Finlandersin soitanta

Foksijalka

Mitä mieltä olette Finlanders-yhtyeen soitannasta tänä päivänä?
Itse olen seurannut orkesteria jo useamman vuoden ajan ja nyt kun Lammelakin oli pois orkesterista sairaslomalla, seurasimme orkesteria melko paljon. Mukavaa oli huomata, että Lammelan ollessa sairasvuoteella, orkesteri hoiti keikkansa silti vallan mainiosti. Tuuraava rumpali hoiti hommansa erittäin ammattitaitoisesti. Huomasin myös, että orkesteri soitti lähes jokaisella keikalla mihin eksyimme (lyhyenkin ajan sisällä) heille uusia kappaleita, ja jopa Jussin laulamat kappaleet kuulostivat hyviltä Arskan tai Tomin laulamina. Mukava huomata, että orkesteri ei yhtä miestä kaipaa (niinkuin ei sotakaan).
Eilen Jenkkapirtillä Lammela oli taas palannut kehiin rumpujen taakse ja paluu vanhoihin, mutta tuttuihin kappaleisiin oli tapahtunut. Uusia kappaleita ei juurikaan kuultu. Ilta oli soitannallisesti mahtavaa kuultavaa ja tanssittavaa, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että Finlanders oli jotenkin virkeämpi lavalla, kun Jussi puuttui riveistä?! Minun tanssijalalleni Finlandersin kappaleet sopivat kyllä aina.

9

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttären isä

      Jospa tuo J Lammela ei ole enää virkeä? Soittajan potenssi on suoraan verrannollinen lava-aktiin, heh.

    • Me

      Aikalailla samaa mieltä. Alkaa vissiin ikä painaa.

    • Niin.

      Olen samaa mieltä, että tuuraava rumpali hoiti hommansa erittäin hyvin, ja orkesteri todella oli pirteämpi ja kuulosti paremmalta kun Jussi oli poissa.
      Arska ja Tomi hoiti laulupuolen hyvin, kuten tietysti aina.

    • kissukka

      moi musta jussi on paras

    • 8+13

      Kerran olen Finkkujen keikalla ollut ja se riitti, parempiakin tanssibändejä on

      • cvvvvvvvvvvvvvv

        Ällöä touhua ,kierrän kaukaa .


      • Puhdasta musaa

        Parempaa tanssibändiä ei ole ja Jussin ääni juuri koskettava, kuten muidenkin hemmojen äänet ja soitot. Minuun on tehnyt vaikutuksen koko bändin musikaalisuus. Esim. heidän "oopperaesityksensä" on muuten makea. Harva saa keskellä päivää laivalla niin mahtavat ablodit.


    • miki-66

      Tuuraava rumpali oli Juha Pellinen. Ammattimies! Vuosikaudet soitti Kari-Tapion taustabändissä.

    • lipsa7

      Pellisen Juha tosiaan hoiti hommansa hienosti! Finkuilla meni paremmin kun Juha oli puikoissa, ja rehellisesti sanottuna jäin kaipaamaan Juhan soitantaa, Jussi kun soittaa vähän laiskasti Juhaan verrattuna...
      Mutta loistava orkesteri silti yhä, monipuolista tanssittavaa musiikkia ja ammattitaitoisia ja mukaviakin muusikoita jokainen :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe