Uskallanko ostaa 40tkm aj Ducatin?

utelias 55v

Vilpitön kysymys uudelleen aloitusta suunnittelevalta ukolta. Onko 40tkm aj ST4 ihan käyttökelpoinen laite? Ducati näyttää olevan täynnä laatuosia joten voisi uskoa kokonaisuuden olevan myös laatuosista koottu laatupyörä.

Hihnojen vaihtotyön kalleus pelottaa kun joku väitti sen olevan 1000€ työ? ja se kuulemma toistuu joka toisessa huollossa?

Ei varmaan ole ihan noin?

18 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

  • Vaihdoin itse 800ff ja hienosti onnistu, ei ainakaan mikään ihmejuttu.

  • No en varmaan ostaisi ainuttakaan Ducatia juurikin noitten remmien takia, on kyllä prätkässä ihme ratkaisu tänä päivänä.
    Miksi ostaa itselleen ongelmia, kun samalla rahalla saa paljon enemmän toimivaa pyörää monessa muussa merkissä.

    • Remmit on Hondan Wingissäkin.

      Jos pyörä on ollut normaalijärkisen käytössä, 40-tuhatta on erittäin vähän.

      Pyörä on helppo huoltaa itse ja virittäminenkin onnistuu hyvin


  • Olen ajanut Ducateilla yli 60 000 km kaksi vanhaa Pantah. a ja nyt ST2 jolla yli 30000 km ei yhdessäkään teknisiä onngelmia, hieno ajaa ja upea ääni,
    bensaa menee 5,5 l ylöspäin.
    Hihnat maksaa 20 €/ kpl ja helppo vaihtee itse, vaihtoväli 20 000 km
    Olen erittäin tyytyväinen.

    • Samoin..itse olen vaihtanut. Öljyt ja hihnat. Eikä ikinä mitään ongelmia.


  • Miten usein tai millä kilometreillä ne hihnat pitää vaihtaa? Googlella ei löydy helposti vastausta kun ei ilmeisesti tiedä oikeita hakusanoja...

    • Ihmetyttää kovasti nämä ihmettelyt Ducatin kestävuudestä/luotettavuudesta.
      Itse omistanut monster 900 S.i.e -00 neljä vuotta,eikä siinä mitään pelättävää oo.
      hihnat maksaa sen 50€,vaihtoväli 20tkm, aikaa menee itsellä vaihdossa n.10min
      kuivakytkin tarttee vaihtaa ajotavasta riippuen 60-100tkm ja noi motithan kestää ajaa sen 200tkm,ennenkuin tarttee alkaa availemaan.
      Fiilistä näistä pyöristä saa koko rahan edestä......itsellä vaihtui fzs 1000 tähän mörköön,tehot lähes puolittui,mutta annas olla ku mutkatiet alkaa...........n.150tkm eri pyörillä takana,,,,ja nyt oon löytänyt etsimäni..!!!!


  • Pyörä jolla on sielu! Japskit ovat täysin persoonattomia surisijoita. Kyllä Ducatissa on sitä jotakin!

    • Ducati on pyörä, johon päätyy tosimotoristi. Ei voi muuta kuin kehua. Huono puoli on ajokortin löyhyys!


  • Jos on pidetty huolta, niin miksi ei? 150 000 km ajettuja löytyy, joihin ei ole tehty muuta kuin normaalit huollot. Tarkoitan tässä vuoden 2000 jälkeen tehtyjä Ducateja. Näissä on laadukkaat osat, varsinkin sähköpuolella. Nippon denson osia jne.
    Tärkein asia Ducateissa on se, että lämmittää pyörää hieman tyhjäkäynnillä. Missään tapauksessa kylmää konetta ei saa kierrättää. Merkki-synteettinen öljy on ehdoton vaatimus.

  • Pohdin tarkkaan kysymystäsi ,uskaltaa ostaa.

  • Mitä ne remmeistä itkevät! isot miehet! Remmit on monessa autossakin jakopäässä ja vesipumppu laturi pyörii remmillä ÄLÄKÄÄ NYT ITKEKÖ TURHIA Ducati on hieno pyörä.

    • 2007vm Kilo Gixerin 24tkm huolto maksaa reilun tonnin helposti, eli ei nuo hinnat mitään tavattomia ole vaikka joutuisitkin hihnan vaihtamaan ja tonnin maksamaan.


  • Leipoo männät kiinni. Täys paska himpelimopo.

    • Ducati kestää kyllä ajoa. Ei oikein keksi huonoa muuta kuin kateus mutta sekin on toisilla!


  • Mulla leipas just Sutsukista mäntä. Ostamko Dukatin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.