Oon niin kyllästyny tähä kapeeseen lantiooni et se alkaa jo haittaa joka pv elämää ja musertaa itsetunnon. Onks mitää kasvuhormonia keksitty se leventämiseks vai leveneekö lantio enää 17vuotiaana? Oon sit tyttö . Onko jollaki pperse leventyny vielä tän ikäsenä? Oon epätoivone
leveämpi lantio
16
2672
Vastaukset
- .h.h.h..h
Juo maitoa että saat tarpeeksi kalsiumia ja d vitamiinia että luut kasvaa.
Lantion leveyteen vaikuttaa lonkaluun koko. - Parikybänen
Anteeks mut miten Pieni peppu saa masentumaan?? Sehän on yksi maailman ihanimmista asioista ;D
- seuraaoulusta
Niin juuri. Olisit vain iloinen ja ylpeä pienestä pepustasi :-)
- näinjuurinäin
Hyh, ei mitään luista takamusta, sais olla muotoja. ;)
- jjooosellast
no ite vasta oon 12 ja hävettää lantio aika lailla, yhet mun sortsitkaan ei mee kiinnni, vaikka ne mulla vasta vuoden oli ja takamustakin on...
- asd.asd.
Mullakin on ihan olematon lantio, muuten oon jo tosi kehittynyt fyysisesti. Oon siis 14. Mun lonkat on leeveemmät kuin lantio, ja se on tosi ärsyttävää. Ja lonkat on siis tosi leveät, meinaako että varmaan tulee lantiostakin aika leveä?
- po
Lantiosi ei välttämättä tuosta enää levene : ) Itselläni oli vielä 7-8 luokalla ja 9 luokan alussa kapea lantio, mutta sitten tapahtuikin raju muutos, ja tuli niitä muotoja ja kurveja. Ennemmin minä ottaisin kapeamman lantion kuin leveän.. : ) Välillä aika hankala löytää sopivia vaatteita... : )
- fghjklöä
Minä en tykkää, että naisen perse on 10 senttiä leveä molemmin puolin kyljistä.
Sellainen pieni leveys ei haittaa, mutta mahdollisimman suora kroppa käsistä varpaisiin on paras. - iloveboyishgirls
Rupee poikatytöks oisit varmaan tosi cute :)
- jonsQi97
Leveestä lantiosta on vaa haittaa, ärsyttää ku housut ei sovi kiinni ::D
- 0538yr
Levee lantio on HOT :))))
- bublblabb
hei, oon 13 vuotis tyttö ja ja mul on suhteellisen kapea lantio D: se myös musertaa mun itsetuntoo, leveneekö mun lantio enää???
ite tykkään myös leveä lantioisista. - juuuuu
mulla on levee lantio ja vihaan sitä! ei sillä, kyl muodot on kivoja mut vituttavaa ku ei löydä aina sopivia housui :l ja tosiaa jotkut kusipäät käsittää sen sillä et om läski, kun on levee lantio. mut pointti oli se et olkaa tyytyväisiä itteenne, omaan rakenteesee ei pahemmin voi vaikuttaa(:
- Auttaja 12v
Mul on levee lantio 12 vuotiaaks mut mä rakastan sitä.
Vyötärö: 63cm
Lantio: 90cm
Sixpack löytyy myös ja hyvä perse ;)
En haluu olla itserakas mutta terveystarkastajakin sanoi että mulla on aikuistenkin suosiossa oleva vartalo elikkä unelma vartalo :)
Olkaa kaikki ylpeitä itsestänne joilla on muotoi ....
Vaatteet sopii paremmin kun on muotoi - 14v
oon 14 ja lantio on 93cm mun mielestä kapea koska hartiat on 98 mekee 100 ja ei näytä hyvältä ku on noin leveet hartiat ja 93cm lantio kasvaako mun lantio vielä?
- kakeliini
Lantiohan kasvaa sitä mukaa kun syötte ja lihotte. Ei kaikki pojat tykkää leveistä lantioista ja isoista rinnoista. Pojillakin on monenlaisia makuja. Mutta, ei kannata käyttää kaikkea aikaansa miettimällä mistä ne pojat tykkää, kun ei ne pojatkaan mieti teitä. Pojat useimmiten pitävät hauskaa, harrastavat ja nauttivat elämästään. Tytöt sen sijaan pyörivät peilin ääressä ja miettivät poikia. Ja tämä pojittelu ja tytöttely johtuu siitä, että suurin osa tämän keskustelun tyypeistä on alaikäisiä, eli ei siis olla vielä naisia eikä miehiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804