Olen kai liian ujo, siitä se johtuu. Jotkut tytöt meidän koulusta, joiden kanssa en ole tekemisissä, tervihtii mua ja hymyilee mulle, kai sillä tavalla just. Vilkaisen nopeasti taakseni ja vastaan hymyyn, mutta jo seuraavana päivänä kaikki on unholassa. Tiedän, olen nolo. En uskalla lähestyä kyseisiä tyttöjä. Nyt ne varmaan ilkkuu mulle, mutta olen sen ansainnut. Itse asiassa ne tuossa yks päivä mutisikin jo kuinka säälittävä olen. Ne teki aloitteen, mutta en sillä tavalla varsinaisesti vastannut siihen, vaikka toisaalta olisin halunnutkin. Luoja, kohtalo tai sallimus mikä hyvänsä mua auttakoon elämässä eteenpäin, mutta pelkään, että olen tällä tavalla ikuisesti yksin!
Tajuan vihjeet, mutta en uskalla lähestyä!
5
173
Vastaukset
- niino
Kuule ihan sama ongelma-,- Tosin olen tyttö.
Mutta tyttönä osaan neuvoa että jos vaikuttaa siltä että ne on kiinnostunu niin tosiaankin kannattaa tehdä jotain, mennä juttelemaan, katsella niitä niin että huomaa tai jotain vähän rohkeampaakin(;
Mutta oon miettiny todella paljon tätä:
Sinulle on annettu vain yksi ja ainut elämä. Älä tosiaankaan heitä sitä hukkaan..
Mieti ihan oikeasti tota! - as i say
Joko paska trolli tai sitten olet yksinkertaisesti munaton tissiposki. Ei tuolla surkuttelulla siitä eroon pääse, siihe vaaditaan tekoja
- munaamiseerikoismies
Vannon käsi sydämellä, etten ole trolli. Olen tosiaankin se jälkimmäinen vaihtoehto. Jos olisin trolli, en olisi kirjoittanut noin harvinaisen paskamaista kuvausta omasta elämästäni. Tiedän, aikani on valunut kankkulan kaivoon.
- jes jes
Kannattaa ostaa sellainen lujatekoinen köysi, ruuvata koukku kattoon, sitoa köysi koukkuun, tehdä köyteen pään menevä silmukka. Sen jälkeen pyydän sinua ystävällisesti nousemaan jakkaralle ja pujottamaan kyseisen köyden kaulaasi. Sitten vedät muutamaan kertaan henkeä, toteat hiljaa, että kaikki on saatanan perseestä ja lopuksi potkaiset tuolin jalkojesi alta.
Ja loppu onkin historiaa! - thttutu
Kai ne tytöt on niin saatanan dorkia, kun ei uskalla tulla suoraan sanomaan sulle että tykkää susta. Kyl mäkin ymmärtäisin sellasen ja menisin heti juttelemaan. Mut en ymmärrä tollasta vihjailua.
#%#%% ! ! ! ! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934