Mitä mieltä olette Finlanders-yhtyeen soitannasta tänä päivänä?
Itse olen seurannut orkesteria jo useamman vuoden ajan ja nyt kun Lammelakin oli pois orkesterista sairaslomalla, seurasimme orkesteria melko paljon. Mukavaa oli huomata, että Lammelan ollessa sairasvuoteella, orkesteri hoiti keikkansa silti vallan mainiosti. Tuuraava rumpali hoiti hommansa erittäin ammattitaitoisesti. Huomasin myös, että orkesteri soitti lähes jokaisella keikalla mihin eksyimme (lyhyenkin ajan sisällä) heille uusia kappaleita, ja jopa Jussin laulamat kappaleet kuulostivat hyviltä Arskan tai Tomin laulamina. Mukava huomata, että orkesteri ei yhtä miestä kaipaa (niinkuin ei sotakaan).
Eilen Jenkkapirtillä Lammela oli taas palannut kehiin rumpujen taakse ja paluu vanhoihin, mutta tuttuihin kappaleisiin oli tapahtunut. Uusia kappaleita ei juurikaan kuultu. Ilta oli soitannallisesti mahtavaa kuultavaa ja tanssittavaa, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että Finlanders oli jotenkin virkeämpi lavalla, kun Jussi puuttui riveistä?! Minun tanssijalalleni Finlandersin kappaleet sopivat kyllä aina.
Finlandersin soitanta
9
438
Vastaukset
- Tyttären isä
Jospa tuo J Lammela ei ole enää virkeä? Soittajan potenssi on suoraan verrannollinen lava-aktiin, heh.
- Me
Aikalailla samaa mieltä. Alkaa vissiin ikä painaa.
- Niin.
Olen samaa mieltä, että tuuraava rumpali hoiti hommansa erittäin hyvin, ja orkesteri todella oli pirteämpi ja kuulosti paremmalta kun Jussi oli poissa.
Arska ja Tomi hoiti laulupuolen hyvin, kuten tietysti aina. - kissukka
moi musta jussi on paras
- 8+13
Kerran olen Finkkujen keikalla ollut ja se riitti, parempiakin tanssibändejä on
- cvvvvvvvvvvvvvv
Ällöä touhua ,kierrän kaukaa .
- Puhdasta musaa
Parempaa tanssibändiä ei ole ja Jussin ääni juuri koskettava, kuten muidenkin hemmojen äänet ja soitot. Minuun on tehnyt vaikutuksen koko bändin musikaalisuus. Esim. heidän "oopperaesityksensä" on muuten makea. Harva saa keskellä päivää laivalla niin mahtavat ablodit.
- miki-66
Tuuraava rumpali oli Juha Pellinen. Ammattimies! Vuosikaudet soitti Kari-Tapion taustabändissä.
- lipsa7
Pellisen Juha tosiaan hoiti hommansa hienosti! Finkuilla meni paremmin kun Juha oli puikoissa, ja rehellisesti sanottuna jäin kaipaamaan Juhan soitantaa, Jussi kun soittaa vähän laiskasti Juhaan verrattuna...
Mutta loistava orkesteri silti yhä, monipuolista tanssittavaa musiikkia ja ammattitaitoisia ja mukaviakin muusikoita jokainen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817