On ihan outoa, ettet tiedä seksuaali- ja seksioloja tuottavien pigmenttien, ihomerkkien olevan valtin muotoisia.
- jatka tätä lausetta:
Mikään psykiatria ei voi olla organisaatio. Kaikki organisaatiot perustuvat fokusaatiolle.
Mä käyn siellä mielisairaalassa, se oli tapaaminen sukupuolen nuoletuttaminen. Koko psykiatria ja heidän vanhempiensa perhe-tapaamiset.
Sairaanhoitaja-omaisen äiti on romani.
- Entä haluaisiko hän nyt työllistyä vankilaan?
Ei kirkkoa saa pitää enää välttämättä väestöstä. Mä vain välillä äänestän, että se on olemassa, koska olen toista organisaatiota ja onnistun näin. Tällainen frustraatio mustalla merkuriuskuu-sirpistöllä.
"Perhe-sairaalan pito on kielletty"
- Nuorten discoissa oli hankalaa erottaa harhan ja todellisuuden eroja, koska anestesioilla poistetaan alkoholimyrkytystä. Joillakin on omat pavelut ensiavusta. Olihan allekirjoittanutkin nussinut nuorena tällaisen paikan vessassa. Niin, se notaari. Hän muodostaa näin mulle aivojentoimintoja, fokusaatiota , paranoian tilalle. Normaalisti notaari ei tee mitään kehosta.
Tappaminen Regina-lehdelle
3
61
Vastaukset
- Tärkeää:Sinde82
On ihan outoa, ettet osaa kirjoittaa tätä tekstiä.
- Ihmiskunta Sinde
Aurinko paistoi.... Ilta-aurinko, joka oli siivittänyt lenkkiäni puistosa, jolla pyrittiiin eroon sunnuntai-oloista. Edessäni mulla oli uusin Regina, sen jutut olivat muuttuneet psykiatrisemmiksi. Enää kysymys ei ollut seksistä. Novelli nimeltä: "Pakenin kiusaamista päihteisiin." Novellin monet kohdat ovat kohdat ovat omaa yksityistä ajatteluani, elämääni, miksi?
- "Olen jotenkin painostavasti erilainen sairaanhoitaja-omaisena.... En saa mennä siksi töihin."
Jopa lähentely näkyy... En ollut koskaan tosin asunut Helsingissä, mutta tosi monet novellin kohdat kertoivat solariksen häiriöstä, häiriintymisestä, jota pyöritti vain pelkkä julkinen psykopatia ja koleerisuus. Yksityisyydensuojaa, ja intimiteettitietoja, kuten hygieniaa hyväksikäyttäen. Ei, ei ollut enää demokrataa, ei vaikka se oli organisaatio.
Tässä onkin kysymys, etten saa avata vuonne nyt-demokratiaa.
Ehkä taas origoton erityis-ryhmällisyys, hektinen ja impulsiivinen turvallisuushakuisuus narsismilla, perheelle feminiinisten ja maskuliinisten eleiden frustraatiolla; ja ehkä perheelle. Demokratia on ymmärretty seksuaali- ja seksioloissa.
Ylä-asteella jouduin koti-arestiin. Luokkaretkellä 9:n luokan lopussa, kun kristinusko oli rippikoulun takia kuvaus taaksejäänyttä, jälkiäjättävää, jälkeenjäänyttä elämää, kaksi isokokoista miestä syöksyi perääni huvipuistossa. Hän hymyili ivallisesti, järkyttyneenä, epäuskoisena ja pakokauhuissaan.
- "Itkettikö sua silloin?", kysyi joku hyväntahtoinen ihminen.
- "Ei." vastasin. Lähinnä olin pelännyt pakokauhuisesti.
(myöskään lapsesi tappaminen esim reumalla, ei kiinnosta.)
.-Koska tämä on Heikki-kehitysvammaisen tahto. - Vesalla:-lle-Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Aurinko paistoi.... Ilta-aurinko, joka oli siivittänyt lenkkiäni puistosa, jolla pyrittiiin eroon sunnuntai-oloista. Edessäni mulla oli uusin Regina, sen jutut olivat muuttuneet psykiatrisemmiksi. Enää kysymys ei ollut seksistä. Novelli nimeltä: "Pakenin kiusaamista päihteisiin." Novellin monet kohdat ovat kohdat ovat omaa yksityistä ajatteluani, elämääni, miksi?
- "Olen jotenkin painostavasti erilainen sairaanhoitaja-omaisena.... En saa mennä siksi töihin."
Jopa lähentely näkyy... En ollut koskaan tosin asunut Helsingissä, mutta tosi monet novellin kohdat kertoivat solariksen häiriöstä, häiriintymisestä, jota pyöritti vain pelkkä julkinen psykopatia ja koleerisuus. Yksityisyydensuojaa, ja intimiteettitietoja, kuten hygieniaa hyväksikäyttäen. Ei, ei ollut enää demokrataa, ei vaikka se oli organisaatio.
Tässä onkin kysymys, etten saa avata vuonne nyt-demokratiaa.
Ehkä taas origoton erityis-ryhmällisyys, hektinen ja impulsiivinen turvallisuushakuisuus narsismilla, perheelle feminiinisten ja maskuliinisten eleiden frustraatiolla; ja ehkä perheelle. Demokratia on ymmärretty seksuaali- ja seksioloissa.
Ylä-asteella jouduin koti-arestiin. Luokkaretkellä 9:n luokan lopussa, kun kristinusko oli rippikoulun takia kuvaus taaksejäänyttä, jälkiäjättävää, jälkeenjäänyttä elämää, kaksi isokokoista miestä syöksyi perääni huvipuistossa. Hän hymyili ivallisesti, järkyttyneenä, epäuskoisena ja pakokauhuissaan.
- "Itkettikö sua silloin?", kysyi joku hyväntahtoinen ihminen.
- "Ei." vastasin. Lähinnä olin pelännyt pakokauhuisesti.
(myöskään lapsesi tappaminen esim reumalla, ei kiinnosta.)
.-Koska tämä on Heikki-kehitysvammaisen tahto.Asianajajana istui häiriintynyt mies, joka oli seuraillut jo 1980-luvulta.
-"Joutuuko siitä vankilaan, jos ei raipoita suunaluettaan?", kysyi joku. Maailman yksinkertaisin frustraatio, turhautuma. Aurinko oli laskenut.
-"Jos et ole hyväksynyt sitä kohtaa, etten koske kehoon," aloitti Valhalla.
-"No, kun ei sitä tällä hetkellä hyväksytä, vastasin." Mutta en vielä voinut käsittää, että millä tavoin notaari ei koskisi kehoon. Et ole ilmeisesti koskaan nähnyt ihmisryhmää, joka on yhteisessä yleiskunnossa, yleisessä hyvinvoinnissa, vailla onnistumisen elämyksiä. Novelli väitti poikien uhkailleen minua välitunnilla, jopa veitsellä. Mitään sellaista en ollut kokenut. Olin vain koti-arestisssa. Olikohan mun parempi olla siinä, ja mistä syystä? Onnistumisen elämykset vaikuttavat niin moneen asiaan, kuten sukupuolen määräytymiseen.
-"Miksi ette halua osallistua tähän?"
- "Te ette halunneet osallistua organisaatio-toimintaan, miksi ette?"
Mä olen hirveän pahoillani, että mulla on täällä tällainen Vesa-setä, jolla on ilmeisesti tämän nuorisopsykiatrian kaltaisesti assosiaatio-organisaatio-ajattelu katki.
-Hän ei ole lisäksi isäni, saati sitten ikäiseni. Hän on isäni ikäinen. Hän on vasta toipunut sairastamastaan kehitysvammasta, kehitysvammaisuudestaan: Mt-halvauksesta. Niitä töitä tuli melko paljon siihen koti-arestille.
Mä olin meikannut kouluun, mä olin lintsaillut aika paljon, mä kuljetin Jumalaa amorinkaarelta ja koin seksuaali- ja seksioloja, mä olin juonut varastettua kaljaa koulussa, harrastanut seksiä ja auttanut siten muita ihmisiä, mä olin tupakoinut, vaikka en halunnut. Tupakointi, se oli minulle suuri ongelma. Se oli ykkös-kakkosneuroosi, jonka kanssa sain vain hypnoosin omaisesti olla virran vietävänä. Etten esim. sairastuisi joihin vakaviin mielensairaus seksihäiriöihin, kuten sensuelli seksuaalihäiriö, tai yliherkkä tunne-elämä , joka sensuelli seksuaalihäiriöllä supisti florimia.
- "Ei näytä hyvältä, ei näytä hyvältä......" lukivat jo tahdottomat ja yksityisyydensuojattomat, niin libidottomat ajatukseni.
Käsitätkö kuinka loukkaat minua järjestämälläsi perhehoidolla, ja erityisesti nuorisopsykiatrian perhetapaamisilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837