Miten pitäis tulkita?

tämmönepoikavaa

Asiahan menee näin:

Tyttö tietää että olen siihen ihastunut, koska olen kertonut siitä (en suoraan, mutta sillä tavalla että varmasti tietää että olen ihastunut). Kysyin häneltä että onko meillä ollut silmäpeliä koulussa ja hän vastasi että "ööh, tota en mää oikeen tiiä :D". Nyt asia on ollut hiljaiselossa talvesta asti eikä olla juteltu facebookissa (jossa siis juttelin hänelle) tämän kerran jälkeen... nyt mulla on kuitenkin sellainen kutina että me ollaan oikeesti aina kahteltu toisiamme kun ollaan koulussa nähty, hymyilty ja moikkailtu ja silleen.

Se katselee sen kavereiden kanssa mua ja naureskelee ja kuiskuttelee. Kerran oli myös sellane tilanne että ihan ku sen kaveri ois yrittäny näyttää tälle tytölle tyyliin: "mee ny jutteleen sen kanssa". Mutta tyttö on kyl aika ujo.

Nyt kuitenkin tämä tyttö alkoi yksi ilta tässä yht äkkiä kyseleen multa kuulumisia vaikkei olla sillee oltu missää tekemisissä. Viimeks ku juteltiin nii siitä on varmaan puoli vuotta, Nii miten tän oikee voi tulkita? Onko se tyttö ihastunu vai haluaako se vaan tutustua kaverimielessä? olen ihan kujalla, heelp!!!!

10

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autanjososaan

Hmmm.... itse tyttönä sanoisin, että ei vaikuta pelkästään siltä, että hän haluaisi olla vaan kaveri. Sinun tapauksessa olisin rehellinen tunteista. Niin saat ainakin varmasti selville millä tavalla hän ajattelee sinusta :)

• tämmönepoikavaa

Kiitti avusta! :) saa ny nähä miten asia oikeen sitten on, tuntuu vaa jotenkin niin oikeelta jutella tän henkilön kanssa.. se on niin ihana, oikeesti!!! mielessä ei kyllä pyöri kun vaan tää yks henkilö koko ajan ihan minne tahansa menenkin :))) nyt täytys vaa saaha jollakin tavalla pyydettyä sitä että nähtäs livenä jossain tai jotai puhuttais asioista :)

• autanjososaan
        tämmönepoikavaa kirjoitti:

Kiitti avusta! :) saa ny nähä miten asia oikeen sitten on, tuntuu vaa jotenkin niin oikeelta jutella tän henkilön kanssa.. se on niin ihana, oikeesti!!! mielessä ei kyllä pyöri kun vaan tää yks henkilö koko ajan ihan minne tahansa menenkin :))) nyt täytys vaa saaha jollakin tavalla pyydettyä sitä että nähtäs livenä jossain tai jotai puhuttais asioista :)

No hyvä ku autto :)) Onnee sulle :DD

• tämmönepoikavaa
        autanjososaan kirjoitti:

No hyvä ku autto :)) Onnee sulle :DD

Ehdottomasti, kiitti!! :) mietin vaa tässä että jos ees uskaltausin pyytää sitä ulos nii mihi mää tän tytön voisin viiä? leffaan? syömään? kävelylle? apua, en minä tiiä :S mistä te tytöt oikeen tykkäätte? :O

• autanjososaan
        tämmönepoikavaa kirjoitti:

Ehdottomasti, kiitti!! :) mietin vaa tässä että jos ees uskaltausin pyytää sitä ulos nii mihi mää tän tytön voisin viiä? leffaan? syömään? kävelylle? apua, en minä tiiä :S mistä te tytöt oikeen tykkäätte? :O

Kaikki noi on hyviä :) Jos haluut jutella sen kanssa tai tutustua tai jotain niin en menis elokuviin. Se ei oikeen oo hyvä paikka jutella :D Just vaikka jonnekki kävelylle tai syömää, kahville yms.

• gaveriksi vain

Tuskin se mitään ihmastunu on. Se haluaa susta kaverin tms siltä toi mun mielestä vaikuttaa.

• trolli(ko)

tervetuloa friendzoneen...

• voin kans tyttönä sanoo et se tosiaanki on kiinnostunu susta!!!! jos oisin sä, niin menisin samantien pyytää sitä vaikka shoppailee, vaik te pojat sitä inhootte :D ehdottaisit esim leffaa ja sillee :) ite mullaki oli tollast juttuu yhenkaa :) tosin olin iha sekasi ku se oli eronnu sen edellisest tyttöystävästä mun takii, sit meil oli jo siinää vähän kaikkee, mut ei seurusteltu tai mitää :Dsit se siirrettii pois meidän luokalt ku me häirittii liikaa, ja sit se alko esittää ja muuttu joten en enää oo sen kaa.. mut sun pitää mennä pyytää sitä ulos!!!! teet palveluksen teille molemille ;)

• tämmönepoikavaa

Kiitos viestistäsi! =) nyt sain ehkä vähän enemmän rohkeutta mennä kertomaan sille että oon ihastunu siihen jahka nään sen seuraavan kerran :)))

• abcdaa

no varmana on ihastunu, se on varmaan ollu hiljaa vaan just sen takia että se on ujo. menisit nää sille jutteleen, varmana kannattaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe