Helppoa elämää

Boheemipummi

Päätin jo nuorena poikana että en velkaannu enkä mene töihin.

Tuota linjaa olenkin noudattanut melko tiukasti, ja olenkin oppinut että sitä voi helposti elättää itsensä muiden kustannuksella. Olenkin aina hankkinut itselleni varakkaan naisen joka on huolehtinut elättämiseni.

Kaikki omat tulot ja päivärahat menevät tililleni.
Asumiset, liikkumiset, harrastukset, matkat jne menee naisten piikkiin.Olen pitänyt itseni hyvässä kunnossa, tyyli pikkaisen boheemi, mutta siisti. Vetoaa.

Tämänhetkinen naikkonen on 27 v. (Itse olen 44 v.) rikkaan perheen tytär, jonka isän kanssa olen oikein hyvää pataa. 3 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja ens viikonloppuna oliskin tarkotus mennä muutamaksi viikoksi ihan vain oleilemaan ja veneilemään heidän landelle Inkooseen.

Jätän työt, lainat, rahat ja oravanpyörän niille jotka niissä viihtyvät.

Syksyksi ollaan vuokrattu 3 viikoksi purjevene kroatiasta, Sinne on kiva mennä jatkamaan kesää kun perheen vene on jo nostettu ylös täällä suomessa.

Ei muuta kuin hyvää ja rentoa kesää kaikille pastalaisille, oli sitten tuhnu tai muuli,

15

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin sitä pitää

Pidä perämisestäsi hyvää huolta, muuten matkasi veneen kannelta veneen alle voi olla yllätävä ja nopea. Aika näyttää sinulle vielä oikean paikkasi.

• Helppoaelämää

Aika on näyttänyt minulle maailmaa, elämyksiä, kokemuksia, kulttuureja, rikkautta, köyhyyttä ja ihan tajuttoman hienoa ja vapaata elämää.

Merestä ei kalat lopu.
        Paikkani on täällä.

Voihan se olla että vanhemmiten joutuu jo alkaa katselemaan omanikäisiä naisia, mutta ei vielä hätää mitään. Onneksi on myös rikkaita vanhempia naisia.

• Helppoaelämää

No nyt se nainen soitteli, ja kyseli jos otettaisi ensi talveksi sapattivuosi ja lähdettäisi perheen purjeveneellä (65 ft.) talveksi karibialle.
      Taidan antaa kroatian purjehdusloman veljelleni.

On tää elämä yhtä ruusuilla tanssimista.

Terkkuja vaan sinne velkalähiöön.

• Jaa'a jaa'a

Ja silti roikut haaveilemssa omasta asunnosta Suoli24 huumoripalstoilla. Hmmmm, joku ei nyt aivan täsmää

• Helppoaelämää

Haaveilemassa, ehei.
        Ei paina maallinen mammona, ei ole ruohonleikkuuta eikä lyhennysvapaita tarvi murehtia. Antaa appiukon murehtia, sillä on isompi pää.

Se on helppoa elämää kun pelaa korttinsa oikein.

• Joskus isäntä
        Helppoaelämää kirjoitti:

Haaveilemassa, ehei.
        Ei paina maallinen mammona, ei ole ruohonleikkuuta eikä lyhennysvapaita tarvi murehtia. Antaa appiukon murehtia, sillä on isompi pää.

Se on helppoa elämää kun pelaa korttinsa oikein.

Kuten tuossa jo todettiinkin, aika osoittaa sinulle paikkasi. Kun siippasi alkaa miettiä perimmäisiä kysymyksiä ja lapsia, hän todennäköisesti ei halua lapsilleen syöttöporsasta isän malliksi. Sitten tuo asetelma murtuu ja löydät itsesi vippikierteestä, kun et osaa sopeuttaa elintasoasi muuttuneeseen tilanteeseen.

• Helppoaelämää.
        Joskus isäntä kirjoitti:

Kuten tuossa jo todettiinkin, aika osoittaa sinulle paikkasi. Kun siippasi alkaa miettiä perimmäisiä kysymyksiä ja lapsia, hän todennäköisesti ei halua lapsilleen syöttöporsasta isän malliksi. Sitten tuo asetelma murtuu ja löydät itsesi vippikierteestä, kun et osaa sopeuttaa elintasoasi muuttuneeseen tilanteeseen.

Kuten kirjoitin, kaloja riittää meressä.

Eihän tämäkään ensimmäinen elättäjäni ole, olen elänyt näin jo 25 vuotta.
        Lapsia ei ole eikä tule, muutaman naisen olenkin laittanut kiertoon juuri tuon takia että ovat ruvenneet haaveilemaan lapsista ja asettumisesta, ei sovi mulle.
        Still Going Strong :)

• Joskus isäntä
        Helppoaelämää. kirjoitti:

Kuten kirjoitin, kaloja riittää meressä.

Eihän tämäkään ensimmäinen elättäjäni ole, olen elänyt näin jo 25 vuotta.
        Lapsia ei ole eikä tule, muutaman naisen olenkin laittanut kiertoon juuri tuon takia että ovat ruvenneet haaveilemaan lapsista ja asettumisesta, ei sovi mulle.
        Still Going Strong :)

Itselleni on täysin vieras ajatus, että eläisi muiden siivellä, jos ei ole pakko. Asenteesi johtaa isommassa mittakaavassa siihen, että oikeasti hädänalaiset eivät saa niitä tukia, joita tarvitsisivat. Se muuttaa maksavan kansanosan poliittista ilmapiiriä oikeistolaisempaan suuntaan ja kohta jokainen saa luvan tulla toimeen vain omillaan eikä sekään kovin hyvä asetelma ole. Itseäni ei haittaa asenteesi tai purjehduksesi, mutta se joka niitä sinunkin tukirahojasti oikeasti tarvitsisi ei varmasti oikein tykkää.

• Helppoaelämää.
        Joskus isäntä kirjoitti:

Itselleni on täysin vieras ajatus, että eläisi muiden siivellä, jos ei ole pakko. Asenteesi johtaa isommassa mittakaavassa siihen, että oikeasti hädänalaiset eivät saa niitä tukia, joita tarvitsisivat. Se muuttaa maksavan kansanosan poliittista ilmapiiriä oikeistolaisempaan suuntaan ja kohta jokainen saa luvan tulla toimeen vain omillaan eikä sekään kovin hyvä asetelma ole. Itseäni ei haittaa asenteesi tai purjehduksesi, mutta se joka niitä sinunkin tukirahojasti oikeasti tarvitsisi ei varmasti oikein tykkää.

Voi ei!

Onkohan joku jäänyt ilman lakisääteistä tukeaan minun takia? Tuskin.
        Minun ajatukseni on se, että ne joilla omaisuutta on, ovat velvollisia sitä jakamaan niille joilla ei ole. Duunarit ja köyhät ne on sen omaisuuden tehneet niille rikkaille.
        Tässä minä vain teen omaa osaani tässä missossa. Ja älä murehdi, teen minäkin paljon vähäosaisten auttamiseksi, en tosin omalla rahalla, mutta silti.

Tuet tulevat tililleni ihan hätävaraksi, jos vaikka "lähtee kämppä alta" niin on vaikka vuodeksi elintaso turvattu. Ja onhan mulla asuntokin, johon saan vuokratulea, sen olen tosin vuorkannut ettenpäin pimeästi yhdelle remonttiporukalle. Teen ihan sievoisen tilin silläkin. (Saamani vuokra asumistuki perusturvan vuokraosa) - oma vuokra = sievoinen tili :)

Lapsilisät ja korkotuet pois, sinne ne tarvitsevien rahat menevät tukemaankeskiluokan wannabeelämää.

• hauska juttu..
        Helppoaelämää. kirjoitti:

Voi ei!

Onkohan joku jäänyt ilman lakisääteistä tukeaan minun takia? Tuskin.
        Minun ajatukseni on se, että ne joilla omaisuutta on, ovat velvollisia sitä jakamaan niille joilla ei ole. Duunarit ja köyhät ne on sen omaisuuden tehneet niille rikkaille.
        Tässä minä vain teen omaa osaani tässä missossa. Ja älä murehdi, teen minäkin paljon vähäosaisten auttamiseksi, en tosin omalla rahalla, mutta silti.

Tuet tulevat tililleni ihan hätävaraksi, jos vaikka "lähtee kämppä alta" niin on vaikka vuodeksi elintaso turvattu. Ja onhan mulla asuntokin, johon saan vuokratulea, sen olen tosin vuorkannut ettenpäin pimeästi yhdelle remonttiporukalle. Teen ihan sievoisen tilin silläkin. (Saamani vuokra asumistuki perusturvan vuokraosa) - oma vuokra = sievoinen tili :)

Lapsilisät ja korkotuet pois, sinne ne tarvitsevien rahat menevät tukemaankeskiluokan wannabeelämää.

""Tuet tulevat tililleni ihan hätävaraksi, jos vaikka ""

Tuet ei tule tilillesi mikäli siinä ennestään rahaa joten patjaan olet varmaan ne laittanut. Lienee patjasi korkeus olla jo metrin verran kaikkien vuosien jälkeen:)

• taittaa ahistaa

Nautinnollista kun tietää, että puhut täällä vain lämpimiksesi. Ehkä ihan oikeati itket itsesi toisinaan uneen kuin nuo puheesi ovat vain ihanaa päiväunta todellisessa kuppaisessa työttömässä luuserielämässäsi.

Muhahahaha :D

• vapaalintunen.

AAAAAAAAAAAAAUTSCH. Nyt tais velkaläskiä kirpastapahasti munille.
        Siellä se sama kaslerläski vanha akka odottaa sua kotona jonkun valmisruoan kanssa :)

Ei ole helppoa olla velkainen ja tyhmä.

• 13+5

Ahaa, selvä juttu. Meneehän se elämä noinkin. Mutta... Mitä Sinä teet täällä asuntojen hinnat -palstalla?

• Pakko olla provo

Naurettavaa on elää muiden siivellä. Epäilen, että ne välit appiukkoon on todella lämpimät, ellei peräti hiertävän tulikuumat. Yleensä harva katsoo vetelyksiä hyvällä silmällä. Sitä en kiellä, etteikö sosiaaliturvallakin voisi pärjätä aivan mainiosti, jos on tarkka taloudenpidosta. Alkaa kylläkin olemaan näitä järjestelmän hyväksikäyttäjiä liikaa. Tilapäiseen käyttöön turvaverkot ovat ihan hyviä, mutta ei kukaan arvosta näitä loisia, jotka eivät edes halua tehdä töitä.

Siinäpä sitä, kun ajat heikkenee ja tulevaisuus on vaakalaudalla, että miten nämä vetelykset pärjää sitten? Ei mitenkään!

• Märkä unelma!

Miulle kans! Mistä näitä löytää? Olen Rape 45v. ja kanssa kova siemailija. Vetelen keskikaljaa kuin sieni. Pötsi kasvaa. Mistä löytysi mulle nainen, max. 25v. jolla rikas isä. Olisin kuin Uuno Turhapuro ja odottelisin perintöä. Itse olen ihan peruspäivärähalla ja soskun asiakas. Ois se komeeta puikottaa rikasta tytärtä! Okt-miehetkin jäisi kakkoseksi. Vinkkiä tänne ja nyt heti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe