Paikkavaraukset

Eka kerta Ryanairilla

Olemme mieheni kanssa lähdössä Tampereelta Italiaan ja mietin vaan niitä paikkavarauksia..sellaista emme tehneet, mutta online check innissä kone näytti kuitenkin, että meille olisi paikat varattu?! Koneessa oli noin 10 paikkaa mitä oli mahdollisuus varata. Muut oli jo varattuja ja 2 paikkaa oli taas erivärisiä ja luki että ne olisi ilmeisesti meidän paikkamme?! Miten se menee..jos ei ole paikkavarausta saanko istua minne haluan? Mistä tiedän mitkä paikat ovat varattuja? Kiitos vastauksista..

7

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RYR

> 2 paikkaa oli taas erivärisiä ja luki että ne olisi ilmeisesti meidän paikkamme?!

Luultavasti muiden varaamia paikkoja, ei varattavissa. Ja luultavasti vain kaksi paikkaa on varattu koko matkustamossa. Kaikki muut vapaasti käytettävissä (eikä edes varattavissa, kaikkiaan 10 max. voi varata, mutta mitä varten?)

> Miten se menee..jos ei ole paikkavarausta saanko istua minne haluan? Mistä tiedän mitkä paikat ovat varattuja?
      Saa istua minne haluaa, paitsi eturivit (kuten kuvassa) ja pari keskellä konetta.
      Yli 95% matkustajista ei mitään varauksia tee.

• Selkis :)

Kiitti vastauksesta! Ajattelinkin että ei me mitään paikkavarauksia tarvita :) joku paikka aina löytyy :) mutta en vaan ymmärtänyt täysin heidän käytäntöä. Nyt ymmärrän.

• -a

Viimeksi kun lensin TMP-STN varattavat paikat oli blokattu priority boardingin ajaksi. Sen jälkeen myös niille pääsi istumaan kuka tahansa.

Tosiaan paikkavarauksia ei tosiaan tarvita, priority boarding tai kärkipää jonossa auttaa jos haluatte varmistaa vierekkäiset paikat koneessa.

• raianair

Joudutte seisomapaikalle!

• Raikuliman

katoppa taas vinnairin puppelistuertti täällä viisastelee, meneppä nyt vaan tutkimaan kaveris suklaareikää ja pidä turpas kiinni.

• raianair
        Raikuliman kirjoitti:

katoppa taas vinnairin puppelistuertti täällä viisastelee, meneppä nyt vaan tutkimaan kaveris suklaareikää ja pidä turpas kiinni.

Itseasiassa olen Raikulla töissä, ja meillä niitä b-rapun poikia löytyykin paljon,
        valitettavasti...

• Raikuliman
        raianair kirjoitti:

Itseasiassa olen Raikulla töissä, ja meillä niitä b-rapun poikia löytyykin paljon,
        valitettavasti...

siellä et todellakaan ole , vaikka kuinka haluaisit olla kun sait kenkää vinnairin lusmupaikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe