:(cääpiöh:(

98

Elikkäs oon 14 v. tyttö ja oon ikäsekseni aika lyhyt... (n.155 cm) nii kysysin et tykkääks pojat noin yleensä tämmösist lyhyist tytöist?? oon sillee muuten iha ok nätti (hyvät *issit) ja on mua jotku kehunukki mut siit en sit tiiä et puhuuko totta. ;( Kiitos jo etukätee asiallisist vastauksist :)

25

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti94

Hyi! Tytön täytyy olla vain pari senttiä poikaa lyhyempi, joten kelpaat vain jollekkin hobitille. Hyvät tissit ei tarkoita sitä, että ne ovat isot, sillä monet läskit (kuten todennäköisesti sinäkinolet tällainen) joilla on tällaiset todella isot rasvaiset tissit luulevat niitä hyviksi, vaikka kunnon tissit ovat kiinteät.

• :D

en oo läski, painan 42,3 kiloo että silleen:) mut kiitos vastauksest, se vaa tuntuu kauheelt ku tuntee tyylii jtn 20 söpöö poikaa mut kaikki kuses joihinki 2000 metrisiin tyttöihi mut minkäs sille mahtaa korkkarit vaa jalkaan... :D

• Masa9999999999

Äläpäs nörtti mollaa neitoa. Pääasia että jalat yltää maahan. Asenne se on mikä ratkaisee kiinnostuksen...

• uulalaah
        Masa9999999999 kirjoitti:

Äläpäs nörtti mollaa neitoa. Pääasia että jalat yltää maahan. Asenne se on mikä ratkaisee kiinnostuksen...

;)))) luonnetta löytyy x)

• tyyppi

ei taida tol tokal kirjottajal senvertaa tunteit ku munaakaa olla...

• nopeda

Eli siis, kirjottelemassa 190cm jätkä.

Siinä mis oon tullu lopputulokseen et multa itteltäni pitkät naiset vie oikeesti yksinkertasesti jalat alta, ei sillä pituudella oo yhtään mitää väliä ellet oo jotain törppöö iskemässä. Johki about mittases likkaanki oon aikoinani onnistunu iskee silmäni.

Ei sillä mitalla o väliä vaan persoonal.

• Kssjdjjfsiaoa

Mää oon 175cm pitkä ja mul o 143cm pitkä tyttöystävä :) ollaa kummatki 14v. eka luulin et ei täst tuu mitää. mut sitte ku tutustuin nii opin, et se luonne on tärkeempi nii nyt oon ollu jo 1v yhes :)

• boiga15

kyl mä tykkäisin ;)

• Ite tykkään

Lyhyet tytöt on just söpöi:)

• alottaja:l

kiva, mul on siis viel toivoo;D

• seuraaoulusta
        alottaja:l kirjoitti:

kiva, mul on siis viel toivoo;D

Hyvinkin toivoa. Itse 182 ja pidän sellaisista 155-165 pituisista naisista :-)

• aloittajaah
        seuraaoulusta kirjoitti:

Hyvinkin toivoa. Itse 182 ja pidän sellaisista 155-165 pituisista naisista :-)

nicenice kiva et tollasiiki jätkii on

• jebababab
        aloittajaah kirjoitti:

nicenice kiva et tollasiiki jätkii on

oo ilone:D ite oon 12 v & 162 ja haluisin ol lyhyempi :D ku kaikki jätkät on mua lyhyempii , ainaki 15 cm !

• alottajaaa<3
        jebababab kirjoitti:

oo ilone:D ite oon 12 v & 162 ja haluisin ol lyhyempi :D ku kaikki jätkät on mua lyhyempii , ainaki 15 cm !

kateeks käy! joudun aina kattoo jätkää niskat kipeeenä ylöspäin ja ne tyylii nauraa vaan... :C

• Eihaittaasss

Jooei haittaa ollenkaa! Koulussani on samanlainen, hyvä perse, isot tissit, kaikki haukkuu kääpiöksi sitä :D Mutta ei se minua haittaa, nätti tyttö =)

• alottaja...,

mulki on kyl iha hyvä perse ja näin mut se vaa o niin nolon tutust ku on nii pikkunen mut toivon nyt et viel täst kasvan vaik onki jo menkat alkanu... :)

• Jäkeläinen

Kyllä sä varmasti oot kuuma misu ;) ite oon 186 pitkä ja pisin kenen kanssa oon seurustellu on ollu joku 162 ;) Se on vaan jotenkin seksikästä ku mies on pitkä ja tyttö pienikokoinen suojeltava enkeli..

• alottajaa(.Y.)

cutee

• heieihaittaa

Jep, minusta on pienet tytöt söpöjä

• S

GO TO FUCK. mä oon saman ikäne ja 152 senttiä _lyhyt_ ....... Mut jätkiä silti riittää (;

• alottaja .

oot onnekas, mulle ne vaa nauraa :)

• mawwaje

Kiva huomiohuora :> ''(hyvät *issit)''

• alottaja!:

sen takii just sulkeisii, ei niitoopakkolukee ;)

• 15v yksinäinen poika

Henkilökohtaisesti tykkään tosi paljon lyhyistä tytöistä. Ne on vaan jotenkin nii söpöjä:3 Kunhan siis suurinpiirtein saman ikäsiä ovat:D

• aloittajagj

kiva :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe