Heips kaikille!
Olemme lähdössä kaveriporukalla 6-8.elokuuta Turkuun, joten tarvitsisimme yöpaikan 2 yöksi.
Turkulaiset ja muut asiasta perillä olevat, antakaa vinkkejä edullisesta yöpaikasta keskustassa/keskustan välittömästä läheisyydestä. Vaatimuksiin kuuluu hyvä aamupala ja 4 hengen huoneet.
kiitos jo etukäteen
Traveller
Turun hotellit???
2
541
Vastaukset
- Turkulainen
Näin kesällä on lähes kaikissa keskustan hotelleissa tarjouksia. Hinnat pyörivät siinä 65-70 euron hujakoilla. Ainakin Ramada (entinen Cumulus) on ihan mukava paikka. Jos torin laidalle haluaa, niin sitten sokoksen City-hotelli tai Börs (=turkulaisittain Pörssi ;) ). Seurahuonekin on ihan ok ja sen alakerrassa on hyvä ruokapaikka/ravintola. ELI: valinnanvaraa on, hinnat ovat joka paikassa lähes samat ja aamiainen on kaikissa hotelleissa ihan ok.
- Antsku
En tiedä hotelllien hinnoista (en ole katsonut lehdistä), enkä tiedä muutenkaan tasosta. Olen itse kylläkin turkulainen. Tässä teille vähän Turun hotelleja...
Scandic Hotels; Julia, Plaza (keskustassa), Marina Palace (jokirannassa)
Sokos Hotel; City Börs, Hamburger Börs (torin laidalla), Seurahuone (keskustassa)
Ramada Hotel Turku (keskustassa)
Kongressi- ja kylpylähotelli Caribia (bussimatkan päässä keskustasta)
Park Hotel (lähellä ydinkeskustaa)
Quality Hotel Ateljee (lähellä ydinkeskustaa)
Centro Hotel (keskustassa)
Bed and breakfast Tuure Oy (lähellä ydinkeskustaa)
Hostel Turku (suht lähellä keskustaa)
Tervetuloa Turkuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865