Reishi l. Lakkakääpä, mistä saan edullisimmin ?

Köyhä ja kipeä

Kokeilin Reishiä ja sen vaikutus oli mahtava, mitään niin hyvää en ole aikoihin maistanut ja puhun nyt sen vaikutuksista, siitä olosta, mikä siitä seurasi.

Olen joutumassa leikkaukseen, mutta nyt alan tosissani miettiä, voisinko ainakin siirtää leikkausta ja kokeilla hoitaa itseäni luonnonkonsteilla, koska mitään pahanlaatuista ei ole kokeissa todettu, vain "poikkeavaa kudosmassaa" kohdussa myooman ympärillä.

Leikkauksessa vietäisiin kohtu ja ehkä munasarjatkin, joten nyt on tosi kyseessä, saa auttaa, jos on varmaa tietoa.

20

8584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapseleita tai ?

      Hu huu, täällä ollaan, eikö tosiaan kukaan tiedä, mistä Lakkakääpää saa edullisimmin ?

    • rekisteröitymätön**

      Lepiköstä löytyy.

      • Anonyymi

        Mikä se semmonen lepikö on?


    • tuliko virheostos?

      Ostin sitten Fitnessfirst´in kautta Nature´s Way Reishikapseleita ja pari päivää olen niitä syönyt 2 kapselia päivässä, avaamalla kapselin ja sekoittamalla veteen. Toistaiseksi ei ole sitä samaa "fiilistä" tullut, mitä tuli siitä Reishi-teestä, jota Kasvisfestareilla parinä päivänä join. Ehkä näissä sitten on eroja, tms, mutta katsotaan vielä.

    • Sienimies__

      Reishin vaikuttavat ainesosat, polysakkardit, eivät ole ihmiskehon käyttävissä kunnolla ilman reishin kuumentamista. Tämän vuoksi useat reishi-tuotteet on syytä avata kapseleistaan ja laittaa kuumaan veteen hautumaan => tuote ikään kuin aktivoituu keholle käytettävään muotoon. Sama on suomen luonnosta löytyvästä pakurikäävästä, jota suoraan puusta syömällä menettää huikean osan mahdollisesta tehosta :D Mitä pidemmpi haudutus sen parempi, jos mahdollista niin lasi-astiassa koska metalli ei ole hyväksi jutuille :D

      Iherbistä muschroom science -merkin kapselit ovat sellaisia, jotka ovat valmiiksi kuuma-uutettuja, jolloin ne voi käyttää suoraan sellaisenaan. Samoin FourSigmaFood:sin instant -juomat (polysakkardeja jopa 30%!), joita saa esimerkiksi Ruohonjuuresta ja Fitnesfirstiltä. Juuri on starttailemassa myös www..sienikauppa.com, josta saa parhaat terveyssienet ja laadukkaalla meininigillä ;) Suosittelen tutustumaan myös muihin terveyssieniin, huikeita vaikutuksia!

      Itse olen tykännyt FSF:n tuotteista valtavasti, parista muutamaan pussia päivässä niin pärisee kivasti, mutta terveellä tavalla :)

      • Sienimies__

        Voi typotus sentään! :)

        Tämä toiminee paremmin: www.sienikauppa.com


    • .@@.

      Iherb on halpa ja luotettava, valitettavasti vaan myös verottaja on tajunnut tämän ja alv-vapaa raja tippuu vuodenvaihteessa 20 euron tuntumaan. On se silti huimasti halvempaa kuin Suomessa joidenkin "erikois"tuotteiden osalta.

      • muilla kokemusta?

        on ollut useamman kuukauden räkätäutia ja poskiontelontulehdus ja kun aloin käyttämään reishi kapseleita niin viikossa alkoi helpottamaan ja poskiontelot parantuneet. N52


    • Organo

      itse olen päässyt OG kahvilla, kaakkaolla ja teellä eroon ekseemasta. Nuo kyseiset tuotteet sisältävät lakkakääpää(Ganoderma lucidum), on toi lakkakääpä erikoinen tuote. Kokeile http://www.jarijanne.organogold.com/r/DE/ sieltä löytyy lisää tietoa.

    • olisiko edullinen
      • reishi kapselit

        tilasin noita nature's wayn reishi standardized 100 capsules muutaman purkin. Ohjeessa suositellaan ottamaan 2 kapselia kaksi kertaa päivässä, mutta riittääkö jos ottaisin vain kaksi kaksi kapselia päivässä 752mg?


    • Seppo L

      Tietäisikö joku, mistä saisi lakkakäävän itiöitä istutusta varten.

    • Macamies

      Uusi verkkokauppa http://feelvivid.fi/ näyttäis olevan avattu, jossa myydään pelkkiä uutteita mm. Reishiä. Uutteet näyttäisivät olevan paljon vahvempia kuin muiden myyjien jauheet. Tällä hetkellä itsellä testissä Reishi, Acai ja Maca. Reishi ja Maca untuu potkivan tosi hyvin ja yllätyin kun Acai oli väriltään punaista ja kirpeän makuista :) Todella herkullista!

    • t.t.

      minulta löytyisi sellaisia tuotteita jotka sisältävät lakkakääpää;) ottakaa yhteyttä [email protected]

    • M.T.

      Parhaiten lakkakäävän vaikutus tulee eslille kuumissa juomissa. Olen itse käyttänyt kahvia, kaakaota ja teetä jotka sisältävät lakkakääpää (ganoderma lucidum). Itsellä on vaikutuksen huomannut, että pätkissä nukkuminen on muuttunut kokonaisiksi yöuniksi. Pari kuukautta sitten minulla todettiin endometrioosi ja leikkaukseen ollaan menossa. Toivon, että tästä olisi apua myös tähän. Ja mikä parasta miulle maksetaan siitä, että juon kahvia, kaakaota tai teetä. Myös sinulla on mahdollisuus ansaita rahaa ja kokea huomat vaikutukset. Jokainen ollaan yksilöitä ja vaikuttaa eri tavalla.

      Pistäs mailia tulemaan [email protected]

    • s.t.t.t.

      minulta löytyy myös kyseiset juotavat tuotteet josta löytyy lakkakääpää:) jos kiinnostuit kerron asiasta lisää [email protected]

    • Sannasalud

      Hei, Lakkakääpä kahvia ja teetä (kaakaota) saat myös minun kautta, tunnetulta toimittajalta voit ottaa yhteyttä joko Facebookin kautta facebook.com/sanna.go.31 tai spostilla [email protected]!

    • rerere9

      reishiä saa edullisesti netistä www.teekauppa.fi ja postikuluja ei peritä kuponkikoodilla "nk5121"

    • tiedoksi
    • Jaryzin

      Minulla on vaikea keuhkoahtauma, olisiko lakkakäävästä mitään apua?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe