Kärsin ympärivuotisesta nuhasta. Olen käyttänyt siihen Nasoliinia parina päivänä tarvittaessa kunnes tukkoisuus helpottaa. Toinen lääke on Duact joka otan kun on niin tukossa ettei pysty hengittämään kunnolla nenän kautta ja mutenkin on huono olo. Ne on auttanut hyvin.
Kysyisin, että voiko jatkaa näillä lääkkeillä, vuorotellen Duactia ja Nasolinia tarvittaessa tilapäiseen käyttöön ja kuinka pitkiä taukoja täytyy pitää?
Tiedän että nämä lääkkeet on tilapäiseen käyttöön tarkoitettu, mutta ovat sellaiset lääkkeet jotka minulle sopivat. Olen kokeillut monia allergialääkkeitä ja kortisoninenäsuihkeita mutta huonolla tuloksella, menee entistä enemmän tukkoon ja tulee päänsärky ja joskus verta nenästä kortisonisuihkeista.
Kiitos etukäteen!
Ympärivuotinen nuha
Loreene
1
193
Vastaukset
- teija.dunder
Nasolin on tarkoitettu tilapäiseen käyttöön korkeintaan viikon ajaksi, koska pitemmässä käytössä sen vaikutus muuttuu päinvastaiseksi ja se muuttuu tukkoisuuden aiheuttajaksi. Taukoa sen käytössä pitäisi olla vähintään viikko ja tällöinkin kävisin välillä korvalääkärin tarkastuksessa selvittämässä, mikä on nenän limakalvon tilanne, onko polyyppeja yms. Duact on vastaavasti tilapäiseen n. viikon käyttöön tarkoitettu valmiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114997Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493292Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853039Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku281862- 811777
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411530450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1181427Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1161116- 161089
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431047