Taas Björndahlin suku osaa. Siskokset lähtivät miehineen ja muiden svenssoneiden kanssa ilmaiseksi Turkkiin ja malenamin blogissa esiintyvät niin kuin iolisivat jotain julkkiksia... Missä menee häpeän raja????
Ilmaiseksi Turkkiin
42
2739
Vastaukset
- Rajansa kaikella
En lähtis turkkiin vaikka joku maksaisikin 2-3 tonnia.
- Prinsessaleikit
Onkohan tuo kolme-neljälymppisiltä mimmeiltä ihan järkevää touhua? Toisilla on lapsetkin mukana ja välillä käydään ottamassa vähissä vaatteissa kuvia... Jotenkin tuntuu oudolta. Mikä on reissun tarkoitus? Olla esillä ja leikkiä prinsessaa? Ne leikit kuuluvat aika paljon pienemmille tytöille...
- kersasta asti tunnen
Kyllä kateudella on voimaa.Björndahlit asuu vain liian pienessä sisäänlämpiävässä kaupungissa missä ei saa olla onnellinen saatikka rikas ja perherakas.Lopettakaa jo kadehtimen ja tehkää omastakin elämästä ihanaa elettävää.Vähän hymyä .
- Meitä on moneks
Kaikki on niin suhteellista.
Rikkauskin:).
Samoin kuin perherakkaus. Ja jokaisella perheellä on myös haamunsa komeroissaan.
Ja toki Kokkola on pieni kaupunki Suomenkin mittasuhteessa jossa puhutaan erikoisen paljon pahaa kaikesta.
Minäkin kävin nyt katsomassa tuota Turkki-matka hommaa ja tätä en sano kateellisena: varmaan oli kiva reissu ja nauruakin riitti mutta itse en olisi vastaavalle lähtenyt maksustakaan, saati sitten maksanut siitä itse jotain.
Rakastan kyllä matkustamista mutta maksan mielellään omat matkani kanssa itse enkä edes raportoi niistä kenelläkään sosiaalisessa mediassa. Kukaan ystävistämme tai peheestänikään ei edes suostuisi siihen. Rakastamme yksityisyyttämme tässä ajassa kun joka toinen yrittää tuoda elämäänsä kaikille esille. EIkä se sopisi meidän ammattikuviimmekaan, meidän uramme ovat ihan eri suuntaiset kuin ko. bloggareiden.
Tässä Turkki-hommassa ihan oikeasti rivien välistä voi oikeasti lukea myös halun ja toiveen tulla julkkikseksi:) Ihan vain julkkikseksi ilman että siihen on sen kummempaa syytä.
Kukin taaplaa tyylillään...
- Sinulle "Kersasta.."
new Yorkin matkásta voisin jo olla kateellinen ja attlingin koruista sun muusta ilmaisesta tilpehööristä, ja malenami vaikuttaa onnelliselta ihmiseltä, mutta tuo Turkin keikka tuntuu jo menevän överiksi... Ei kai kaikkea minkä ilmaiseksi saa kannata ottaa vastaan? Tai jos ottaa, on sillä sivuvaikutuksia. Ihmisestä välittyy tietynlainen kuva muille. Ainakin niille, jotka eivät tunne, kuten sinä "kersasta asti tunnen"
- Samanarvoisia
En tiedä tai tunne Björndahleja sen kummemmin kokkolassa, mutta sellanen tunne tulee että lienee luulevat ittestänsä vähän liikoja. Pitäis vääntää vähän nenästä ja palauttaa maan pinnalle :)
- maksankaikesta
Mitä ilmaiseksi?
Ilmaisia matkoja ei olekaan, kuten ei lounaitakaan.- Kaikenlaista saa
Blogin pitäjät saavat kaikenlaista ilmaiseksi, myös Suomessa. Esim. tuo Turkin matka. Jos sille hintaa alkaa laskee, niin se on ne kuvat, joissa keikistelee vähissä vaatteissa.
- maksankaikesta
Kaikenlaista saa kirjoitti:
Blogin pitäjät saavat kaikenlaista ilmaiseksi, myös Suomessa. Esim. tuo Turkin matka. Jos sille hintaa alkaa laskee, niin se on ne kuvat, joissa keikistelee vähissä vaatteissa.
No voi ei!
Olisit sinäkin käynyt koulus kunnolla niin olisit työsä jossa pääsis reissuun "muiden piikkiin".
Jotain sekin on matkansa eteen tehnyt, vaikka sitten käyttänyt satoja tunteja blogin kirjotteluun, niin että on saanut lukijakuntaa että matkan maksaja katsoo että sinne sieminen kannattaa.
Ilmasisia matkoja ei ole. - Opettele kirjoittama
maksankaikesta kirjoitti:
No voi ei!
Olisit sinäkin käynyt koulus kunnolla niin olisit työsä jossa pääsis reissuun "muiden piikkiin".
Jotain sekin on matkansa eteen tehnyt, vaikka sitten käyttänyt satoja tunteja blogin kirjotteluun, niin että on saanut lukijakuntaa että matkan maksaja katsoo että sinne sieminen kannattaa.
Ilmasisia matkoja ei ole.Sinä voist käyttää satoja tunteja sen sijaan suomen kieliopin opettelemiseen
- maksankaikesta
Opettele kirjoittama kirjoitti:
Sinä voist käyttää satoja tunteja sen sijaan suomen kieliopin opettelemiseen
N voi ei!
Ei se, että olet kateellinen looseri, olet vielä kielinazi.
Hienoa elämää vaan sullekin. - kielioppiako?
Opettele kirjoittama kirjoitti:
Sinä voist käyttää satoja tunteja sen sijaan suomen kieliopin opettelemiseen
Lause päättyy pisteeseen.
Pässi! - Voihan...
kielioppiako? kirjoitti:
Pässi!se päättyä kysymys- tai huutomerkkiinkin, ja myös pilkkuun. Tarkista ennen kuin neuvot, pässi!!!!
- Nazi iskee jälleen..
kielioppiako? kirjoitti:
Pässi!Ja kysymys päättyy kysymysmerkkiin, kuten otsikossasi.
- lämpöön
kateellisten puhetta, minäkin haluaisin mennä ilmaiseksi sinne
- Ei tarvetta
Olisin saanut ilmaisen Turkin matkan muutama vuosi sitten työpaikaltani, tavarantoimittajan sponsoroiman, en lähtenyt. Minulla ei ole mitään asiaa sinne, riittää se mitä Kreikan puolelta näkyy.
- Kaikkeen...
...pask##n sitä pitä kuuluisuuden haussa itsensä työntää...
- kateelliset kuriin
Eiköhän tästä perheestä ole jo kirjoitettu tarpeeksi.Keskittykää nyt hyvlt ihmiset omiin asioihinne välillä.
- turisti
Ompahan tullut reissattua työnantajan piikkiin niin newyorkit kuin islannitkin ja vielä paljon muuta,mut tulosta on pitänyt kyllä työssä tulla et matkat olis ansainnut,et se niistä ilmaisista matkoista.Mut hauskaa on ollut,ja kateellisia riittänyt.
- TOSIrealisti Kokkola
turisti kirjoitti:
Ompahan tullut reissattua työnantajan piikkiin niin newyorkit kuin islannitkin ja vielä paljon muuta,mut tulosta on pitänyt kyllä työssä tulla et matkat olis ansainnut,et se niistä ilmaisista matkoista.Mut hauskaa on ollut,ja kateellisia riittänyt.
Aivan oikein, kuten eräs kirjoitti. Olisit käynyt kouluja, niin olisit paremmassa asemassa ja olis varaa tehdä ulkomaanmatkoja. Mutta taisivat ne parhaat opiskeluvuodet (16-30) kulua tupakoiden ja kapakoita kiertäen. Iskän rahoilla sai kerran kesässä käydä Norjassa "hässimässä".
Nyt sitten itketään kun ei ole mitään. Ei ole vanhempia antamassa rahaa. Ja vaimokin jätti, kun alkoi tuo ryyppyputki olla jatkuvaa. Talo meni myyntiin ja niistä saadut eurot on tupakoitu ja ryypätty. Hampaatkin menivät tupakan aiheuttamiin saasteisiin ja keuhkot korisevat ahtaumataudissaan. Sydän on sanonut pari kertaa että stop. Nelikymppisenä tehty ohitusleikkaus vei viimeiset voimat ja impotenssi "iski"... Eikä jätkä ole kuin nippa nappa viisikymppinen! - Pyrkyreille
turisti kirjoitti:
Kyllä, yliopiston rahalla olen päässyt Islantiin ja Norjaan, saanut matkapäivärahat ym. Mutta eipä ole pitänyt esitellä omaa vartaloa näillä reissulla, ihan vain opinnäytetyötä. Jokaisella matkalla oma hintansa. Nykyisellä palkalla en lähtisi edes noille matkoille. Ilmaiset matkat -pyrkyreiden touhua, täysin.
- Kiitos tarinastasi
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Aivan oikein, kuten eräs kirjoitti. Olisit käynyt kouluja, niin olisit paremmassa asemassa ja olis varaa tehdä ulkomaanmatkoja. Mutta taisivat ne parhaat opiskeluvuodet (16-30) kulua tupakoiden ja kapakoita kiertäen. Iskän rahoilla sai kerran kesässä käydä Norjassa "hässimässä".
Nyt sitten itketään kun ei ole mitään. Ei ole vanhempia antamassa rahaa. Ja vaimokin jätti, kun alkoi tuo ryyppyputki olla jatkuvaa. Talo meni myyntiin ja niistä saadut eurot on tupakoitu ja ryypätty. Hampaatkin menivät tupakan aiheuttamiin saasteisiin ja keuhkot korisevat ahtaumataudissaan. Sydän on sanonut pari kertaa että stop. Nelikymppisenä tehty ohitusleikkaus vei viimeiset voimat ja impotenssi "iski"... Eikä jätkä ole kuin nippa nappa viisikymppinen!Kirjoititko oman tarinasi? Kiitos, voi sitä tälläkin palstalla avautua... tai sitten vakavimmissa ongelmissa ihan psykologilla.
- fghj67564
Pyrkyreille kirjoitti:
Kyllä, yliopiston rahalla olen päässyt Islantiin ja Norjaan, saanut matkapäivärahat ym. Mutta eipä ole pitänyt esitellä omaa vartaloa näillä reissulla, ihan vain opinnäytetyötä. Jokaisella matkalla oma hintansa. Nykyisellä palkalla en lähtisi edes noille matkoille. Ilmaiset matkat -pyrkyreiden touhua, täysin.
Lienee kukaan ei olisi halunnut vartaloasi nähdäkään ilman vaatteita.
Munaton kaljamaha ei oikein ketään innosta. - Ei...
fghj67564 kirjoitti:
Lienee kukaan ei olisi halunnut vartaloasi nähdäkään ilman vaatteita.
Munaton kaljamaha ei oikein ketään innosta.se munallinen kaljamaha ole yhtään sexympi! terveiset ja voimahalit sullekin!
- dfgt6543e
Ei... kirjoitti:
se munallinen kaljamaha ole yhtään sexympi! terveiset ja voimahalit sullekin!
Kyllä se pikkaisen sexympi on, kun on munat.
- Huh huh..
dfgt6543e kirjoitti:
Kyllä se pikkaisen sexympi on, kun on munat.
Mikä on tämän keskustelun taso? (Ja katsotaanpa vain monenko puolisolla tai itsellä on pömppömaha vuosikymmenten päässä.)
- vähän parempia
Tottakai BJÖRNDAHLIT menee!!
- oma elämä
Hankkikaa omá elämä niin ei tartte koko ajan kadehtia muita ....
- kylläpä taas näkyy
mihinkäpähän kokkolalaiset kateudeltaan pääsisivät. aina kadehditaan naapureita. jne...
- Kuinka moni....?
Kuinka moni oikeasti kadehtisi sitä, että on päässyt Turkin matkalla istumaan turkkilaisten miesten syliin? Miettikääpä sitä.
- synnit11
mä oon tropiikissa puoli vuotta kerrallaan ettekä kateelliset apinat tiedä sitä,kesätr on täällä ihan ok ja sen takia nyt täällä vaikutan.terv,Karhulaakso
- Kiitos apa-apinalle
synnit11 kirjoitti:
mä oon tropiikissa puoli vuotta kerrallaan ettekä kateelliset apinat tiedä sitä,kesätr on täällä ihan ok ja sen takia nyt täällä vaikutan.terv,Karhulaakso
Kiitos sinullekin apinalle tästä tarinasta. Tropiikissa pää parenee.
- Huhhu.
Ei herrajumala.
Fakta.
Ne teki töitä aamusta iltaan. Malenamin sisko oli auttamassa ohjaajana koska hän editoi kaikki materiaalit. Se ei todellakaan ollut mikään lomareissu... - Victoria Björndahl
Hei, hei, älkää ottako kaikki niin tosissaan :)
Uskaltakaa yrittää tekin! Täähän oli hauska juttu, paljon töitä ollaan tehty tämän eteen. Ite olin auttamassa ohjaajana koska tuun editoimaan kaikki episodit :) Tämä reissu ei ollut ilmainen, ja töitä saatiin tehdä, JA PALJON! :D Itse tykkään editoida videoita, olen harrastanut paljon teatteria ja tykkään matkustamista! Siks mut kysyttiin mukaan. Miks saan lukea näin paljon hirveitä asioita mun omasta perheestä netistä? Ja jos joku meistä tekee jotain, niin miks puhutaan koko perheestä?
Stop hatin' :)
Jos saisit mahdollisuuden tehdä jotain mitä rakastat, miksi sitten sanoa ei?
Jos on vielä kysyttävää voitte tulla puhumaan mulle, olen Hickarössä koko kesän :)
Yst. Terv.
Victoria Björndahl - Tsemppiä 57
Eihän nämä kaateelliset paskanpuhujat uskalla mitää päin naamaa sanoa mutta netissä ollaan niin miestä/naista.
- Ketään...
...ei kiinnosta mitä siellä Turkissa on tehty. Kuvat blogissa puhui jo tarpeekseen. Eikä kenelläkään ole tuosta luusereiden matkasta asiaa. Hyvät kesät kaikille! Puss Puss.
- Mukavaa kesää!
Kiitos hienosta vastauksesta. Nuorten pitää toteuttaa unelmiaan, toivottavasti reissunne oli kiva. Mukavaa kesää!
- Nuoria?
Nuoret ovatkin nuoria. Nuorina pidän ihmisiä tuonne 23-24 vuotiaaksi asti.
- -
Nuoria? kirjoitti:
Nuoret ovatkin nuoria. Nuorina pidän ihmisiä tuonne 23-24 vuotiaaksi asti.
no eikö oo nuori kun on 17v?
- Matkustelu avartaa.
Turkissa on kaunista. Miten kukin sinne matkustaa on sitten eri asia. Onhan näitä seiska- ym. matkustajia pilvin pimein. Se on kai hauskempaa kuin miltä se vaikuttaa ulkopuolisille...hmmm.
- Häpeä, ääliö!
Olet kateellinen pelle.
- Kertokaa
Onko Malenami ollut joskus naimisissa ennen sen nykyistä vai? Ennen tätä Antea? Jonkun postauksen oli aikoinaan kirjottanut koskien eroa, mutta ei varsinaisesti avannut asiaa sen kummemmin...
Vaikuttaa kyllä ihan suloselta tytöltä. Suomalaiseen luonteeseen vaan kuuluu mieletön kateus ja katkeruus jos toisilla menee hyvin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770