Mulla on ollut elohiiri oikeassa silmässä jo tarpeeksi monta vuotta. Mua ärsyttää jokapäiväinen nykiminen. Muutenkin silmänympärykset tuntuvat olevan jotenkin jännittyneiltä. Välillä silmät ovat myös valonarat.
Ostin vähän aikaa sitten B -vitamiinitabletteja ja magnesiumia, mutta ei niistä ole tähän mennessä apua ollut.
Onko kenelläkään keinoa tai neuvoa tähän vaivaan? Vai vaikuttavatko ostamani tuotteet tietyn ajan päästä?
Magnesium ja B -vitamiini ei auta!
9
7911
Vastaukset
- Elohiiri
Elohiiri voi johtua monestakin asiasta. Se voi johtua nestehukasta ja mangnesiumin liian vähäisestä saannista. Huomaatko, että olisit stressaantunut? Sekin voi aiheuttaa elohiirtä. Minulla oli muutama kuukausi sitten elohiiri aika kauan ja juuri silmässä kuten sullakin. Mulla se lähti itsestään pois, koska aiheutui stressistä.
Sinun kannattaa ottaa mangnesiumia ihan reilusti suositellun annostuksen yli. Pari kolme tablettia päivässä. B-vitamiinilla ei pitäisi olla mitään vaikutusta elohiireen.
Toivottavasti vaiva hellittää, koska se on todella ärsyttävä- Elohiiri pois
...on ollut stressiä, mutta elohiiri on jokatapauksessa vaikka stressiä ei olisikaan. Eikös mineraalivedessä/Vichyvedessä myös ole magnesiumia? Mitä magnesiumvalmistetta suosittelet? Myös muut saa vastata! Kiitos!
- elohiiri
Elohiiri pois kirjoitti:
...on ollut stressiä, mutta elohiiri on jokatapauksessa vaikka stressiä ei olisikaan. Eikös mineraalivedessä/Vichyvedessä myös ole magnesiumia? Mitä magnesiumvalmistetta suosittelet? Myös muut saa vastata! Kiitos!
Kannattaa mieluummin ostaa mangnesium tabletteja. Apteekissa on hyviä valmisteita, itse käytän Magnex 350mg tabletteja. Montako tablettia olet ottanut kerralla? Minä otan aina kaksi/päivä.
- Elohiiri pois
elohiiri kirjoitti:
Kannattaa mieluummin ostaa mangnesium tabletteja. Apteekissa on hyviä valmisteita, itse käytän Magnex 350mg tabletteja. Montako tablettia olet ottanut kerralla? Minä otan aina kaksi/päivä.
Mä otan 3-4 tablettia päivässä ja juuri noita Magnex -tabletteja. En ole tosiaankaan huomannut mitään muutosta tilanteessa...
- joona
- hohhoo
Ei kyllä ole todellakaan tic. Nyt kannattaisi miettiä ennen kuin ryhtyy leikkimään lääkäriä.
- Mortonki!
kuulostaa nykypäivänä siltä, että kalaöljy olisi ihmelääke vaikka mihin, mutta eräs rouva tosiaan sai vapaa kierto- kapseleista avun elohiireen, joka silmässä vaivasi pitkät ajat.toiminee muukin kalaöljy.kokeiles ny kuitenkin!
- hmm..
Ihan reilusti vain suolaa kämmenelle, ja ilman mitään lantrinkeja nuolasun verran suuhun. Itsellä
loppuu nykiminen muutaman minuutin sisään. Kalium/ natriumin epätasapaino korjaantuu noinkin näppärästi. - Roopeli
Mulle tuli viime syksynä elohiiri oikeaan silmään, kävin 3 kertaa lääkärillä, määräsivät tiettyä B-vitamiinia, lihaksia rentouttavia lääkkeitä jne jne.. 8 kuukautta se kesti, lähti pois kun kävin akupistehierojalla ihan muun syyn takia ja kerroin hänelle vaivastani, kaksi käyntikertaa riitti. Nyt se hiiri on tullut vasempaan silmään ja nyt kun tiedän millä sen saa pois niin tilaanpa ajan akupistehierojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2886055Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta553941Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413302Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole733205Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava753117Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1743050Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932837Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022536Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052170Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782093