Jussi-koiran om HUOM!

Eläinten parhaaksi

Olethan jo tutkituttanut uroksesi syringomyelian varalta nyt kun aiot iäkästä koiraa vielä käyttää astutuksessa. En sano "jalostuksessa" sillä koirallahan ei ole mitään erityistä annettavaa rodulle periyttäjänä kuten aiemmat pentueet ovat osoittaneet.

46

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoa porukkaa? :(

Miksiköhän et ota suoraan yhteyttä ko; koiran omistajaan kun tunnut niin hyvin kaiken siitä ja edellisistä pentueista tietävän??

Ei tämä palsta ole mikään ilmoitustaulu sinun yksityisviesteillesi.

• vanha sairas

Asiaa puhut.
      " Terveistä ja tutkituista vanhemmista "

Pentuparat eivät sitte vaan pääse A-myyntilistalle, jos rekkariin ylipäätään pääsevät..

• kerro lisää

Onko sinulla jtn muuta tietoa, mitä ei näy jal.tiet.järjestelmästä ?

• Älä valehtele!

Missä "toisaalla" kenetkin tunnistetaan?

Aika mahdotonta tunnistaa minua mitenkään.

Ja aivan kuule sama mihin laitoit kirjoitukseni poistettu näkyy olevan sehän on tämän palstan henki että puolustavat ja asialliset kirjoitukset poistetaan ja teidän asiattomat nimittelyt ja velheet saavat jäädä.

Kyllä se nyt niin on että tuossa solvataan ja esitetään kasvattajista melkoisia väitteitä.Toivottavasti ne todellakin menevät tutkintaan.

• Miksi vähättelet?
        Älä valehtele! kirjoitti:

Ja aivan kuule sama mihin laitoit kirjoitukseni poistettu näkyy olevan sehän on tämän palstan henki että puolustavat ja asialliset kirjoitukset poistetaan ja teidän asiattomat nimittelyt ja velheet saavat jäädä.

Kyllä se nyt niin on että tuossa solvataan ja esitetään kasvattajista melkoisia väitteitä.Toivottavasti ne todellakin menevät tutkintaan.

Millaisia perättömiä väitteitä esitetään?
        Puhumme nyt rodusta jossa on esiintynyt jopa sisäelinpuutoksia, myös blogistin kasvatilla. Alempana on rotuyhdistyksen raportti seitsemän koiran kuvauksista, koirista kuudella on todettavissa syringomyelialöydökset. Sinulle ei taida olla tärkeintä koirien hyvinvointi vaan fanaattinen puolustaminen vakavaa asiaa vähätellen?

Tiedätkö millaiset tuskat syringomyeliaa sairastavalla koiralla on? Asia ei ole vain vähäpätöinen pikku juttu kuten esim jokin värivirhe tms.

• Miettisit ensin!
        Miksi vähättelet? kirjoitti:

Millaisia perättömiä väitteitä esitetään?
        Puhumme nyt rodusta jossa on esiintynyt jopa sisäelinpuutoksia, myös blogistin kasvatilla. Alempana on rotuyhdistyksen raportti seitsemän koiran kuvauksista, koirista kuudella on todettavissa syringomyelialöydökset. Sinulle ei taida olla tärkeintä koirien hyvinvointi vaan fanaattinen puolustaminen vakavaa asiaa vähätellen?

Tiedätkö millaiset tuskat syringomyeliaa sairastavalla koiralla on? Asia ei ole vain vähäpätöinen pikku juttu kuten esim jokin värivirhe tms.

Ja sinullako on ensikäden tietoa että juuri tuo koira josta puhutaan aloituksessa tai se narttu joka astutetaan sairastavat tuota griffoneille tyypillistä?? sairautta???

Jos et ne ovat PERÄTTÖMIÄ VÄITTEITÄ ko; koirasta tai koirista ja niiden kasvattajista!

Eiköhän noiden asioiden tarkistaminen ja tutkituttaminen kuulu koirien omistajille ja kasvattajille ei suinkaan satunnaiselle ohikulkijalle joka vain haluaa panetella tiettyä ihmistä?!

Itselläni ei ole ko, rodusta muuta kokemusta kuin että eräällä tutullani sellaisia on ollut entä onko sinulla täysi kokemus ko; rodusta vai perustuuko tietosi netin penkomiseen??? Minua ei kiinnosta penkoa mitään jalostusnettiä tai esiintyä millään palstalla minään tuomarina ja syyllistäjänä.

Minua kiinnostaa kovasti eläinten ja jopa ihmisten hyvinvointi.Mutta en silti lähde tuomaroimaan ketään. Jos asia noin kauheasti kiinnostaa sinua mikset ota ihmiseen itseensä yhteyttä ihan reilusti ja tunnistettavana henkilönä kun hänen yhteystietonsa ovat kaikkien saatavilla aivan julkisesti.

Miksi ihmeessä pitää järjestää julkinen herjakampanjointi keskustelupalstalle?

Minä todellakin toivon että ihmisten koirien parissa suoritettava kasvatustyö perustukoon se silkkaan rodun harrastamiseen tai olkoon ammatinharjoittamista jätettäisiin tälläisissä täysin typerissä keskusteluissa kokonaan.

Turhaa sinä minua tässä syyllistät.Minä pidän nyt tärkeämpänä että tämän palstan touhut menevät laajenpaan tutkintaan ja jatkuvat herjaukset ja perässähiihtämiset loppuvat.

Olet vastuussa kirjoittelustasi ja jos se kohdistuu herjaamismielessä johon kuhun tunnistettavaan ko; rodun kasvattajaan se on ilman muuta asia joka menee poliisin tutkintaan!

• Miksi vähättelet?
        Miettisit ensin! kirjoitti:

Ja sinullako on ensikäden tietoa että juuri tuo koira josta puhutaan aloituksessa tai se narttu joka astutetaan sairastavat tuota griffoneille tyypillistä?? sairautta???

Jos et ne ovat PERÄTTÖMIÄ VÄITTEITÄ ko; koirasta tai koirista ja niiden kasvattajista!

Eiköhän noiden asioiden tarkistaminen ja tutkituttaminen kuulu koirien omistajille ja kasvattajille ei suinkaan satunnaiselle ohikulkijalle joka vain haluaa panetella tiettyä ihmistä?!

Itselläni ei ole ko, rodusta muuta kokemusta kuin että eräällä tutullani sellaisia on ollut entä onko sinulla täysi kokemus ko; rodusta vai perustuuko tietosi netin penkomiseen??? Minua ei kiinnosta penkoa mitään jalostusnettiä tai esiintyä millään palstalla minään tuomarina ja syyllistäjänä.

Minua kiinnostaa kovasti eläinten ja jopa ihmisten hyvinvointi.Mutta en silti lähde tuomaroimaan ketään. Jos asia noin kauheasti kiinnostaa sinua mikset ota ihmiseen itseensä yhteyttä ihan reilusti ja tunnistettavana henkilönä kun hänen yhteystietonsa ovat kaikkien saatavilla aivan julkisesti.

Minä todellakin toivon että ihmisten koirien parissa suoritettava kasvatustyö perustukoon se silkkaan rodun harrastamiseen tai olkoon ammatinharjoittamista jätettäisiin tälläisissä täysin typerissä keskusteluissa kokonaan.

Turhaa sinä minua tässä syyllistät.Minä pidän nyt tärkeämpänä että tämän palstan touhut menevät laajenpaan tutkintaan ja jatkuvat herjaukset ja perässähiihtämiset loppuvat.

Olet vastuussa kirjoittelustasi ja jos se kohdistuu herjaamismielessä johon kuhun tunnistettavaan ko; rodun kasvattajaan se on ilman muuta asia joka menee poliisin tutkintaan!

"Eiköhän noiden asioiden tarkistaminen ja tutkituttaminen kuulu koirien omistajille ja kasvattajille "
        Luitko aloitusviestiä? Siinähän aloittaja kysyy kasvattajalta onko hän tutkituttanut uroksen.

Täysin asiallinen ja tärkeä kysymys. Rotuyhdistyskin suosittelee magneettikuvausta.

Hyvä että olet ryhtynyt toimiin palstalle ilmestyvien herjausten ja kuoleman toiveiden vuoksi.Erityisesti kukkatädit ovat saaneet osakseen niin hirvittäviä herjauksia ja heidän kuolemaansa toivovia viestejä että kyseiselle kirjoittelulle on tosiaankin syytä tehdä jotain.

• Miettisit ensin!

"Eiköhän noiden asioiden tarkistaminen ja tutkituttaminen kuulu koirien omistajille ja kasvattajille "
        Luitko aloitusviestiä? Siinähän aloittaja kysyy kasvattajalta onko hän tutkituttanut uroksen.

Täysin asiallinen ja tärkeä kysymys. Rotuyhdistyskin suosittelee magneettikuvausta.

Hyvä että olet ryhtynyt toimiin palstalle ilmestyvien herjausten ja kuoleman toiveiden vuoksi.Erityisesti kukkatädit ovat saaneet osakseen niin hirvittäviä herjauksia ja heidän kuolemaansa toivovia viestejä että kyseiselle kirjoittelulle on tosiaankin syytä tehdä jotain.

Edelleenkin toistan että tämän ketjun aloituksen tarkoituksenakaan ei ole ollut keskustella YLEISELLÄ TASOLLA minkään rodun terveysongelmista vaan siinä tahdottiin jälleen kiinnittää negatiivisella tavalla huomio tietyn koiran OMISTAJAAN antaen se kuva ettei hän toimi vastuullisena kasvattajana!

Älä sotke tähän nyt mitään "kukkatätejä" varsinkaan kun heidän omatkaan kirjoittelunsa ei aina todellakaan edusta mitään "laadukasta tai asiallista" linjaa.Paljon on heiltä saanut lukea vihakirjoittelua kohdistuen yhtään tai muutaman palstalla kirjoittelijaan.Puhumattakaan niiden valheiden levittelystä liittyen ihmisten yksityiselämään.Minusta se on luokatonta.

Ja niitä kuoleman toivotuksia yms. typeryyksiä on kyllä kohdistunut useampaan muuhunkin kirjoittelijaan kun mainitsemiisi "kukkatäteihin" joka sekin muuten on aika halventava ilmaisu kestään. Täällä kukaan ei ole toiselle täti tai mummo kuten usein on saanut lukea.Puhumattakaan näistä ihmisiin kohdistuvista alapään nimittelyistä tai viittauksista "maailman vanhimman ammatin harjoittajiin" ja kaikken törkeintä tässä viime päivinä on ollut nämä täysin tavisten ja maalikoiden "diagnisoinnit" joiden mielenterveydellisistä ongelmista!

Toivon että palstan ylläpitäjä nyt alkaa pian tajuta että voisi olla parasta lakkauttaa koko palsta tai ainakin pistää kuriin ne jotka toistuvasti rikkovat sääntöjä ja jopa lakia.Se mitä joku toisaalle kirjoittaa on taas sen saitin ylläpitäjän asia puuttua jos mitään puututtavaa on! Älkää nyt taas sotkeko puuroja ja vellejä keskenään.

• sama nm.

Edelleenkin toistan että tämän ketjun aloituksen tarkoituksenakaan ei ole ollut keskustella YLEISELLÄ TASOLLA minkään rodun terveysongelmista vaan siinä tahdottiin jälleen kiinnittää negatiivisella tavalla huomio tietyn koiran OMISTAJAAN antaen se kuva ettei hän toimi vastuullisena kasvattajana!

Älä sotke tähän nyt mitään "kukkatätejä" varsinkaan kun heidän omatkaan kirjoittelunsa ei aina todellakaan edusta mitään "laadukasta tai asiallista" linjaa.Paljon on heiltä saanut lukea vihakirjoittelua kohdistuen yhtään tai muutaman palstalla kirjoittelijaan.Puhumattakaan niiden valheiden levittelystä liittyen ihmisten yksityiselämään.Minusta se on luokatonta.

Ja niitä kuoleman toivotuksia yms. typeryyksiä on kyllä kohdistunut useampaan muuhunkin kirjoittelijaan kun mainitsemiisi "kukkatäteihin" joka sekin muuten on aika halventava ilmaisu kestään. Täällä kukaan ei ole toiselle täti tai mummo kuten usein on saanut lukea.Puhumattakaan näistä ihmisiin kohdistuvista alapään nimittelyistä tai viittauksista "maailman vanhimman ammatin harjoittajiin" ja kaikken törkeintä tässä viime päivinä on ollut nämä täysin tavisten ja maalikoiden "diagnisoinnit" joiden mielenterveydellisistä ongelmista!

Toivon että palstan ylläpitäjä nyt alkaa pian tajuta että voisi olla parasta lakkauttaa koko palsta tai ainakin pistää kuriin ne jotka toistuvasti rikkovat sääntöjä ja jopa lakia.Se mitä joku toisaalle kirjoittaa on taas sen saitin ylläpitäjän asia puuttua jos mitään puututtavaa on! Älkää nyt taas sotkeko puuroja ja vellejä keskenään.

Siis ei yhtään vaan YHTEEN

• oletko sinä

Pari kysymystä sinulle.
        1 ) miksi täällä pitäisi esiintyä ´tunnistettavana henkilönä ´? Suomi 24 ei vaadi sellaista - sinäkö vaadit ? - millä oikeuksilla ?

2) tekeekö se sairaat koirat terveiksi jos pulinapalstalla kirjottaa ´tunnistettavana henkilönä´?

# Jos asia noin kauheasti kiinnostaa sinua mikset ota ihmiseen itseensä yhteyttä ihan reilusti ja tunnistettavana henkilönä kun hänen yhteystietonsa ovat kaikkien saatavilla aivan julkis#

• höröt sulle

Voi kuule, en ole ostanut, enkä osta ainuttakaan koiraa, tutkimatta vanhempien ja taustojen terveystutkimuksia.
        En silti ole kasvattaja. Mutta, minulla on siihen oikeus sekä selonottovelvollisuus.

• ip-control
        Älä valehtele! kirjoitti:

Miksi muiden pitääisi olla ´tunnistettavissa ?

" Aika mahdotonta tunnistaa minua mitenkään."

• Vähänkö naurattaa.
        ip-control kirjoitti:

Miksi muiden pitääisi olla ´tunnistettavissa ?

" Aika mahdotonta tunnistaa minua mitenkään."

Se luulee olevansa tunnistamaton, mutta kyllä se on tuolla tunnistettu.

• mitä logiikkaa?

Missä kohtaa siinä viestissä vihjattiin että olisi hyväksyttävää kirjoittaa juuri kukkatädeille herjauksia? Luetkohan taas jotain mitä ei ole kirjoitettu?

• Voi lapsia taas

Kuka täällä on itkemässä banniaan tai ikinä ollutkaan???

Ja tuo teidän tolkuton jankutuksenne jonkun tunnistettavuudesta on lähinnä lapsellista lätinää yritätte nyt koukkia että joku menisi taas halpaan ja toisi jonkun nimen tänne että taas pääsisitte toisten kustannuksella irvailemaan.

Sinulla ei varmaan sitten ole mitään sitä vastaan että esitän ylläpidolle kysymyksen kuinka sinä nimetön tuntematon rivikirjoittaja muka voit tietää kenenkään banneista yhtään mitään!

Voisit muuten tuoda tähän vaikka yhdenkin kirjoituksen jossa joku on käynyt bannejaan täällä itkemässä.

• 12+15

Noin ilmiömäiseen loogiseen päättelyyn pystyy vain yhden nickin käyttäjä.

Vakinicki alkaa h-kirjaimella. ;)))))))

• Rautalankaväännös
        oletko sinä kirjoitti:

Pari kysymystä sinulle.
        1 ) miksi täällä pitäisi esiintyä ´tunnistettavana henkilönä ´? Suomi 24 ei vaadi sellaista - sinäkö vaadit ? - millä oikeuksilla ?

2) tekeekö se sairaat koirat terveiksi jos pulinapalstalla kirjottaa ´tunnistettavana henkilönä´?

# Jos asia noin kauheasti kiinnostaa sinua mikset ota ihmiseen itseensä yhteyttä ihan reilusti ja tunnistettavana henkilönä kun hänen yhteystietonsa ovat kaikkien saatavilla aivan julkis#

No koska haluat leikkiä tyhmään niin väännetään sinulle sitten rautalangasta.

1) EI TÄÄLLÄ tarvitse esiintyä tunnistettavana henkilönä eihän kukaan niin sanonutkaan!
        Vaan koska aloituksen koiran omistajan tiedot ovat täysin julkisia eikö olisi rehdinpää vaikkapa soittaa tai kirjoittaa ihan omana itsenään ja kysyä ko; asiaa YKSITYISESTI kun tulla palstalle vihjailemaan.

Aika raukkamoista toimintaa vaan mitäpä sitä sitten muunlaista toimintaa voi odottaakaan ihmisiltä joiden erlämän ainoa tarkoitus on jatkuvasti yrittää saattaa jotain ihmistä perin outoon valoon kaiken suhteen.
        Vain epärehelliset ja vilpilliset ihmiset toimivat tuolla tavoin!

• Minäpä kerron
        Voi lapsia taas kirjoitti:

Kuka täällä on itkemässä banniaan tai ikinä ollutkaan???

Ja tuo teidän tolkuton jankutuksenne jonkun tunnistettavuudesta on lähinnä lapsellista lätinää yritätte nyt koukkia että joku menisi taas halpaan ja toisi jonkun nimen tänne että taas pääsisitte toisten kustannuksella irvailemaan.

Sinulla ei varmaan sitten ole mitään sitä vastaan että esitän ylläpidolle kysymyksen kuinka sinä nimetön tuntematon rivikirjoittaja muka voit tietää kenenkään banneista yhtään mitään!

Voisit muuten tuoda tähän vaikka yhdenkin kirjoituksen jossa joku on käynyt bannejaan täällä itkemässä.

Esimerkkejä, Pukeli on useasti valittanut saamiaan banneja. Myös eräs psyk.hoit. on valittanut saamistaan kirj.kielloista.Samoin eräs Treella asuva mieshenkilö.

• ????

Ihan samalla lailla voi sitten sunkin ylemmästä viestistäsi vetää johtopäätöksen että sun mielestä on tärkeämpää puuttua "kukkatätien" saamiin herjoihin ja kuolemantoivotuksiin kuin muihin kirjoittajiin kohdistuviin samankaltaisiin viesteihin. Etkö siis näe mitään väärää siinä jos muita kuin "kukkatätejä" herjataan ja toivotetaan heille kuolemaa tms?

• moCCCamaster

Onko sinust normaalia että jollain on käsin tehty moccamaster ?;)) D.D.D.

• Älä keksi juttuja!
        Minäpä kerron kirjoitti:

Esimerkkejä, Pukeli on useasti valittanut saamiaan banneja. Myös eräs psyk.hoit. on valittanut saamistaan kirj.kielloista.Samoin eräs Treella asuva mieshenkilö.

Kuka psyk.hoitaja ja missä hän on bannejaan valitellut?

Pukelin ja tuon T:reella asuvan asiaan viittaavia juttuja olen joskus lukenut mutta niistä on todela pitkä aika.

Olen varsin monta vuotta seuraillut ja kommentoinutkin tälle palstalle silti väitteesi jonkun psyk.hoitajan valitteluja ja vielä muka useinkin en ole palstalla koskaan nähnyt.

Taidat nyt keksiä ihan omasta päästäsi taas noita juttujasi kun haluat välttämättä tähänkin ketjuun nyt sekoittaa jonkun henkilön joka suurista toiveistasi huolimatta ei kommentoi ei tähänkään. :)

Minä olen muuten saanut muutama vuosi sitten sellaisen ketjukirjeen jossa issu kertoo saamistaan banneista kun oli liian agressiivisesti ollut yhteydessä ylläpitoon marmatuksineen.

Minun silloinen ja nykyään jo pitkään poistettuna ollut sähköpostiossani oli muutaman tiedossa joskaan ei varsinaisesti issun &co:n mutta niitä ketjutettuja viestejä tulia aika tiuhaan silloin milloin mistäkin lähteestä ja niiden lukeminen käskytyksineen oli aika tuskallista koska minuahan ei kukaan käskytä sellaisen suhteen kelle ja mitä tänne kirjoitan. :)))

• repsisss
        Älä keksi juttuja! kirjoitti:

Pukelin ja tuon T:reella asuvan asiaan viittaavia juttuja olen joskus lukenut mutta niistä on todela pitkä aika.

Olen varsin monta vuotta seuraillut ja kommentoinutkin tälle palstalle silti väitteesi jonkun psyk.hoitajan valitteluja ja vielä muka useinkin en ole palstalla koskaan nähnyt.

Taidat nyt keksiä ihan omasta päästäsi taas noita juttujasi kun haluat välttämättä tähänkin ketjuun nyt sekoittaa jonkun henkilön joka suurista toiveistasi huolimatta ei kommentoi ei tähänkään. :)

Minä olen muuten saanut muutama vuosi sitten sellaisen ketjukirjeen jossa issu kertoo saamistaan banneista kun oli liian agressiivisesti ollut yhteydessä ylläpitoon marmatuksineen.

Minun silloinen ja nykyään jo pitkään poistettuna ollut sähköpostiossani oli muutaman tiedossa joskaan ei varsinaisesti issun &co:n mutta niitä ketjutettuja viestejä tulia aika tiuhaan silloin milloin mistäkin lähteestä ja niiden lukeminen käskytyksineen oli aika tuskallista koska minuahan ei kukaan käskytä sellaisen suhteen kelle ja mitä tänne kirjoitan. :)))

Älä nyt silti enää jaksaa vedättää ja jankata tuota "kuka psyk hoitaja missä eihän täällä sellaista ole", me normaalit kirjottajat ollaan sun kanssa asioista ihan samaa mieltä mutta me myös tunnistetaan sun kirjotukset ja vähän menee uskottavuus kun hirveesti aina selittelet miten se sun yks persoonas ei enää kirjottele palstalle. USKOTAAN, sakuli ei enää kirjottele palstalle eikä taida papukaijaakaan näkyä, mutta sä olet täällä edelleen, kyllä me hei nähdään ja TAJUTAAN se! ;D ;D ;D

• Miksi vähättelet?
        ???? kirjoitti:

Ihan samalla lailla voi sitten sunkin ylemmästä viestistäsi vetää johtopäätöksen että sun mielestä on tärkeämpää puuttua "kukkatätien" saamiin herjoihin ja kuolemantoivotuksiin kuin muihin kirjoittajiin kohdistuviin samankaltaisiin viesteihin. Etkö siis näe mitään väärää siinä jos muita kuin "kukkatätejä" herjataan ja toivotetaan heille kuolemaa tms?

Kenen muiden kuolemaa on toivottu kuin kukkatätien? Annatko esimerkin?

• silmät auki

Monen!! Sekä puskisten että rekattujen!

Annas ite esimerkki ensin missä toivotaan kukkatätien kuolemaa??

• Osaatko lukea?
        moCCCamaster kirjoitti:

Onko sinust normaalia että jollain on käsin tehty moccamaster ?;)) D.D.D.

Jaa kyllähän niissä lukee hand made joten tietääkseni se aina on tarkoittanut käsin tehtyä suomennettuna mitä se sinusta tarkoittaa?? LAADUKASTA KÄSITYÖTÄ mitä se mahtaisi tarkoittaa?? Eikö ole täysin selvä asia.
        Onko sinusta normaalia että aikuinen nainen joka kertoilee omista omistamisistaan ja matkoistaan jaksaa kuukausi tolkulla olla jollekin käsittämättömän katkera kahvinkeittimestä ja lähetellä kymmeniä viestejä aiheesta? Minusta se aika outoa touhua.

http://www.crema.fi/fi/products/moccamaster/kbg741ao.html

Laadukasta käsityötä

Moccamaster-keittimet tehdään edelleen pitkälti käsityönä, laadukkaista osista. Keittimen metallirunko on kestävä ja alumiininen, nousuputki on lasia ja kromattu messinkinen juoksutusputki pitää veden lämpötilan tasaisena. Keittimen keittovastus kytkeytyy automaattisesti pois päältä kun vesisäiliö on tyhjä. Moccamaster KBG741-AO on varustttu erillisellä lämpölevyn vastuksella, jolloin suodatettu kahvi säilyy optimaalisessa lämpötilassa (80-85 astetta).

• 1907

Voi kuules, aika monen palstalaisen. En voi sanoo että kaikkien, mutta ei varmaan paljosta puutu.
        Ainoat jotka siitä jatkuvasti inisevät ovat kukkatädit, muut eivät niitä älyttömyyksiä ole kommentoineet.

• lol"!!!!!

Älä jaksa sinäkään, sekä sinä että Sakuli ootte NIIIIN helppoja tunnistaa, tajuutko? ;D

• päivän naurut =D

Yhdessä vedätitte sillon kun sä olit papukaija ja nyt ootte puskista toistenne kimpussa, BUAHAHAHAH!!!!!

• Hoh hoijakkaa!

uman,sakulin,pukelin,davan,arkipiru/hatamin ja majorican kohdalla ainakin olen näitä nähnyt.Myös meille nk."puskiksille" niitä on sadellut. On toivottu onnettomuutta,omankäden kautta poistumista tai jotain vakavaa sairautta tms. näin niin kuin mainitakseni aihepiirin!

Mutta koska sinä puusilmäisesti näet vain sen mitä haluat kirjotuksissa nähdä ja pistät vielä niihin pikkaisen mielikuvitus lisääkin turha sinulle näitä on kirjoitella.

Ja ennen kuin ehdit perään taas vääntämään ne kirjoitukset on POISTETTU ja vaikka ne jollain tallessa olisikin ei niitä sääntöjen mukaan saa tuoda palstalle uudestaan.

• En rekkaa milloinkaa
        repsisss kirjoitti:

Älä nyt silti enää jaksaa vedättää ja jankata tuota "kuka psyk hoitaja missä eihän täällä sellaista ole", me normaalit kirjottajat ollaan sun kanssa asioista ihan samaa mieltä mutta me myös tunnistetaan sun kirjotukset ja vähän menee uskottavuus kun hirveesti aina selittelet miten se sun yks persoonas ei enää kirjottele palstalle. USKOTAAN, sakuli ei enää kirjottele palstalle eikä taida papukaijaakaan näkyä, mutta sä olet täällä edelleen, kyllä me hei nähdään ja TAJUTAAN se! ;D ;D ;D

En ihan ymmärrä nyt kuinka menisi minulta uskottavuus jos minua väitetään joksikin ihan muuksi kun olen?

Ja edelleenkään en ole yhtäkään kenenkään psyk.hoitajan valitusta banneistaan nähnyt tai lukenut tällä palstalla.Sori mutta asiahan ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka haluaisit nähdä minut nähdä jonain sakulina tai papukaijana (aika venkeä ajatus minä paukaijana muuten) !

Jos kerran näette ja tajuatte (miksi muuten puhut itsestäsi monikossa?Jotain persoonahahmotus ongelmia?) miksiköhän sitten on niin vaikeaa tajuta sitä asiaa etten ole kumpikaan kaipaamistasi.Minulla on kyllä ollut varmaan kymmeniä nikkejä kun kirjoittelen näin rekkaantumattomana mutta en ole ko, nimimerkkejä kyllä käyttänyt.

Sovitaan nyt sinunkin kanssasi yksi asia me ollaan niitä "puskiksia" vaihtuvine nikkeinemme ja se on se ainoa totuus asioista. Minulle on oikeastaan kuule ihan sama kuka sinäkin olet rekattu puskissa vai minun rotuuni kuuluva "aito puskis" :)))

Kun jokaisella on oikeus tänne kirjoitella kuitenkin!

• haittaakse`?
        Hoh hoijakkaa! kirjoitti:

uman,sakulin,pukelin,davan,arkipiru/hatamin ja majorican kohdalla ainakin olen näitä nähnyt.Myös meille nk."puskiksille" niitä on sadellut. On toivottu onnettomuutta,omankäden kautta poistumista tai jotain vakavaa sairautta tms. näin niin kuin mainitakseni aihepiirin!

Mutta koska sinä puusilmäisesti näet vain sen mitä haluat kirjotuksissa nähdä ja pistät vielä niihin pikkaisen mielikuvitus lisääkin turha sinulle näitä on kirjoitella.

Ja ennen kuin ehdit perään taas vääntämään ne kirjoitukset on POISTETTU ja vaikka ne jollain tallessa olisikin ei niitä sääntöjen mukaan saa tuoda palstalle uudestaan.

Jaa miksei saa, senkus tuo vaan. haittaakse ?

• Aika raukkamoista to
        Rautalankaväännös kirjoitti:

No koska haluat leikkiä tyhmään niin väännetään sinulle sitten rautalangasta.

1) EI TÄÄLLÄ tarvitse esiintyä tunnistettavana henkilönä eihän kukaan niin sanonutkaan!
        Vaan koska aloituksen koiran omistajan tiedot ovat täysin julkisia eikö olisi rehdinpää vaikkapa soittaa tai kirjoittaa ihan omana itsenään ja kysyä ko; asiaa YKSITYISESTI kun tulla palstalle vihjailemaan.

Aika raukkamoista toimintaa vaan mitäpä sitä sitten muunlaista toimintaa voi odottaakaan ihmisiltä joiden erlämän ainoa tarkoitus on jatkuvasti yrittää saattaa jotain ihmistä perin outoon valoon kaiken suhteen.

KAIKKIEN koirien tiedot ovat JULKISIA, senkus vaan klick kclik jal.net

• Lolloti vaan :)))
        lol"!!!!! kirjoitti:

Älä jaksa sinäkään, sekä sinä että Sakuli ootte NIIIIN helppoja tunnistaa, tajuutko? ;D

No haukullisen minäkin heti tunnistin mutta siinä olet kyllä väärässä että minä olisin sakuli!

Mutta jos joku haluaa leikkiä kuurunpiiloa ja tulla illalla viattomana kertomaan kuinka rankka päivä projekteineen on takana se sopii minulle.

Minusta nuo teidän vihjailunne ovat ihan typeriä ja tämän enempiä niitä edes viitsi kommentoida. Saattehan te luulonne pitää jos teidät ne onnelliksi tekee. :)))

• Nauru tekee hyvää :)
        päivän naurut =D kirjoitti:

Yhdessä vedätitte sillon kun sä olit papukaija ja nyt ootte puskista toistenne kimpussa, BUAHAHAHAH!!!!!

En minä ole kenenkään kimpussa mitenkään.Kunhan kommentoin tosi asioihin ja yritän vähän oikaista noita vääriä tietoja joita täällä jaellaan!

• JassÅÅÅÅ :))

Älä höpsi sinä se olet omaa sotaasi täällä milloin kenenkin kanssa käynyt ja käyt nytkin vaan minun puolestani saat jankutuksinesi sotia ihan keskenäsi vaan ei jaksa kiinnostaa enää minua.Jos et selvää Suomea ymmärrä ole sitten ymmärtämättä.

• Lue säännöt!
        haittaakse`? kirjoitti:

Jaa miksei saa, senkus tuo vaan. haittaakse ?

Suomi24;sen säännöissä kielletty joten haittaa se!

• Ole hyvä vaan!

En tunne enkä lähettele kenellekään tältä palstalta postia.

Et sinä oikeasti minua tunnista luulet vaan. Mutta saahan sitä luulla ei minua haittaa sen enempiä.

• ass_hole
        Älä keksi juttuja! kirjoitti:

nosesakuli ja pulinapalstalla. idioottiko oot.

• Voi voi voi

Outoa että joku on poistattanut viestin jossa kyettiin todistamaan blogistin syytös valheeksi koska hän on aivan itse kertonut S24:llä asian, myös sen että pentu syntyi ilman toista munuaista.

"Toinen
        lopetettiin alle 12-viikkoisena ja meille syntyi tässä muutama vuosi sitten erikoisen värinen ja niin kertakaikkisen kaunis narttupentu ja joku siinä värissä kiusasi meikäläistä. Sitten koiran ollessa 3-viikon ikäinen rupesimme ihmettelemään mieheni kanssa sitä kun se oli aina niin märkä. Pentu oli varattu ja otin yhteyttä varaajiin. He halusivat kuitenkin koiran. Sitten koiran ollessa 16 kuukautinen se tutkittiin kunnolla ja huomattiin sillä olevan vain yhden munuaisen ja virtsa putki meni emättimeen. Koira leikattiin ja voi hyvin. Sillä ensiksi mainitulla puuttui muitakin sisäelimiä."

• pevisapakko

jalotukseen käytetyt koirat tutkittava..sehän tietää lapsikin¿O:-)

• Jumalolentoja.

Mutta kun on jokunen tälläinen yli-ihminen kasvattajana jotka on omastamielestään täysiä asiantuntijoita joka ei tarvitse edes lääkäreiden tutkimuksia koirilleen, he ovat lääkäreiden yläpuolella ja näkevät röntgenkatseella kai, ettei koirissaan ole mitään sairauksia, eivät ole edes minkään perinnöllisen sairauden kantajia.

• mielikuvitus
        Jumalolentoja. kirjoitti:

Mutta kun on jokunen tälläinen yli-ihminen kasvattajana jotka on omastamielestään täysiä asiantuntijoita joka ei tarvitse edes lääkäreiden tutkimuksia koirilleen, he ovat lääkäreiden yläpuolella ja näkevät röntgenkatseella kai, ettei koirissaan ole mitään sairauksia, eivät ole edes minkään perinnöllisen sairauden kantajia.

noo, tuohon sanon, että kuvittelee olevansa.

• hyvissä ajoin

Pentueilmoitukset luokitellaan:

"Jalostustoimikunnan hyväksymistä yhdistelmistä syntyneet pentueet" Yhdistelmästä on tehty hyvissä ajoin ennen astutusta jalostusanomus, joka on hyväksytty. Ilmoitus 15€/pentue.

"Kasvattajien ilmoittamat pentueet" Yhdistelmää ei ole hyväksytetty jalostustoimikunnalla. Ilmoitus 25€/pentue.

Kumpaankin ilmoitukseen vaaditaan JTO:n edellyttämät terveyskriteerit .

Jalostustoimikunnan hyväksymät yhdistelmät ilmoitetaan yhdistyksen sivuilla ja Griffon Uutisissa veloituksetta yhdistelmän hyväksymisen jälkeen.

http://griffonyhdistys.com/9

• ´´´

Niimpppä.hyvis ajoin.

• Hyvin huolestuttavaa
    • 17

trokarit jaar pentutehtailijat jättää koirat tutkimatta ,kyllä näin on vaan vist juttu muuks ei totuutta muuta!!!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe