Törkeätä etuilua kassajonossa

Ent. kanta-asiakas

Olen huomannut usein, että ei-suomalaisen väriset ihmiset menevät kassajonossa usein mihin haluavat. Kassaneiti punastelee hämillään ja antaa kaiken tapahtua niinkuin mitään erikoista olisikaan. City-Marketissa näköjään ihan yleistä.
Tämä lienee sitä suvaitsevaisuutta ja avarakatseisuutta?
Vartijoille olisi siinä hieman seurattavaa!

18

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuro ohjeille

1.Elä mene city-markettiin,kyllä kauppias hoitaa homman kun asiakkaat jättää kaupan
      2.Puutu itse siihen asiaan ja kerro etuilijalle että vuoroa pitää odottaa kun sossunlapuilla ei oo etuiluoikeutta.
      Itse kaksi kertaa pitänyt paikkani väkisin kun yritetty etuilla, tosin toisessa kaupassa.

• Syytä jonottajia

Älä kassaneitiä syytä,. Jos jonossa olevat ovat niin pöljiä että antavat etuilun tapahtua, niin minkäs kasaneiti sille voi. Monesti annan itse paikan jollekin, jolla on vähän ostettavaa, jos itselläni on täysi kärry.
      Puolensa pitää osata pitää silloin kun on sen hetki, eikä sitten vasta jälkeenpäin.

• mustanaamio,fantom

Harmi, kun en ole ikinä erehtynyt kassalle, missä joku lakupekka etuilee. Lentäisi kuin leppäkeihäs ja ihan kassaneidin puolesta.

• et mitään tee kuiten
        mustanaamio,fantom kirjoitti:

Harmi, kun en ole ikinä erehtynyt kassalle, missä joku lakupekka etuilee. Lentäisi kuin leppäkeihäs ja ihan kassaneidin puolesta.

ujona vaan vikisisit paska housussa ja sitten pihalla uhoaisit matkan päästä niinkuin muutkin

• Fantomin velipuoli

Näkispä vaan fantomin toimessaan?? Taitaa uhoilla enempi kuin taitoa ja uskallusta on?

• toimin tarvittaessa

Luuseri oot ja et mikään minun velipuoli voi olla.

• iisisti vaan

Jos tavat eiät ole hallussa, ne pitää opettaa. Ihan voi suoraan sanoa että jono
      on tässä vaikka suomeksikin, kyllä sen kaikki tajuaa.

• Ota ite

Jos sanot heikäläiselle, että että jono
      on tässä vaikka suomeksikin, mitä luulet tapahtuvan?

• fartom

ne ei sillon etuile, hihasta kiinni vaan ystäcällisesti

• saatte hävetä

Olen nähnyt kajaanilaishyypiöiden etuuilevan maahanmuuttajista. Tosi törkeää!

• vähemmistöt in.

Totta, kyllä kajaanilaisluusereiden pitäisi jo tajuta etta mamut ja mustalaiset kaupunkia johtavat, paikalliset ovat niin nynnyjä,että ei heistä mihinkään oo..

• for ever PA

Kajaanin hyypiöt ja syrjäytyneet impotentit ukkelit pelkää erilaisuutta. Tipahtaako maailma päähän jos ette saa kaljaa ettekä saa purkaa vihaanne nimimerkkikirjoittelulla?
      Olette tosi luusereita. Seisooko paremmin kun saatte tuntea hetken olevanne jonkun yläpuolella nokkimisjärjestyksessä? Väärä luulo, olette alinna eikä se seiso.

• mummotkin osaa

No meepäs joku aamu heikkiselle tai joskus jonnekin seurakunnan myyjäisiin - niin näet mistä malli on saatu. Aidoilta kainuulaismummoilta!

• hienoa ac 2012

totuushan näkyy jo jalkapallossa, tummat hallitsee.

• peace everywhere

Etuilu opitaan jo alaluokilla tai jopa päiväkoti-ikäisenä, mutta mitäs siinä fiksusti ilmoitus etulijalle niin varmasti menee omalle paikalleen jonon hännille. Tätä etuilua tapahtuu joka kaupassa ja kioskeissa

• Maan tapaa

Maahanmuuttajilla näyttää olevan ihmeellinen tapa kauppajonoissa: ostoskori muutaman ostoksen kanssa laitetaan jonottamaan etenkin pitkään kassajonoon, ja sitten itse ryhdytään kanneksimaan lisätavaroita korin täytteeksi.

Taidanpa minäkin seuraavalla kerralla tyhjän työntää ostoskärryn kassajonoon ja ryhtyä sitten kanniskelemaan sylissäni siihen täytettä. Varsinkin pitkien jonojen aikana selviän näin vähemmällä jonotuksella.

• syö banaania vielä
        Maan tapaa kirjoitti:

Maahanmuuttajilla näyttää olevan ihmeellinen tapa kauppajonoissa: ostoskori muutaman ostoksen kanssa laitetaan jonottamaan etenkin pitkään kassajonoon, ja sitten itse ryhdytään kanneksimaan lisätavaroita korin täytteeksi.

Taidanpa minäkin seuraavalla kerralla tyhjän työntää ostoskärryn kassajonoon ja ryhtyä sitten kanniskelemaan sylissäni siihen täytettä. Varsinkin pitkien jonojen aikana selviän näin vähemmällä jonotuksella.

Ajattelit siis ruveta apinoimaan mamuja.

• w6jtsn

Ikinä ei ole käynyt minulle vaikka lähes päivittäin kaupassa käyn. Ei pidä olla vellihousu ja antaa kaiken tapahtua ja sitten räksyttää siitä netissä kun ei paikan päällä uskalla suutaan avata. Oma vika!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe