Kertokaapas arvon 35 pääkaupunkiseudun leidit missä käytte kun menette ulos? Onko edes jokin kiinnostavia klubi tai tapahtuma? En pidä humppameiningistä, joten mummis on out. Tätä aihetta on tietysti kyselty aiemminkin, mutta jospa jotain uutta olisi perustettu!
Paikkoja aikuiseen makuun
16
281
Vastaukset
- Wonderer
Muakin kiinnostais tietää, mistä teitä voi bongailla!
- luuserimeininki
Ihan paikallisessa heterobaarissa.
- 2+117
Minua myös, ja nuoremmatkin, missä te käytte?
- ikäihme
Äh, taitaa olla ikuisongelma. Eikö me "ikäihmiset" voitais vaan sopia, että ryhdytään päivystään jossain? Vallataan vaikka Nalle.
- Terassi rassi
ikäihme kirjoitti:
Äh, taitaa olla ikuisongelma. Eikö me "ikäihmiset" voitais vaan sopia, että ryhdytään päivystään jossain? Vallataan vaikka Nalle.
No Nalle nyt sopis tällaselle viiskymppiselle ainakin paremmin kuin lapsiparkki DTM. Mitäs siinä muuta kun nyt kesäkausikin mukavasti alussa niin näkyillään Nallessa.
- siihen se jää
Nallessa on vaan kaikki pahimmat rekkikset.. Mitä kun tykkää vanhemmista naisista, jotka näyttävät naisilta. Itse olen plus 30, ilmaiesti näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta aina on kiinnostanut ikäistäni vanhemmat naiset, siis naiset, ei rekkikset. Ainut tapa taitaa olla törmääminen esim. kirjastossa, kuntosalilla , kuntopolulla, luennolla, kaupassa...
- suomuurain Lapista
No ei kai siellä käy rekkikset jos me mennään sinne! Ja mitä se haittaa vaikka olis monennäköistä naista. En ole enää teini, joten ulkonäkö ei ole minulle se ykkösjuttu, kunhan on sydämen sivistystä ja vailla alko-ongelmaa. Itse en ole ikinä törmännyt kehenkään harrastuksissa, vaikka vuosia olen sitäkin yrittänyt (lienee väärät harrastukset) mutta ehkä jollakulla tärppää.
Toinen keino olis ehdottaa mummikselle muutakin kuin humppaohjelmistoa, vai onko se jonkinlainen tanssikerho? Onhan siellä harvakseltaan teatteria ja nyt retki Seiliin. Jotain sen tyyppistä lisää?
- Löysää pantaa
Kyllä siellä Nallessa sopii käydä rekkisten ihan siinä missä muidenkin. Kyllä tulee vaikeeta jos et voi käydä kun sellasessa kuppilassa mistä löytää punahameisia naisia. Menee noi sun vaatimukset vähän liian pitkälle. Anna kaikkien kukkien kukkia:
- sporttailijatar
On kyllä aika järkkyä, että aikuiset ihmiset valikoi pelkän ulkonäön perusteella seuransa. Mikä rekkiksessä niin kauheaa on? Ei ne ehkä halua seurata muotia eikä noudattaa annettuja roolimalleja. Häh?
- menkää itteenne
sporttailijatar kirjoitti:
On kyllä aika järkkyä, että aikuiset ihmiset valikoi pelkän ulkonäön perusteella seuransa. Mikä rekkiksessä niin kauheaa on? Ei ne ehkä halua seurata muotia eikä noudattaa annettuja roolimalleja. Häh?
Joo, mutta varmaan kaikilla on omat mieltymyket, varmaan sinullakin ? Toinen tykkää mansikkajätskistä, toinen mustikasta, eiks niin ? Jos sä tykkäät esim. vain suklaajätskistä, niin tuskin sä meet itsellesi ostamaan mansikkajäätelö, eiks vaan ?
Ja korostan, kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä, vaan elämäntyylistä, mieltymyksistä, tavoista, eleistä, kulttuurista jne.
Voi hyvänen aika, en ole koskaan kirjoittanut, että rekkikset ei saa tehdä sitä tai tätä tai ei saa olla tai käydä, tottakai saa, ei mulla ole sitä vastaan mitään !
Kyse on vaan siitä, etei oikein noi ajatusmaailmatkaan kohtaa laisinkaan.
Ja mitä tulee ulkönäköön sun muihin, niin ihan varmana meillä jokaisella on omat mieltymykset, mitkä miellyttää omaa silmää. Tuskin kukaan lähtee vapaaehtoisesti sellasen mukaan, josta ei edes tykkää.
Vetäkää vaan herneet nenään, mutta ihan varmaan teillä itsellännekin on sellaisia asioita, joista ette tykkää tai ei miellytä silmää. - ...
Hei, annapa itse kaikkien kukkien kukkia. Nimittäin kaikki ei tykkää sellaisista pultsarirekkismeiningistä, niin että meitä on monen makuun.
Veikkaanpa, ettei sulle itellekään kelpaa ihan kuka vaan, vai kelpaako ?
Ja niin, kyse ei todellakaan ole nyt vain hameista, mutta et varmaan tajuakaan mistä on kyse...Mun puolesta siellä Nallessa voi olla vaikka kuinka paljon niitä pultsarirekkistyyppejä, ei se multa ole pois, sinne vaan kaikki halukkaat, ei minua haittaa =)
Itse en kyllä lähde, eikä edes ole haku päälläkään =) - nohuhhuhhuh
menkää itteenne kirjoitti:
Joo, mutta varmaan kaikilla on omat mieltymyket, varmaan sinullakin ? Toinen tykkää mansikkajätskistä, toinen mustikasta, eiks niin ? Jos sä tykkäät esim. vain suklaajätskistä, niin tuskin sä meet itsellesi ostamaan mansikkajäätelö, eiks vaan ?
Ja korostan, kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä, vaan elämäntyylistä, mieltymyksistä, tavoista, eleistä, kulttuurista jne.
Voi hyvänen aika, en ole koskaan kirjoittanut, että rekkikset ei saa tehdä sitä tai tätä tai ei saa olla tai käydä, tottakai saa, ei mulla ole sitä vastaan mitään !
Kyse on vaan siitä, etei oikein noi ajatusmaailmatkaan kohtaa laisinkaan.
Ja mitä tulee ulkönäköön sun muihin, niin ihan varmana meillä jokaisella on omat mieltymykset, mitkä miellyttää omaa silmää. Tuskin kukaan lähtee vapaaehtoisesti sellasen mukaan, josta ei edes tykkää.
Vetäkää vaan herneet nenään, mutta ihan varmaan teillä itsellännekin on sellaisia asioita, joista ette tykkää tai ei miellytä silmää.En kyllä ymmärrä, mistä olet saanut tuollaisen kuvan rekkiksistä. Teetkö päätelmiä vain ulkonäön perusteella? Itse en pidä mekoista yms. mutta olen kyllä ihan valmis ja innokas tutustumaan niitäkin käyttäviin naisiin, samoin myös rekkiksiin. (Itse en ole rekkis mutta en mekkoilijakaan) Sun kannattais muuttaa vähäksi aikaa jonnekin ulkomaille niin saisit vähän laajennusta horisonttiin. Muuten susta tulee katkera ja yksinäinen kun kaikki mahdollisuudet menee sivu suun ennakkoluulojen takia. Olet ahdasmielinen.
- nightnurse28
Mä voin mennä nalleen tai mamaan tai mihin vaan jos vaan tapais jonkun kivan naisen :) Teini en oo, ja vähän vanhemmat naiset kiinnostais. alkaa jo kyllästyttää tää sinkkuna oleminen. Kun pienessä kaupungissa asuu niin täältä ei helposti ketään löydy. Eiku bileet pystyyn niin hyppään bussiin.... :)
- ehdotustämä
Ehdotetaan Nalleen teemailtaa 40
- D95
eiksiel oo aina ? kaunein nainen katosi - minne se meni ?
- blu2
DTM 1.6.2012 IRINAN keikalle kaikki kauniit naiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827