahdasmielisimmistä tyypeistä täälläkin on nimenomaan lesboja.
        He kun ovat mitä todennäköisimmin juuri niitä hahmoja, jotka olisivat heteroiksi syntyneinä sitä yksinkertaista ja ahdasmielistä sakkia.. kuten iso osa ihan tavallisista ihmisistä onkin; kykenemättömiä pohtimaan asioita laajemmin ja useammasta näkökulmasta. Nyt lesboiksi syntyneinä tosiasiat ovat pakottaneet suhtautumaan suotuisasti ainakin yhteen vähemmistöön: lesboihin. Muita ryhmiä onkin sitten helppo sorsia ja väittää vielä itseään "suvaitsevaiseksi" ..niin kummallinen kuin koko sana onkin.

Mitä ahdasmielistä siinä on, jos ei halua vänkätä ja vääntää noille äijien provoille?
        Etkö tosiaan keksi muuta sanaa, kuin ahdasmielisyys?
        Voi että.
        Ei mulla vaan ole tarvetta suhtautua suotuisasti täällä huomioita hakeviin heteroluusereihin, miksi edes pitäisi suhtautua mitenkään!
        Miksi lesbo AINA hyökkää lesboa vastaan, nainen hyökkää naista vastaan, mieti sinä vaikka sitä siinä ahdasmielisyydessäsi ;) Aina täällä lesbopalstallakin ne miehet pelastetaan. Vaikka kyseessä olisi kuinka typerä ukko.

• lesb
        pkeckman kirjoitti:

Jos lesbo on naispuolinen ihminen, joka ei osaa, ei pysty eikä pienimmissäkään määrin edes halua rakastaa miehiä, niin kyllä jonkinlaista miesnäkökulmaakin täällä olisi hyvä olla.

Kyllä minä veljiäni rakastan, isääni rakastan, mutta silti rakastun tulisesti ja intohimoisesti naisiin. Joten miesnäkökulmaa saan tarpeekseni. Pelkäätkö kenties, että naiset hylkäävät miehet ja alkavat liittoutua heitä vastaan. Pian maailmassa ei riitä naisia miehille ollenkaan. Koetko lesbot uhkana?

• lesb kirjoitti:

Kyllä minä veljiäni rakastan, isääni rakastan, mutta silti rakastun tulisesti ja intohimoisesti naisiin. Joten miesnäkökulmaa saan tarpeekseni. Pelkäätkö kenties, että naiset hylkäävät miehet ja alkavat liittoutua heitä vastaan. Pian maailmassa ei riitä naisia miehille ollenkaan. Koetko lesbot uhkana?

Olen joskus ollut tuntevani jonkin verran yhtä lesbon tapaista ja hän vaikutti ihanalta ihmiseltä. Ehkä osittain se on selittämässä, että tämä lesbous kiinnostaa.

Ja sen lisäksi lesbous kai lähinnä ihmetyttää. Eihän minun tarvitse kaikkea ymmärtää, mutta juuri niitä asioita, joita en ymmärrä on kiva joskus pohtia. Tylsää pohtia niitä asioita, jotka kokee jo ymmärtävänssä.

"Pelkäätkö kenties, että naiset hylkäävät miehet ja alkavat liittoutua heitä vastaan"

Vaikea vastata tuollaisiin kaikkia "Miehiä", "Naisia", "Lesboja" koskeviin kysymyksiin, kun kaikki ovat omissa ainutlaatuisissa muuttuvissa elämäntilanteissaan ja yksilöitä. Jotkut naiset hylkäävät, jotkut eivät, etc...Silti voidaa mielestäni lesboutta pohtia yleisellä tasolla ilmiönä.

"Koetko lesbot uhkana?"

En koe ketään ihmistä oikein uhkana millekään.

• working girl

Menisit sinäkin kikkimanni välillä töihin. Miten sulla on aikaa jauhaa täällä pa.kaa päivät pitkät? Vai elättääkö yhteiskunta tollasta tyhjänjauhajaa?

• Välillä olen ollut joo töissä. Paljonkin. Ja monenlaisissa hommissa. Juuri nyt en ole. Enempää en ainakanaan sinulle halua itsestäni tästä asiasta paljastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe