Vilpitön kysymys uudelleen aloitusta suunnittelevalta ukolta. Onko 40tkm aj ST4 ihan käyttökelpoinen laite? Ducati näyttää olevan täynnä laatuosia joten voisi uskoa kokonaisuuden olevan myös laatuosista koottu laatupyörä.
Hihnojen vaihtotyön kalleus pelottaa kun joku väitti sen olevan 1000€ työ? ja se kuulemma toistuu joka toisessa huollossa?
Ei varmaan ole ihan noin?
Uskallanko ostaa 40tkm aj Ducatin?
18
2531
Vastaukset
- 800
Vaihdoin itse 800ff ja hienosti onnistu, ei ainakaan mikään ihmejuttu.
- moto.
Kyllä kone kestää normaalijärkisen ajoa varmasti 100000km
mutta osta tästä...
http://www.tori.fi/pirkanmaa/DUCATI_800_ss_3724277.htm?ca=11&w=1 - Mää vain_
No en varmaan ostaisi ainuttakaan Ducatia juurikin noitten remmien takia, on kyllä prätkässä ihme ratkaisu tänä päivänä.
Miksi ostaa itselleen ongelmia, kun samalla rahalla saa paljon enemmän toimivaa pyörää monessa muussa merkissä.- harrastajan pyörä
Remmit on Hondan Wingissäkin.
Jos pyörä on ollut normaalijärkisen käytössä, 40-tuhatta on erittäin vähän.
Pyörä on helppo huoltaa itse ja virittäminenkin onnistuu hyvin
- ducatisti1
Olen ajanut Ducateilla yli 60 000 km kaksi vanhaa Pantah. a ja nyt ST2 jolla yli 30000 km ei yhdessäkään teknisiä onngelmia, hieno ajaa ja upea ääni,
bensaa menee 5,5 l ylöspäin.
Hihnat maksaa 20 €/ kpl ja helppo vaihtee itse, vaihtoväli 20 000 km
Olen erittäin tyytyväinen.- 800 -04
Samoin..itse olen vaihtanut. Öljyt ja hihnat. Eikä ikinä mitään ongelmia.
- utelias...
Miten usein tai millä kilometreillä ne hihnat pitää vaihtaa? Googlella ei löydy helposti vastausta kun ei ilmeisesti tiedä oikeita hakusanoja...
- juupa,,,juu
Ihmetyttää kovasti nämä ihmettelyt Ducatin kestävuudestä/luotettavuudesta.
Itse omistanut monster 900 S.i.e -00 neljä vuotta,eikä siinä mitään pelättävää oo.
hihnat maksaa sen 50€,vaihtoväli 20tkm, aikaa menee itsellä vaihdossa n.10min
kuivakytkin tarttee vaihtaa ajotavasta riippuen 60-100tkm ja noi motithan kestää ajaa sen 200tkm,ennenkuin tarttee alkaa availemaan.
Fiilistä näistä pyöristä saa koko rahan edestä......itsellä vaihtui fzs 1000 tähän mörköön,tehot lähes puolittui,mutta annas olla ku mutkatiet alkaa...........n.150tkm eri pyörillä takana,,,,ja nyt oon löytänyt etsimäni..!!!!
- superbike999
Pyörä jolla on sielu! Japskit ovat täysin persoonattomia surisijoita. Kyllä Ducatissa on sitä jotakin!
- 888850749999
Ducati on pyörä, johon päätyy tosimotoristi. Ei voi muuta kuin kehua. Huono puoli on ajokortin löyhyys!
- Veka59
Jos on pidetty huolta, niin miksi ei? 150 000 km ajettuja löytyy, joihin ei ole tehty muuta kuin normaalit huollot. Tarkoitan tässä vuoden 2000 jälkeen tehtyjä Ducateja. Näissä on laadukkaat osat, varsinkin sähköpuolella. Nippon denson osia jne.
Tärkein asia Ducateissa on se, että lämmittää pyörää hieman tyhjäkäynnillä. Missään tapauksessa kylmää konetta ei saa kierrättää. Merkki-synteettinen öljy on ehdoton vaatimus. - 5vonlyhytaika
Pohdin tarkkaan kysymystäsi ,uskaltaa ostaa.
- Jutustelija1
Oletko nyt aivan varma, itse ajattelin varmuuden vuoksi miettiä vielä 2022 vuoteen asti.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- ajaälävalita
Mitä ne remmeistä itkevät! isot miehet! Remmit on monessa autossakin jakopäässä ja vesipumppu laturi pyörii remmillä ÄLÄKÄÄ NYT ITKEKÖ TURHIA Ducati on hieno pyörä.
- Jutustelija1
2007vm Kilo Gixerin 24tkm huolto maksaa reilun tonnin helposti, eli ei nuo hinnat mitään tavattomia ole vaikka joutuisitkin hihnan vaihtamaan ja tonnin maksamaan.
- SuitsaKestää
Leipoo männät kiinni. Täys paska himpelimopo.
- Ducatisoul
Ducati kestää kyllä ajoa. Ei oikein keksi huonoa muuta kuin kateus mutta sekin on toisilla!
- Anonyymi
Mulla leipas just Sutsukista mäntä. Ostamko Dukatin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983