tarot kortit

mona

Tää voi kuulostaa tyhmältä mut tietääks kukaan mistä vois ostaa Tarot kortteja. Oon katellu aika monesta paikasta(jossa voisi olla) mutta en ole löytänyt. Eipä mulla muuta sitten ollu. Kiitos jos vastasit!!

8

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

ainakin eranova, helsinki p. 09-632500 toivottavasti tuo puhnro on vielä toimiva sillä nimi ja numerotarra on korttipakan kotelon takana ja se on ollut minulla jo joitain vuosia.

• ,.,.,.,.,

Mis ois muuten ihan niinku "taika" kauppa?Vai onx niit edes..Haluisin pari omaa kirjaa, ja muuta hässäkkää mikä liittyy taikuuteen..kittos jos voisisitte vastata kysymykseen

• aegis
        ,.,.,.,., kirjoitti:

Mis ois muuten ihan niinku "taika" kauppa?Vai onx niit edes..Haluisin pari omaa kirjaa, ja muuta hässäkkää mikä liittyy taikuuteen..kittos jos voisisitte vastata kysymykseen

Unio Mystica. Löytyy Helsingistä ja sillä on kotisivutkin, mutta en muista ulkoa... Googlaa.

• Qirke
        aegis kirjoitti:

Unio Mystica. Löytyy Helsingistä ja sillä on kotisivutkin, mutta en muista ulkoa... Googlaa.

http://www.uniomystica.fi/

• mui
        Qirke kirjoitti:

http://www.uniomystica.fi/

no jostain luonnonkaupoista löytyy samoja kirjoja ja tavaraa kuin esim.unio mys..kuten tarot korttejakin

• aurora.
        mui kirjoitti:

no jostain luonnonkaupoista löytyy samoja kirjoja ja tavaraa kuin esim.unio mys..kuten tarot korttejakin

unio mystikasta on kortteja jokaiselle, vaan ei nyt etsimiäni.
        Kuka tietää missä myydään keijukais tarotteja.

• cosmic
        aurora. kirjoitti:

unio mystikasta on kortteja jokaiselle, vaan ei nyt etsimiäni.
        Kuka tietää missä myydään keijukais tarotteja.

En tiedä mistä voi ostaa, mutta täältä voisi löytyä tietoa. Sieltä voi tilatakkin, mutta ne tulevat ulkomailta.

www.learntarot.com/fydesc.htm

• Luna

INFOt myyvät ja muut monet kirjakaupat. Todella mystisiä paikkoja ostaa tarotteja, mutta sieltäkin voi löytää =)

Ja mikäli ei kortteja ole paikalla voit aina koittaa pyytää tilaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe